Nico Jessekade 87
0207372853
KvK 61209082

9,9

La Vida beoordeelde op 2016-04-05

Ik heb de SuperJuicer gistermiddag besteld en hij werd tussen de middag al afgeleverd, echt super snel!
Vanavond gelijk uitgeprobeerd en ik was verrast over het resultaat: heerlijk (en veel!) sap van een paar wortels, 1 appel, 1 rode biet, een stuk komkommer en een limoen (met schil en al). En de pulp was ontzettend droog dus al het sap was er goed uitgeperst.
De Juicer maakt geen herrie, werkt behoorlijk snel en ziet er prachtig uit (ik heb de matzwarte).
Ik ben heel blij met mijn keuze voor het Super Juicy pakket want ik kan nu ook ijs maken, de stop is echt handig (om tussendoor de juicer met water te reinigen en zodoende gelijk een ander sapje te maken) en in het boekje staan heerlijke recepten en een sapvastenkuur die ik zeker uit ga proberen.

Sonja van Meer beoordeelde op 2016-03-25

Supersnelle levering! Woensdagavond na 23.00 uur pas besteld en vrijdagmiddag in huis. Direct gaan juicen en het resultaat is geweldig. Eerder zat ik te prutsen met blender en zeef, maar het prutje wat ik daarvan overhield haalt het niet bij het sap dat uit de superjuicer komt. Droge pulp en vloeibaar sap. Ik word er erg blij van!

Janine van Bemmel-Gieles beoordeelde op 2016-03-15

Ruim anderhalf jaar geleden heb ik een "goedkope" slowjuicer aangeschaft, om te kijken of ik het wat zou vinden. We hebben nl. allemaal wel eens van die bevliegingen, die vrij rap in de kast belanden. Maar over het juicen was ik heel enthousiast en dat ben ik ook gebleven. Aangezien ik mijn andere juicer vrij intensief heb gebruikt (lees 3 a 4x per week, met uitzondering van vakanties ;-)) begon deze toch wel wat kuren te vertonen. Dus begonnen met googlen en op zoek naar een nieuwe slowjuicer. Ik was al meerdere malen op de site van superjuicer terecht gekomen, maar ik dacht steeds: "wat te mooi lijkt om waar te zijn, zal ook wel te mooi zijn om waar te zijn", dus toch weer verder gezocht. Tot ik op een gegeven moment via een juice-forum, tijdens een sapchallenge in contact kwam met iemand die ook een superjuicer heeft. Zij was zo enthousiast dat ik dacht. Ik ga het gewoon proberen! En ik kan niet anders zeggen dan dat ik dat veel eerder had moeten doen! Wat een prachtig apparaat en zo lekker stil! En heel makkelijk schoon te maken. Het enige "minpuntje" vind ik dat er soms toch wel wat grotere stukken achterblijven op de pers, de oorzaak daarvan ben ik nog aan het achterhalen en het mag ook zeker de pret niet drukken. Ik heb het tenslotte niet over hele appels oid maar wel iets meer dan bij m'n vorige juicer.

Al met al een heel fijn apparaat en zeker het geld waard!

Ramona Grob beoordeelde op 2016-03-10

Na het kijken van de docu "Fat sick & nearly dead" op zoek gegaan naar een niet al te dure slowjuicer. Overal had ik m'n twijfels bij tot ik bij de site van superjuicer terecht kwam. Recensies gelezen, video's bekeken en al snel was ik super enthousiast. Afgelopen zaterdag mijn nieuwe liefde binnen gekregen en 2 dagen erna begonnen met een detox kuur van 30 dagen.
Het apparaat werkt perfect, weinig lawaai, makkelijk schoon te maken en in elkaar te zetten. Sap is mooi glad.
Verder ben ik erg blij geweest met het email contact voor de vragen die ik nog had. Zelfs in het weekend werd ik nog beantwoord. Al met al een echte aanwinst en niet weg te denken uit m'n keuken!

RBX beoordeelde op 2016-03-09

Heel tevreden, goede duidelijke website en goede begeleiding van het bestelproces, en snel geleverd.

