Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Netwerk 17
1446XB Purmerend

Mystery shopper

Lees
waarom

Edwin beoordeelde op 2016-09-27

Er was een specifiek onderdeel van mijn Jura espressomachine kapot gegaan en had Esprase gemaild of ze toevallig aan dit onderdeel konden komen, uiteindelijk heb ik voor een prima prijs een deel van een tweedehands ongereviseerd brouwhuis inclusief het onderdeel wat ik zocht mogen ontvangen. Mijn espressomachine werkt nu weer prima en ik heb nu zelfs nog een aantal onderdelen op reserve liggen.

Na een kleine valse start (eerste communicatie liep in het begin niet helemaal goed, maar dit kan ook aan mijn kant hebben gelegen) ben ik uiteindelijk snel en netjes geholpen en is er zelfs extra moeite gedaan om het onderdeel snel bij mij thuis te krijgen.

Ook eerdere ervaringen met deze webshop zijn altijd positief geweest.

Timo Adelhart beoordeelde op 2016-07-14

Top winkel! Goede service!!!

Tess beoordeelde op 2016-07-08

Super goede service! Want: in december 2015 een nieuw melkschuimpijpje besteld voor mijn 12 jaar oude Gaggia. Deze had het namelijk begeven. Helaas kon dit pijpje de druk van de stoom niet aan; het brak deze week af tijdens het opschuimen van de melk. Lichtelijk teleurgesteld natuurlijk dat dit nieuwe pijpje een aanzienlijk kortere levensduur had dan de vorige. Ik heb Gino gemaild met de vraag of hij iets voor me kon betekenen. Meteen kreeg ik een reactie: 'Natuurlijk, ik stuur een nieuwe op!' Een dag later lag het al op de deurmat! Thnx!

Wanda beoordeelde op 2016-04-20

Fantastisch zoals Gino ons heeft geholpen. Onze Bezerra Mitica zet weer heerlijke koffie door zijn goede onderhoudsbeurt bij Gino en reparatie. En zo snel en goed geholpen. Binnen een paar dagen was de machine klaar. Ook de koffiebonen die hij verkoopt smaken alsof we in Italie zijn..... Zo fijn!

c haefkens beoordeelde op 2016-03-04

Top! Winkel
Zeer betrouwbaar !
Verkeerde bestelling gehad.
Zeer goed opgelost.
Dag later het juiste in huis.
Zelf natuurlijk de goederen retour gezonden.
Verder,
Zeer prettig contact gehad.
Groeten uit Heumen
Christiaan.

Bruno's beoordeelde op 2015-05-19

Ik wilde een 2 groeps level machine en na veel bellen en kijken op internet kwam ik bij Gino. Hij heeft mij de fiorenzato Piazza San Marco aangeraden met 3 x F64 evo malers. Deze staan nu in de winkel en zijn fantastisch. Wat ik helemaal bijzonder vind is dat ik voor de opening van mijn winkel Gino vroeg om de apparatuur nog even af te stellen. Na zijn nachtdienst kwam hij nog langs. Gino ...Bedankt!!!!! Bruno.

Gustaaf beoordeelde op 2015-05-05

Wat een service en een nazorg. Dat is pas dienstverlening! Bij Gino een espressomachine besteld en heerlijke verse bonen. Wat een ervaring. In eerste instantie hadden we gekozen voor een volautomatische machine, eenmaal koffie gedronken bij Gino met een echte espressomachine ging een andere wereld voor ons open. Vervolgens heeft Gino ons geadviseerd (betaalbaar, kwaliteit en design) en de espressomachine met een E61 zetgroep en een prachtige bonenmaler voor ons geïnstalleerd en afgesteld. Gino heeft verstand van koffie, punt. Daarnaast staat hij altijd voor je klaar voor vragen. Een bedrijf die verkoopt vanuit passie/hobby met weinig tot geen winstoogmerk. De prijzen icm de kwaliteit zijn zodanig laag dat ik niet begrijp dat dat hier gewoon echt sprake is van een espresso shop met een prachtige winkel/locatie!

Kwalteit hoeft niet duur te zijn en dat bewijst Gino. Ga zo door en ik ben blij dat ik je weer zal zien voor onderhoud van ons machine!

gert taken beoordeelde op 2015-04-07

perfect!

D>B>de Bondt beoordeelde op 2015-03-19

Wij zijn erg blij met de portafilter. Het was attent om navraag te doen welk type gaggia apparaat wij gebruiken.

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-06

We hebben de webwinkel Ginno Espressoshop onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een geïnteresseerde in de Gaggia Classic. We vroegen aan de webwinkel hoe het zou zitten met het zelf te voeren onderhoud (hoe vaak zou het bijvoorbeeld ontkalkt moeten worden). Spoedig kregen we een reactie terug van de webwinkel. Hierin werd aangegeven dat afhankelijk van het verbruik een of twee keer per maand een backflush met een blinkfilter moet worden uitgevoerd alsmede eens per twee maanden een ontkalking en het vervangen van de waterfilter. De webwinkel ziet dan graag een keer per jaar de machine voor onderhoud zodoende de espressomachine in top conditie te behouden en een top bakje koffie te garanderen. Vanwege de spoedige reactie van de webwinkel zijn we zeer tevreden over de klantenserivce van Ginno Espressoshop. We beoordelen de webwinkel dan ook met de voltallige vijf sterren.

jeroen beoordeelde op 2015-02-01

Eindelijk weer een zaak met persoonlijk kontakt. Goede info en snelle service. Ging bedankt

M. van der Plas beoordeelde op 2014-12-09

Ben zeer tevreden over Gino's Espressoshop. Had 2 ECM machines die beide niet werkte. Na wat email contact een afspraak gemaakt met Gino om de machines te brengen voor controle. Bij het afgeven van de machines werd mij al snel duidelijk dat Gino weet waar hij over praat. Onder het genot van een heerlijke cappuccino hebben we besproken hoe hij het ging aanpakken. Met een goed gevoel heb ik de machines achtergelaten en werd mij beloofd op korte termijn een reparatieofferte aan te bieden.

Keurig kreeg ik tot in detail binnen enkele dagen een offerte binnen. Het zag er niet best uit voor de ECM machines. Na wat overleg en de zeer flexibele houding van Gino zijn we tot overeenstemming gekomen 1 machine te herstellen en de ander te laten voor wat het is.

Weer een paar dagen laten was de Machine klaar en werd ik uitgenodigd deze op te halen. De machine zag er werkelijk uit als nieuw! Gino heeft echt zijn best gedaan. Ik heb direct ook wat reinigingsmiddelen gekocht om de machine goed schoon te houden.

ik gebruik de machine nu alweer een kleine 2 weken en ben echt zeer tevreden, alles werkt weer perfect. Gino heeft echt goed werk afgeleverd. Keurig volgens afspraak, ben constant op de hoogte gehouden en uiteindelijk voor een nette prijs alles weer hersteld.

Gino nogmaals dank voor alle moeite ben zeer tevreden! bij deze heb je er een vaste klant bij. Tot de volgende keer!

Mvg Mike van der Plas

Marco van den Berge beoordeelde op 2014-11-26

In een woord geweldig. De verkoper die tevens onderhoudsmonteur is staat voor zijn werk en in zijn motivatie kun je merken dat ook nazorg geen probleem is, in positieve of negatieve situatie wordt alles opgelost. De producten zijn goed en door zijn vele contacten met div. leveranciers is veel mogelijk.

2014