Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

E.R. Korringa beoordeelde op 2019-04-09

Snel geleverd en goed werkend produkt.

Lisa Van swieten beoordeelde op 2019-04-05

Snel geleverd, wel gaan de oortjes niet super lang mee.

Beste Lisa,

Bedankt voor je review. De standaardheadsets zijn vanwege hun erg dunne bekabeling helaas niet echt geschikt voor frequent gebruik, hier waarschuwen we ook voor bij het product. Ben je van plan om je walkie talkies veelvuldig met oortjes te gaan gebruiken, dan raden we altijd aan om te kiezen voor de over-earheadset of de beveiligingsheadset. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, neem dan even rechtstreeks contact met ons op zodat we je meteen verder kunnen helpen.

Joost van Herwijnen beoordeelde op 2019-04-03

Top! Snel geleverd, goede prijs.

Michel van der Waal beoordeelde op 2019-03-31

Ik werd al snel gebeld om de configuratie door te spreken. En de bestelling was er de volgende dag.

Alexander de Nooij beoordeelde op 2019-03-31

Ik heb bij jullie houder met 6 portofoons besteld met oortjes.
Blijken er oortje bij te zitten en je krijgt ook nog eens 6 losse opladers erbij. Vind dat dat wel vermeld moet worden. Scheelt toch zo € 50,- aan oortjes.

Beste Alexander,

Bedankt voor je review. In de producttekst vermelden wij dat er per portofoon ook een standaardheadset en een los laadstation worden bijgeleverd. Mocht je om deze reden de luisteroortjes niet meer nodig hebben, dan mag je deze altijd retourneren (mits ongebruikt en in de originele verpakking). Het aankoopbedrag van de oortjes krijg je dan vanzelfsprekend terug.

johan schabacker beoordeelde op 2019-03-30

is goed

Dirk Van Offel beoordeelde op 2019-03-29

Snel en correct geleverd!

Frank Preuter beoordeelde op 2019-03-22

Goed geregeld en snelle levering ondanks een trieste tussenkomst maandag een goed communicatie hier over

Geert te Brummelstroete beoordeelde op 2019-03-17

Vandaag bestelt en de andere dag in huis. Geweldig.

Patrick Hopmans beoordeelde op 2019-03-17

Antenne werkt prima maar zag er niet uit zoals op de foto dus dat viel tegen.

Beste Patrick,

Bedankt voor je reactie. Wij zijn recentelijk overgeschakeld op een ander type kleine antenne omdat de oorspronkelijke niet meer verkrijgbaar is. De foto hebben we inderdaad helaas nog niet bij kunnen werken. Desondanks hopen we dat je tevrenden bent met de antenne en hopen je weer snel terug te zien in onze webshop!

Munirah Braaf beoordeelde op 2019-03-17

Wij hadden headset oortjes nodig voor onze walkie talkie.

Ik had perongeluk een verkeerde naam doorgeven ipv de naam vd winkel.

Dus heb ik contact opgenomen met de Klantenservice. Jeroen (als ik mij niet vergis) was ontzettend vriendelijk en behulpzaam en heeft mijn correcte gegevens doorgevoerd.

Sneller levering en de oortjes zijn van super kwaliteit!

paul beoordeelde op 2019-03-06

Perfecte levering volgens de afspraak

Tim Hermans beoordeelde op 2019-03-02

Prima, niks op aan te merken.

W.M.M. Menheere beoordeelde op 2019-02-25

Ik ben uitstekend behandeld door de firma. Mijn vragen per mail zijn snel beantwoord en heb de portofoons zelf kunnen ophalen.
Kortom uitstekend!!

Wim Kruisinga beoordeelde op 2019-02-23

Producten zijn altijd op de aangegeven levertijd binnen. Netjes verpakt en altijd goed materiaal. Ze verkopen absoluut geen troep!!

Frank Hollander beoordeelde op 2019-02-16

Keurig geholpen. En porto's zijn zoals beschreven. Top

Tom Wesselingh beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden; snelle levering en uitstekende service, ook qua communicatie!

D Weerrmans beoordeelde op 2019-01-20

Geen pakket ontvangen

Reactie van Walkietalkie.nl:
Zoals twee weken geleden afgesproken hebben we je een tweede portofoon opgestuurd, volgens onze gegevens heb je ze beiden in goede orde afgehaald op een PostNL-servicepunt. De tweede portofoon is nooit teruggestuurd ondanks vele verzoeken vanaf onze kant.

Ronald Maassen beoordeelde op 2019-01-15

Baofeng portofoons besteld, deze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding.
Donderdagochtend besteld, helaas pas maandag in huis ondanks belofte dat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Verder tevreden!

Beste Ronald,

Bedankt voor je review. Zoals in onze e-mail was aangegeven is je pakket donderdagmiddag 10 januari meegegeven met de post, helaas blijkt uit de Track & Trace-gegevens dat het pakket in het sorteercentrum met een dag vertraging is verwerkt. Uiteindelijk is het pakket op maandag 14 januari bezorgd, omdat er bij PostNL voor jouw locatie op zaterdagen een geslotenverklaring van kracht is. We hopen dat je desondanks tevreden bent met je bestelling en hopen je snel weer terug te zien in onze webshop!

rens van Harberden beoordeelde op 2019-01-14

Snel binnnen en goede spullen