Educadora webshop

Educadora webshop

Educadora webshop wordt gerund door Suzanne van der Star.
De webshop is gespecialiseerd in de verkoop en distributie van sensorische produkten.

Voor het uitgebreidste assortiment kauwsieraden van CHEWIGEM en de kussens van SENSEEZ ben je bij ons aan het goede adres.
Maar ook kun je bij ons terecht voor een uitgebreid assortiment aan friemelproducten zoals de populaire tangles. En wat dacht je van kneedbare putty in vele prachtige kleuren en geuren. Verder kun je bij ons ook slagen voor verzwaringsproducten, zoals de onweerstaanbare MANIMO knuffels of weerstandselastieken en schommeldoeken.

Maak je bestelling verder compleet met educatief en brein uitdagend speelgoed.

Suzanne is orthopedagoge (praktijk Educadora) en gespecialiseerd in prikkelverwerkingsproblemen en concentratieproblemen.
Zij kan je deskundig adviseren bij je vragen en twijfels.

Educadora webshop verzorgt de distributie voor Chewigem en Senseez in de Benelux.
Bedrijven kunnen sinds kort een deel van onze producten voordeliger inkopen via www.sensorytools.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014