Marius Cornelissen beoordeelde op 2016-03-08

We zijn zeer tevreden met onze superjuicer. Al diverse sapjes geproduceerd ermee. Makkelijk in elkaar te zetten en uit elkaar te halen. Schoonmaken ook geen enkel probleem! Tijdens het persen niet teveel lawaai. Kortom nog geen moment spijt van gehad. Jammer dat er geen flesjes bij het pakket zitten dan zou het helemaal compleet zijn! Misschien een optie om in,plaats van een tofu set een setje flesjes te leveren. De tofu set was niet meegeleverd door de fabrikant. Voor ons hoeft dat ook niet. Dat mogen wat ons betreft een setje flesjes worden! Verder prima verzorgd. Alle vragen worden netjes beantwoord.

Anne V beoordeelde op 2016-03-05

Mijn nieuwe Super Juicer is vandaag gearriveerd! Ik werd al helemaal blij toen ik de doos zag. Ik heb er zo naar uitgekeken. Mijn lijf wordt hier heeeel blij van, met het vooruitzicht op allemaal lekkere en gezonde sapjes.
Het apparaat werkt prima. De levering was goed geregeld. Ik ben blij dat ik voor SuperJuicer heb gekozen. Een heel goed apparaat voor een zeer schappelijke prijs. En mijn eerste sapje, daarnet, was heerlijk!

Bernadette beoordeelde op 2016-03-05

ik heb de Slowjuicer besteld ,omdat ik alles uit het groenten en fruit wil halen ,wat erin zit.De Slowjuicer helpt hier perfect bij. ik ben echt heel erg tevreden erover, en wat ook belangrijk voor mij was , dat hij niet zoveel herrie maakt! echt een topper.!!

Raymond de Jong beoordeelde op 2016-01-16

Na de film " Fat, Sick and nearly Dead " van Joe Cross gezien te hebben, ben ik geinspireerd geraakt om af te vallen door middel van " groene sappen ". Vervolgens ben ik mij gaan verdiepen in de machines die mij die sappen moesten gaan bezorgen. Al snel kwam ik tot de conclusie dat een slow juicer betere resultaten gaven dan een sapcentrifuge. Dus op zoek naar een goede slow juicer. Toen ik de prijzen van deze apparaten zag, moest ik toch wel even slikken. Een aardige investering voor een beginend sap maker.
Ik wilde een slow juicer die niet te duur en kwalitatief goed was. Uiteindelijk ben ik via internet bij SuperJuicer.nl uitgekomen, waar ik alleen maar positieve reacties las. Ook op Youtube zijn duidelijke filmpjes van SuperJuicer.nl te zien, met duidelijke uitleg over het apparaat en het maken van groente/fruit sapjes. Ik heb gekozen voor het totaal pakket omdat ik volledig van de Superjuicer wil profiteren. De sapstopper en het receptenboeje met sap vastkuur zijn praktisch en nuttig. Mijn kinderen willen graag smoothies maken en in de zomer lekkere gezonde zelf gemaakt ijs. Na de bestelling en betaling, had ik de SuperJuicer de volgende al in huis. Het apparaat is stevig en solide en werkt perfect. In mijn ogen een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Al diverse sapjes gemaakt die best te drinken zijn. Ik ga binnenkort beginnen met een sapvastkuur van 10 dagen. Ben je op zoek naar een niet al te dure slow juicer, doe dan net als ik gedaan heb en ga op zoek op internet. Kijk en vergelijk. Grote kans dat je ook bij de SuperJuicer uitkomt. Een aanrader. Veel succes.

Peter Kemp beoordeelde op 2015-12-19

Zeer goede degelijke machine.
Uitstekende nazorg en info.

Martien beoordeelde op 2015-11-18

Zeer snelle levering en een perfect apparaat. Ben als beginnend slowjuicer nu druk aan het experimenteren met allerlei groenten en vruchten. Het receptenboekje komt daarbij perfect van pas, vooral omdat het uitleg geeft die specifiek voor dit type slowjuicer is geschreven. Schoonmaken is ook eenvoudig.
wat betreft ijsmaken: vruchten in blokjes snijden, invriezen en door de dichte zeef heen. Ijs komt dan in pulpbak terecht.
Wat nazorg betreft: je kunt bij superjuicer reserveonderdelen kopen, dus dat zit wel goed.

