Keekstraat 58

waarom

Anita beoordeelde op 2016-12-22

Goede levering. Netjes verpakt

Christel van Nieuwenhuizen beoordeelde op 2016-12-03

Super snelle levering, en een duidelijke site.
Ben ook erg tevreden over het product wat ik besteld heb.

Sandra beoordeelde op 2016-10-27

Snelle levering pakket netjes ingepakt .
Super super super!!!

Manuela beoordeelde op 2016-09-09

Supersnelle levering, goed product!

J. Essenstam beoordeelde op 2015-11-06

Kan niet retour sturen. Zak is te klein.

Rins beoordeelde op 2015-08-02

Bestelling geplaatst en de volgende al netjes bezorgd, heb een hondenkussen besteld, en zat goed verpakt in een grote doos!
Kussen ziet er mooi uit, en mijn hond ging er gelijk op liggen, dus valt goed in de smaak!
Tijd zal uitwijzen hoe het kussen zich houdt.

Marion Lexmond beoordeelde op 2015-06-27

Hele mooie en goede kwaliteit mand.....en hele snelle levering!

Jan Charlier beoordeelde op 2015-05-02

Mooie en goede kwaliteit. Snelle levering. Prima service

Jan Verstegen beoordeelde op 2015-03-18

Prima service. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden tijdens de bestelling.
Het product zelf is geweldig. Mooi ontwerp en onze hond lijkt er super blij mee.

Saskia Scholte Fotografie beoordeelde op 2015-03-18

Met veel nieuwsgierigheid een kussen besteld, en deze is meteen al de andere dag enthousiast ontvangen door mijn vier Teckels.
De stof is erg mooi, en het comfort voor mijn hondjes van hoge kwaliteit.
Waterafstotende stof dus ook met vochtige pootjes blijft het binnenkussen mooi droog.
Ik heb de andere dag meteen nog een groter formaat besteld.!
Kunnen de hondjes kiezen in welk kussen ze willen wegdromen..

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-10

We hebben de webwinkel Viallini onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een geïnteresseerde in de viallini kussen overtrek Whitney Blue. We gaven bij de webwinkel aan dat we ons afvroegen of deze kussen qua houding wel comfortabel zou zijn voor de hond. We kregen hierop een spoedige reactie van de webwinkel. Hierin gaf de webwinkel ons aan dat het op de vulling aankomt omdat we slechts aangaven een hoes te willen bestellen. Deze kussen zou namelijk de houding bepalen. Normaal gesproken kozen klanten dan ook voor een complete kussen en vervolgens voor een bijpassende losse hoes. Hierdoor zou je verzekerd zijn van een comfortabele binnenkussen dat 100% zou passen. De webwinkel gaf aan voor de vulling gebruik te maken van de dekbedden industrie waardoor het verzekerd is van hoge kwaliteit. We gaven aan de webwinkel aan dat een nieuwe binnenkussen ook prima zou zijn. We vroegen vervolgens wat het meest comfortabel zou zijn voor een Chihuahua. Ook hier kregen we weer spoedig een reactie op terug. Hierin gaf de webwinkel aan dat maat S de meest verkochte uitvoering hiervoor is. Mochten we echter over een hele kleine Chihuahua beschikken dan zou maat XS ook voldoende zijn. De afmetingen zouden aangegeven staan bij het product. Vanwege de spoedige en inhoudelijke reacties van de webwinkel zijn we zeer tevreden over de klantenservice van de webwinkel. We beoordelen Viallini dan ook met de voltallige vijf sterren.

Sandra beoordeelde op 2015-01-09

Mooie spullen, opvolging van mijn per abuis te klein bestelde kussenhoes ging snel en correct, topwinkel!

Anna beoordeelde op 2014-12-10

Super service!! Snel geleverd en naar prima tevredenheid. Ook samen zoeken naar een oplossing wanneer er in de standaard maten niet iets te krijgen is, kortom van harte aanbevolen!!

Evelien van Santen beoordeelde op 2014-11-06

Prima kwaliteit product en snel geleverd. We zijn er erg blij mee.
Als ik een nieuwe hoes nodig heb voor het kussen, zal ik hier zeker weer bestellen.

2014