hoppenhofjeslaan 1
6124AD papenhoven
KvK kvk14074920

The Feedback Company 660 9,3

g schneijderberg beoordeelde op 2015-04-21

Zeer snelle levering voor een goede prijs

Beumer beoordeelde op 2015-04-16

Snelle service, prima geleverd. De koerier heeft lang gewacht en geprobeerd om het af te leveren. TOP en bedankt

Stef Hoffman beoordeelde op 2015-04-03

PRIMA (want simpel) site!!!
Zeer snel geleverd tegen uitstekende prijs.
AANRADER!!!

T.G.vd Dussen beoordeelde op 2015-03-06

ik zal reclame gaan maken voor jullie. Perfect. !!!

Toine beoordeelde op 2015-02-25

Gewoon een goed bedrijf. Bestelling moest op laatste moment gewijzigd worden, was geen probleem. Altijd de afgesproken levertijd. Al meerdere keren verf besteld

Gerda van duyn beoordeelde op 2015-02-04

Wij hebben tot nu toe een flink aantal bestellingen gedaan, tot grote tevredenheid. We worden steeds weer zeer goed geïnformeerd en uiterst vriendelijk te woord gestaan. De kennis over verfkwaliteiten en toepassing is groot. Wij blijven onze bestellingen doen bij MACA verf.

Peter beoordeelde op 2014-12-31

Nette en snelle afhandeling, binnen 2 dagen na bestelling verfpakket goed en degelijk verpakt ontvangen

Henk beoordeelde op 2014-12-11

Verf besteld deze was goed qua prijs ,de bezorging ging razendsnel ga hier zeker weer naartoe als ik kwaliteit verf nodig heb.

Fam. Gorissen beoordeelde op 2014-11-26

Super webshop! Diverse malen al bestelling geplaatst en altijd correct en snel geleverd.
Een aanrader voor iedereen. Top.

2014