In de Mehre 18
6114NE Susteren
+31648566087

Els Heylen beoordeelde op 2015-07-24

Ik was al even op zoek naar goede led verlichting voor mijn aquarium toen ik bij Lumlight uitkwam, maar mijn Duits is niet goed dus durfde ik niet bestellen ( als er problemen of zo optreden moet je toch tegoei kunnen communiceren denk ik dan ). Tot ik op een gegeven moment bij AquariaShop.nl uitkwam. Nadat ik al de goede beoordelingen gelezen had heb ik toch de knoop doorgehakt en de lampen hier besteld, en ik moet zeggen, de reacties zijn totaal niet overdreven. Probleemke met de bestelling --> mailtje gestuurd ... even later opgelost. Snelle keurige levering en dan een probleemke met de installatie dus mailtje sturen , nog geen uur later terug reactie met mogelijke oplossingen en Patrick bood aan om mij telefonisch verder te helpen indien nodig :)
Ik ben zeer tevreden over de klantenservice van AquariaShop.nl en ook wel een beetje van mijn verlichting :P

Bergink beoordeelde op 2015-07-24

Ik heb de verlichting nu iets meer dan een jaar. Ik ben super tevreden met de verlichting het werkt uitstekend. De service was uitermate goed, in eerste instantie het ik wat duurders besteld maar ze waren zo vriendelijk er mij op te wijzen dat ik dat niet nodig had.

Jos van der Aa beoordeelde op 2015-07-23

Ruim een jaar geleden jaar kocht ik twee stuks Aqua Led Styl RGB van 825 mm inclusief een adapter en daglichtsimulator met 4 programma's. Dit werkt uitstekend en geeft een fantastisch effect door de licht schakelingen in ochtend, dag, avond en nacht. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Uitermate tevreden ben ik over de manier waarop een kleine storing, zelfs na de garantieperiode, tot volle tevredenheid door Patrick werd afgehandeld.

Danny beoordeelde op 2015-05-21

Ik ben vol lof over de afhandeling door deze zaak met name van Patrick. Ik had een complete set besteld en deze zou binnen 7 dagen af fabriek geleverd worden. Na een week niks ontvangen en contact gehad met Patrick. Deze heeft meteen de volgende dag geinformeerd bij de fabriek in Duitsland en zij vertelden hem dat de daglicht computers niet voorradig waren. Hierop heeft Patrick hen gezegd dat zij de lampen gewoon konden sturen en hij een daglicht computer naar mij zou sturen. Dit heeft hij ook dezelfde dag gedaan. Ik kan alleen maar zeggen dat menige zaak en bedrijf een voorbeeld kan nemen aan de afhandeling van bestellingen zoals deze door Aquariashop.nl en dan bij monde van Patrick worden gedaan. Ik kan iedereen met een gerust hart aanbevelen om met hun zaken te doen. Patrick via deze weg nogmaals heel erg bedankt voor je perfecte service.

Andre van der Velde beoordeelde op 2015-05-09

De lumlight LED lampen ben ik tevreden over. De daglichtschakelaar laat zich prima programmeren via Windows en creƫert een mooie blauwe of rode gloed 's avonds of 's nachts. Na twee weken ging bij mij de trafo spontaan kapot. 's Avonds telefonisch bereikbaar en daar was ik blij om omdat ik geen verlichting meer had en ik dit zo snel mogelijk opgelost zag worden. Dit is kostenloos en snel vervangen door Patrick van AquariaShop. Super.

William beoordeelde op 2015-05-03

Voor een nette prijs een complete led set gekocht voor mijn aquarium. Goede kwaliteit en we hebben er veel plezier van. Na enkele maanden begon 1 knopje van de controller te haperen. Dit gemeld en direct reactie van Patrick. Zonder moeilijk gedoe werd me kosteloos een vervangende controller toegestuurd. De verzendkosten voor het retourneren van de controller met een defect werd ook vergoed. Aangezien de controller, die ik aangeschaft had, uit het assortiment is, kreeg ik zelfs een duurder en uitgebreider exemplaar toegestuurd. Waar andere bedrijven je hiervoor een bijbetaling vragen valt dit gewoon onder de service van Aquariashop.nl. Dat is nog eens service! Een bedrijf waar ik graag zaken mee doe en vast nog wel eens wat zal bestellen.

Charles de Winter beoordeelde op 2015-01-21

Heb bij AquariaShop.nl de fraaie Lumlight LED verlichtingsset gekocht. De levering ging zeer vlot. Over de nazorg ben ik vol lof. Na enige maanden trad er een defect op. Na te hebben gereclameerd ontving ik onmiddellijk een reactie. En binnen enkele dagen heb ik nieuwe onderdelen toegezonden gekregen. Kan deze webshop van harte aanbevelen. De klant wordt serieus genomen.

Johan Bruijnen beoordeelde op 2014-12-30

Zeer goede webshop. Voor de aankoop van mijn lumlight lampen heb ik zowel per mail als telefonisch contact gehad met Patrick. Vragen worden snel en deskundig beantwoord. De service en de nazorg zijn perfect. 100% tevreden!

Jorre Cobbaert beoordeelde op 2014-12-29

Voor mijn nano-bakje deze lum-light RGB LED verlichting aangekocht.
Verschillende mails heen en weer gestuurd tussen Mr.Schreuers en mezelf over het aantal lampen en hoe te gebruiken.
Tevens telefonisch ccontact gehad over hoe de Lum-light dagsimulator te programmeren.

De service dat Aquariashop,nl levert is uitmuntend!
Snel antwoorden op mails en degelijke uitleg over zijn producten.

Ik kan Aquariashop alleen maar aanbevelen.

2014