Industriestraat 22
9502 EJ Stadskanaal

Jee Ef beoordeelde op 2019-08-31

Bij de levering van een speciale motor voor mijn camperbus : Ik heb niet afgedingt, maardaarvoor de speciale radiator gevraagd, die dus gratis is bijgeleverd. Ingepakt in bubbleplastic, maar toch stuk gegaan op de scherpe bovenkant van de motor . gereclammeerd, maar een andere sturen ging niet ( niet echt courant busje ) dit begrijp ik. Echt blij ben ik natuurlijk niet . Ik kan mischien de oude radiator weer herbruiken. Overigens is de motor al eens in een heel andere auto geweest voor die uit een zelfde busje gesloopt werd door de boer. Ik moet em nog starten, kan niet beoordelen of die goed loopt. Netjes en vlot afgeleverd, mooi schoongemaakt. fijne communicatie . Mischien dus in totaal gezien niets te klagen . ( vandaar niet onvoldoende )

Hans beoordeelde op 2019-08-30

Prima service en snelle bezorging

Bert beoordeelde op 2019-08-30

Perfect

Polly beoordeelde op 2019-08-27

Mocht het verkeerd gaan kan je altijd op hun rekenen”altijd een weg “ 👍🏿🍀

Mike beoordeelde op 2019-08-27

Perfecte onderdelen!!

Piet Mies beoordeelde op 2019-08-24

Het is perfect geregeld

Autobedrijf Schoenmakers Erp beoordeelde op 2019-08-24

Zeer tevreden, onderdeel aangevraagd, deze per mail en telefoon aangeboden. Via de site besteld en dag later keurig zoals afgesproken geleverd. prima bedrijf !

Thom Waardenburg beoordeelde op 2019-08-23

Super service, verkeerd product aangeschaft via onderdelenlijn maar na een telefoontje met Reclycar de Boer werd zonder pardon het juiste onderdeel wat ze tevens op voorraad hadden opgestuurd.

Arthur Steenkamp beoordeelde op 2019-08-22

Goed overleg juiste service afspraken nakomen dus voor mij TOP

Theo beoordeelde op 2019-08-20

Correct onderdeel, perfect en snel gekregen.

Gouwy beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden

john Heusschen beoordeelde op 2019-08-17

alles correct en snel

Garage Reinders beoordeelde op 2019-08-17

Onderdeel bleek niet goed , direct een goed onderdeel afgestuurd , super!!gara

D buma beoordeelde op 2019-08-13

Zeer snel ,vrijdag besteld ,zaterdag in huis !!

automobielbedrijf Gebroeders Vos beoordeelde op 2019-08-12

Zoals Altijd uitstekende service en levering. Bijzonder prettig om zaken mee te doen. Uitstekend meedenkend.

Kees jansen beoordeelde op 2019-08-12

Prijs en kwaliteit en snel in huis

Gert Jansen beoordeelde op 2019-08-12

veel te late levering en dan uiteindelijk nog eens een dag later

Reactie van Reclycar de Boer:
Beste heer Jansen, we vinden het erg vervelend dat de deur later is bezorgd dan u had gehoopt. Door vakantie perikelen is het onze transporteur niet eerder gelukt om de deur bij u af te leveren. We hopen een volgende keer te mogen bewijzen dat dit een incident en dat wij u snel van de juiste onderdelen kunnen voorzien. Met vriendelijk groet, De Boer Auto onderdelen, Albert

raymond beoordeelde op 2019-08-12

Top, telefonisch goed bereikbaar en snel geleverd door betaling via de website. +++++

Vos Auto's beoordeelde op 2019-08-11

Snelle en correcte levering.

Gkb beoordeelde op 2019-08-10

Snelle service! Ook in de bouwvak vakantie!