Beukenlaan 30

Mystery shopper

Lees
waarom

Michelle Sandker beoordeelde op 2019-08-17

Goede service, duurzaam ingesteld en snelle levering!

Gerda Hofman Hofman Koenen beoordeelde op 2019-08-16

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Tina Efthymiou beoordeelde op 2019-08-09

Snelle levering, alles in orde.

Petra Lautenbach beoordeelde op 2019-08-09

Snel!

iris thewessen beoordeelde op 2019-08-08

prima levering

J.M. Brooker beoordeelde op 2019-08-08

Bestelling was binnen 2 dagen ontvangen, in perfecte staat!

Julie Harding beoordeelde op 2019-08-03

Producten kwamen zeer netjes en op tijd aan. Ze gebruiken niet meer verpakkingsmateriaal dan nodig. En vooralsnog ben ik erg tevreden met de producten zelf. Nog maar ene paar dagen in gebruik, maar alles werkt naar behoren en is zoals verwacht. Ik verwacht hier vaker te bestellen!

Jacqueline Dingemanse beoordeelde op 2019-08-03

Makkelijk bestellen en betalen, snelle levering. Top producten, voldoet helemaal aan de verwachting. Zeer tevreden!

Ursula Jennekens-Stevelmans beoordeelde op 2019-08-01

Zeer tevreden, snelle levering

V de Groot beoordeelde op 2019-07-27

Makkelijke site en goede levering.

Sandra Honhoff beoordeelde op 2019-07-26

Goede omschrijving goed product en goede servic

veronique Leemans beoordeelde op 2019-07-25

Snelle en correcte levering.

Vera Schouten beoordeelde op 2019-07-14

Robin Verburg beoordeelde op 2019-07-14

Bestellen en daarna vlotte levering, prima! Voor mij is er echter een reden om geen 5 sterren toe te kennen. Overal op de site kom ik het woord "duurzaamheid" tegen en daarom ik had de twee pannenlappen die ik heb gekocht toch eigenlijk in de brievenbus verwacht en niet via een grote stinkende dieselbus!

Reactie van KitchenHugs:
Beste Robin,

Wij hebben juist voor GLS gekozen omdat zij niet met dieselbussen rijden, maar met benzinebussen of zelfs al elektrische voertuigen. Bovendien compenseren zij alle CO2 uitstoot via herbebossingsprojecten in eigen beheer. Brievenbuspost gaat via PostNL, en die rijdt wel nog voornamelijk op diesel.

met vriendelijke groet

Jan van Hiele beoordeelde op 2019-07-11

Heel tevreden, ook over de verpakking en het vulmateriaal. Het vulmateriaal is composteerbaar. Maandag besteld, dinsdag in huis.

Pepe Smit beoordeelde op 2019-07-11

gelukkig geen plastic maar wel een veel te grote doos.

Reactie van KitchenHugs:
Beste Pepe,

Soms heeft een product een gewoon een lastige afmeting. In dit geval de lengte, wat net te lang is voor een brievenbusdoos. Daardoor blijft er wat ruimte over in de doos.

met vriendelijke groet

Marlies van de Stege beoordeelde op 2019-07-11

Prima service. Snelle levering.

G.E. Abrahams beoordeelde op 2019-06-28

Tja, alles klopte . Het het bestelde pannetje is uitstekend (maar niet goedkoop). De bezorgkosten waren laag.

Yvette beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering volgens afspraak

Hans Beumers beoordeelde op 2019-06-27

Komen wat ze afspreken na, goede en snelle levering