Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Hoekeindseweg 109a
2665KC Bleiswijk
085-201 85 87

8,8

Anja beoordeelde op 2016-05-24

Gisteren 23 mei 2016 voor 14:00 uur een parasol en parasolvoet besteld bij goedenkoop.nl. En vandaag 24 mei is de bestelling al geleverd en ook nog tussen de tijd die via mail was doorgegeven. Ook de service bij de bestelling was zeer goed. Bedankt.

Opajo beoordeelde op 2016-05-12

Ik heb dinsdag besteld en woensdag de Cocooning inbouw ontvangen. Een tip de gas fles die er bij was besteld de volgende dag via andere koeriersdienst ontvangen. Daardoor extra telefonisch contact moeten opnemen.

L. Baams beoordeelde op 2016-02-21

De service van GoedEnGoedkoop is prima. Ik had een foute bestelling gedaan en werd meteen gebeld of dit wel klopte.
Hier was ik erg blij mee, anders had ik het weer terug moeten sturen en opnieuw moeten bestellen.
Het gróte nadeel vind ik dat er een bedrag teruggestort zou worden dat ik helaas nog steeds niet heb mogen ontvangen, erg jammer.

M. Boer beoordeelde op 2016-02-06

Uitstekende service, sterk aan te bevelen.

Wil beoordeelde op 2015-12-24

snelle levering. prima kwaliteit

W de Koning beoordeelde op 2015-12-24

Mijn ervaring met Uw bedrijf is voortreffelijk .Alles was geweldig naar wens.

Mette beoordeelde op 2015-12-23

Goede en snelle levering,

cees beoordeelde op 2015-12-22

goede en snelle levering

Petra frankes beoordeelde op 2015-12-21

Vlot geregeld en zeer snel in huis

R beoordeelde op 2015-12-21

Prima service

J.Prins Nijkerk beoordeelde op 2015-12-13

Telefonisch kontakt gezocht en meteen perfekt onze vragen beantwoord.
Daarna binnen 24 uur het bestelde in huis!
Beter kan gewoon niet.

marion schellekens beoordeelde op 2015-12-11

Op Sinterklaasavond zocht ik op de website een artikel, iets was mij niet helemaal duidelijk en mijn oog viel op de LiveChat-button rechtsonderin. Ik dacht dat is een computer natuurlijk....wat schetst mijn verbazing: een echte persoon! Nico heeft mij uitstekend geholpen en het artikel voldeed perfect aan mijn verwachtingen..direct besteld die zaterdagavond en ik had het twee dagen later op dinsdag in huis1

Thijs van Eijden beoordeelde op 2015-12-11

bestelling was correct geleverd, maar waarom de leveringskosten van 7,50 euro betalen als deze boven een bedrag van 100 euro
gratis is ?

Reactie van GoedEnKoop.nl:
We hebben inmiddels de verzendkosten naar beneden gebracht naar 5,00 ipv 7,50 en gratis bij bestellingen van boven de 50 euro is het transport nu gratis.
Er wordt nog steeds een vergoeding gevraagd als u voor onder rembours betaald zoals voorheen ook het geval bij u was. Dit vanwege de hoge kosten die de transporteur berekent.

M beoordeelde op 2015-12-10

Het product was helaas uitverkocht, kan gebeuren. De afhandeling en terugbetaling van de webshop was daarbij heel netjes.

m van de Sanden beoordeelde op 2015-12-10

Ondanks een foutje snel en correct binnen 1 week opgelost.

Hans Smit beoordeelde op 2015-12-10

Ze hadden 1 artikel niet meer in voorraad voor een kerstdorp , werd ik over gebeld ik was op dat moment even niet bereikbaar maar kreeg ik een email over dat probleem . Terug gebeld ander artikel genomen de enigste probleem had ik van de bezorgdienst DHL wat een waardeloos bedrijf is dat . Zou op een dinsdag krijgen paar uur gewacht en dan krijg je bericht wegens vertraging wordt het volgende werkdag gebracht . Op woensdag vanaf 14:00 te wachten en wordt s'avonds om 20:54 uur kreeg ik het pakket binnen.

Reactie van GoedEnKoop.nl:
We zijn ons bewust dat DHL in sommige gebieden mindere service bieden. Daarom zijn wij in onderhandeling met andere transporteur bedrijven om ook hier optimale klant tevredenheid te kunnen garanderen. Deze zal binnen kort onze transport gaan doen.

Van Vaerenbergh Marc beoordeelde op 2015-12-10

Supermooie boom, voldoet aan de verwachting. Snelle levering van het bestelde produkt.

max... beoordeelde op 2015-12-10

goed.

Willy Klynen beoordeelde op 2015-12-10

Zeer goede service,snel en correct.zal er zeker nog bestellingen plaatsen.

B buwalda beoordeelde op 2015-12-10

Product vrij snel geleverd.