den binnen 19B
5674TW Nuenen

9,9

Marielle beoordeelde op 2017-12-17

Snelle levering, altijd een fijne service. Boekjes waren weer mooi ingepakt, met een attent kaartje erbij.

Marieke beoordeelde op 2017-11-23

Super tevreden. ik heb mijn Nuuna woensdagmiddag besteld, en deze werd donderdag reeds geleverd.
Eeg leuk vond ik ook het persoonlijke aan het ontvangen van mijn pakketje; ingepakt en een handgeschreven kaartje met een persoonlijk aan mij geschreven berichtje. Erg leuk! Het voelde als een krijgen van een cadeautje..

Daisy beoordeelde op 2017-11-23

Super winkel hele goede service

Wiyanti beoordeelde op 2017-11-23

Behulpzaam, vriendelijk en snel!.

Tessa beoordeelde op 2017-11-18

Snelle levering, mooi boekje! Helaas voldeed hij niet helemaal aan de verwachting omdat ik een hardcover verwachtte. Nu schrijft 'ie helaas toch niet zo lekker en ben ik van plan om toch nog een andere te halen, dus een beetje zonde van mijn geld.
Dus een kleine tip om dat misschien nog duidelijker in de beschrijving te zetten! Verder helemaal tevreden over deze webshop.

Jessica beoordeelde op 2017-10-19

Geweldig mooie dagboek van leer gekocht! Deze webshop krijgt van mij een 10+ . Snel geleverd in een verrassende verpakking. Echt een cadeau om te krijgen en te ontvangen. Laat de product ook nog eens 100% prachtig leer zijn. TOP TOP TOP hier wordt ik vrolijk van. :-)

Reactie van My Lovely Notebook:
Je hebt een prachtig product gekozen Jessica, dank je wel voor je prachtige woorden!

Joanne beoordeelde op 2017-10-11

Wat ontzettend leuk om mijn kersverse Navucko agenda voor 2018 ingepakt en wel mét een persoonlijke boodschap te ontvangen! Overige producten zien er ook prachtig uit! <3

Reactie van My Lovely Notebook:
Dank je wel Joanne, ik wens je heel veel plezier met je mooie Navucko agenda!

Jolanda Linders beoordeelde op 2017-10-09

Prachtige notebooks, snelle levering en top service. Ik blijf klant!

Reactie van My Lovely Notebook:
Via deze weg ook bedankt voor je fijne recensie Jolanda!

Joelle beoordeelde op 2017-10-03

Een hele leuke, goede en betrouwbare webwinkel met een uitstekende service en klantvriendelijkheid! Je krijgt het pakketje gewoon in de brievenbus en hoeft dus niet thuis te zijn (= handig). Daarnaast is het leuk ingepakt en zit er een persoonlijke boodschap bij. Zeer tevreden!

Reactie van My Lovely Notebook:
Super om te lezen dat je zo tevreden bent Joelle! Voor zulke tevreden klanten als jij doen we het uiteraard!

Claudia beoordeelde op 2017-09-22

Mijn bestelling ontving ik leuk ingepakt, een kaartje met persoonlijke boodschap erbij. Super leuk! Het voelde als een cadeautje voor mezelf en het kan niet anders dan dat de medewerkers hart voor de zaak hebben. Ze zijn hiermee absoluut onderscheidend van andere webshops. Ga zo door!

Reactie van My Lovely Notebook:
Je laat ons blozen Claudia. Dank je wel voor de fijne woorden en hopelijk tot een volgende keer :)

Lisa beoordeelde op 2017-09-02

Super snelle levering en een leuk persoonlijk geschreven kaartje, top winkel!

Reactie van My Lovely Notebook:
Bedankt Lisa voor je lieve review!

