Industriestraat 22

Snel duidelijk goedkoop

R van Gils beoordeelde op 2019-06-30

Precies zoals afgesproken.

Jan Stommels beoordeelde op 2019-06-29

Goed product en snelle levering

Rohiet beoordeelde op 2019-06-29

Laat opgestuurd. Verder perfecte service.

A beoordeelde op 2019-06-29

Webshop goed
Snelle levering en zeer tevreden en niet duur

Arie beoordeelde op 2019-06-29

Snelle reactie, betalingslink werd gestuurd en gelijk betaald, 2 dagen later pruduct in huis. Top

Sven Halkes beoordeelde op 2019-06-28

Kleur komt niet overeen met de beschrijving!

Reactie van Reclycar de Boer:
Beste heer Halkes, vervelend te lezen dat u niet geheel tevreden bent. wat is er anders aan de kleur ten opzichte van uw verwachtingen? we horen graag van u

Robert beoordeelde op 2019-06-28

Alles in orde, dank u.

H de vries beoordeelde op 2019-06-28

Goedkoop supersnel geleverd.

Bosch Car Service Nijverdal beoordeelde op 2019-06-28

De juiste onderdelen de volgende dag al geleverd top!

Marcel beoordeelde op 2019-06-27

Netjes geholpen en correct afgehandeld.
Ik het het onderdeel de volgende dag al binnen

hillie hoogeveen beoordeelde op 2019-06-24

Super vriendelijk, en komen afspraken na, snelle levering, prijs is altijd prima

Alex beoordeelde op 2019-06-23

Snelle reactie snelle levering en zeer netjes ingepakt geleverd

nico boeren beoordeelde op 2019-06-22

prima geregeld

gerd-jan van houtum beoordeelde op 2019-06-22

nieuwe bumper besteld is netjes op kleur gespoten en past goed

Ed van Bart beoordeelde op 2019-06-22

Onderdeel geleverd stekkerhouder afgebroken

Reactie van Reclycar de Boer:
beste heer van Bart, vervelend te lezen dat u niet tevreden bent, heeft u al contact met ons opgenomen om te zien hoe we een en ander kunnen oplossen? we horen graag van u.

Mark Bos beoordeelde op 2019-06-19

Goede en snelle levering, maar wel veel verzendkosten. (10,- euro voor 2 claxons)

Raymond beoordeelde op 2019-06-18

Artikel goed geleverd.
Ik was mijn huis nr vergeten in te vullen. Maar de betaling al voldaan. Naar enkele dagen niets gehoord te hebben toch maar even gebeld. Ja meneer we hebben u huisnr niet het adres is niet compleet. Oke mijn fout maar goed ze hadden mij ook even kunnen bellen want het nummer was bekend. Stukje effortless wat ik hier mis.

Jelmer Veenbrink beoordeelde op 2019-06-18

Super snel geleverd nadat ik besteld had. Tevens was het product ook helemaal netjes ingepakt zodat er eigenlijk niks mee kon gebeuren!

brigitte babel beoordeelde op 2019-06-18

heb geen complete motor van meneer Jan ontvangen!

Reactie van Reclycar de Boer:
Beste mevrouw Babel, vervelend te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb even overlegd en begrepen dat de carterpan niet helemaal aan de wensen voldoet. Mijn collega heeft al een nieuwe voor u gereserveerd om u zodoende tevreden te stellen maar dit is dus helaas niet gelukt. Graag zouden we weten hoe we een en ander op kunnen lossen naar uw tevredenheid, volgens mij doen wij door onze uiterste best voor namelijk. Met vriendelijke groet Albert