Angelo Salsi beoordeelde op 2015-11-08

The item works fine. It tends to heat up after some 10-15 minutes work, but doe not seem a problem. User manual in English was not in the box but I received it soon after via e-mail. It takes a while to clean up, but I guess this is the same for all juicer. Overall satisfied. Good value for money. Thanks

Marianne Berlemon beoordeelde op 2015-10-16

Slowjuicer, gebruik hem iedere dag. Super handig in gebruik en heerlijke sapjes en smoothies. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een juicer. Tussen alle apparaten die op de markt zijn, vond ik het moeilijk er een te kiezen. De eigenaresse van SuperJuicer.nl had de nodige kennis en heeft me heel veel verteld over deze juicer. Was een duidelijk verhaal , fijne communicatie en mijn keuze was dus snel gemaakt. Geen dag spijt gehad van deze mooie aankoop! Deze week ook nog eens een prachtig boekje met tips en recepten voor heerlijke drankjes ontvangen. Alom een dikke tien!

Marleen Messemaker beoordeelde op 2015-10-10

Superjuicer maandag besteld, en dinsdag geleverd. Goed stevig verpakt ik heb er inmiddels al heerlijke sapjes mee gemaakt.
We zijn er blij mee, en vragen worden snel beantwoord.

Fenny beoordeelde op 2015-08-25

Onlangs deze slowjuicer bij superjuicer besteld en natuurlijk gelijk geprobeerd! Het is een heelijk apparaat. Makkelijk in gebruik en heel belangrijk ook zeer makkelijk schoon te maken. De levering van superjuicer is perfect. Keurig netjes verpakt in een stevige doos en 'super' snel afgeleverd. Ze doen hun naam eer aan! Een echte aanrader dus. Zojuist daarom ook de flesjes gekocht om de sapjes mee te kunnen nemen! Ik ben er blij mee!

Lieke Fakkeldij beoordeelde op 2015-08-17

Top apparaat!! Al veel lekkere en gezonde sapjes mee gemaakt.

Rick Maijer beoordeelde op 2015-08-17

Ongeveer een maand geleden een slowjuicer besteld en ben er enorm blij mee! Het apparaat is erg stil (vergeleken met andere slow juicers) en haalt erg veel vocht uit de groente en het fruit. Het schoon maken valt me reuze mee en duurt ongeveer 5 minuten. De prijs is redelijk laag vergeleken met andere slowjuicers. Na vele reacties van vrienden en familie heb ook een aantal lege BPA vrije flesjes gekocht bij superjuicer.nl om te vullen met mijn eigen sapjes en om uit te delen. De flesjes hebben een dop die de eerste keer goed sluit waardoor het lijkt alsof het flesje uit de winkel/ supermarkt komt. Na gebruik even omspoelen en je kunt ze hergebruiken. Op deze manier spaar je het milieu! Ik gebruik mijn slowjuicer iedere dag en in het weekend draait ie overuren. Ik kan niet meer zonder! De service van superjuicer is erg goed. Duidelijke website met goede uitleg. Ook bij vragen wordt je goed geholpen. Met andere woorden; een top bedrijf wat een super slowjuicer verkoopt! Ik ben zeer blij met mijn aankoop!

Janine beoordeelde op 2015-08-17

Wat een megafijn apparaat! Ik heb lang getwijfeld tussen deze en een bekend (en veel duurder) merk, maar ben blij dat ik toch voor de SuperJuicer heb gekozen. Heb 'm nu een paar weken in huis en hij doet prima wat hij moet doen, met zeer weinig geluid, neemt weinig ruimte in beslag, en dat voor aanzienlijk minder geld dan de duurdere machines. Het schoonmaken is effe een klus, maar hoe vaker je het doet, hoe sneller het gaat. Ook fijn dat hij supersnel geleverd is ('s middags besteld, ochtend erna al in huis).

Linda beoordeelde op 2015-08-17

Heel fijn om zelf heerlijke sapjes te maken met de Superjuicer! Echt lekkere sapjes en prettig in gebruik.
Door de Superjuicer wil m'n dochter veel meer soorten fruit proeven, ze vindt het fantastisch om samen sapjes te maken en combinaties uit te proberen, de voorpret begint al in de supermarkt met het uitkiezen van het fruit!
Fantastisch dat je flesjes sap kunt invriezen, we maken een aantal flesjes per keer en hebben dan iedere ochtend een heerlijk sapje! En daarnaast vind ik het belangrijk dat het apparaat BPA-vrij is.

Niels beoordeelde op 2015-08-17

Enorm fijn apparaat en goede kwaliteit sap dat eruit kont.