Iris van den Berg beoordeelde op 2017-08-30

Wauw wat een heerlijke webwinkel voor een notitieboek-addict zoals ik. En iedere keer weer krijg je het pakketje met zo veel zorg ingepakt en een persoonlijk kaartje toegestuurd. Super snelle service ook!
Ik geniet ervan om je te volgen via Facebook, zowel je zakelijke als je private posts. Mooi om te zien hoe je geniet van je werk ook, in combinatie met het moederschap! Het is dat je te ver weg zit, ander had ik zeker een open sollicitatie geschreven!!!! ๐Ÿ™๐Ÿผ๐Ÿ’™โœจ๐Ÿ’›

Andrea beoordeelde op 2017-08-08

super fast delivery, nicely wrapped planner with a personal note. I really appreciate this great customer service.

Reactie van My Lovely Notebook:
Thank you so much for these positive words Andrea. Hope to see you again as our customer!

Nelleke beoordeelde op 2017-07-06

Wat kreeg ik weer een leuk pakketje in de bus een paar weken geleden. Kon het nu pas delen, omdat het om een cadeautje ging en dat hebben de ontvangers gisteren van mij gekregen. Ik had het Peter Pauper Press notitieboek Lollipop Tree besteld. Mooi ingepakt per stuk, lief persoonlijk met de hand geschreven kaartje zat erbij. De zending was er lekker snel (volgende dag in huis). Notitiboek is trouwens ook erg mooi! Goede kwaliteit, mooie luxe uitstraling van de kaft. Ik ben blij, de ontvangers zijn blij!

Reactie van My Lovely Notebook:
Dank je wel Nelleke voor je lieve beoordeling! Super om te horen dat je blij bent met je bestelling en dat de ontvangers het boekje ook mooi vinden! <3

Naomi beoordeelde op 2017-04-24

Ik had helaas de pakket bezorger gemist. Vandaag dus me pakketje op gehaald en heel mooi verpakt en my note book is echt prachtig.... Dank je wel voor de service

Reactie van My Lovely Notebook:
Bedankt voor je recensie! Graag gedaan en hopelijk tot ziens.

Maruschka beoordeelde op 2017-03-16

Gisteren besteld en vandaag al in huis. En -ongevraagd- ook nog mooi ingepakt en met een handgeschreven kaartje erbij, geweldig!

Lotteke beoordeelde op 2017-02-21

Prachtig notebook. Mooi ingepakt! Heel fijn om kado te geven. En een goede service. Want doordat ik zelf een verkeerd adres heb doorgegeven is de bestelling in eerste instantie retour gestuurd. Kosteloos is het notebook vervolgens naar het juiste adres gestuurd. En nog steeds had ik notebook op tijd binnen.

Reactie van My Lovely Notebook:
Wij proberen altijd mee te denken met onze klanten. Bedankt voor je fijne recensie!

A. Cramer beoordeelde op 2017-01-17

Producten snel in huis en een feestje om uit te pakken.

Reactie van My Lovely Notebook:
Het doet ons goed om zo'n fijne reactie te lezen, bedankt!

Claire beoordeelde op 2016-11-22

Voor het eerst een notitieboekje besteld deze week en ik werd er helemaal blij van. Prachtig boekje en hartstikke leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit, voelt net alsof je een cadeautje krijgt! En ook nog eens snel bezorgd. Helemaal super!

Reactie van My Lovely Notebook:
Wat fijn om te horen, dank je wel voor deze uitgebreide reactie!

Caroline Moorthaemer beoordeelde op 2016-09-16

Wat een feest! Krap 24 uur na mijn bestelling is mijn notitieboek bezorgd, compleet met persoonlijk bericht en heel mooi verpakt. De kwaliteit van het notitieboek is ongeevenaard. Eigenlijk wil ik ze nu allemaal ... Mijn weekend kan niet meer stuk!

Dankjewel Juliette.

Reactie van My Lovely Notebook:
Wat een lieve reactie om te krijgen. We zijn erg blij met zulke tevreden klanten, daar doen we het voor! Hopelijk tot ziens.