den binnen 19B
5674TW Nuenen

9,9

Myrèse beoordeelde op 2018-07-19

Wat een heerlijke, lovely, webwinkel ! Mijn1’ bullet-journal LT met ingeponste naam besteld, heel erg leuk en persoonlijk geleverd ! De 2’ bujo besteld voor mijn dochter, was in de post iets misgegaan. Mailtje gestuurd naar M❤️N. dit werd direct opgepakt en iets meegedaan, chapeau ! SUPER service, dankjewel

Kok beoordeelde op 2018-07-18

Snelle levering, duidelijke product informatie. Leuke persoonlijke note bij de levering.

Veronique beoordeelde op 2018-06-16

Vandaag mijn Amalfi Notebook ontvangen. Ik ben helemaal verliefd ❤️
Dank je wel voor de snelle levering en goede service.

Lisa beoordeelde op 2018-05-24

Het notitieboekje was snel binnen. Met zorg ingepakt en een leuk handgeschreven kaartje erbij. De notitieboeken op deze site zijn wat duurder, maar ze zijn het zeker waard, want de kwaliteit is heel goed.

Eva beoordeelde op 2018-04-26

Super leuk boekje, echt zoooo mooi! Durf er bijna niet in te schrijven. Ook super mooi verpakt, en een leuk persoonlijk berichtje erbij. Helemaal tevreden!

Wendy beoordeelde op 2018-03-19

Wauw, wat een heerlijke winkel! De mooiste collectie notebooks en de beste service. Ik had het de volgende dag al in huis. Super leuk ingepakt. Je kunt duidelijk merken dat het met zorg en liefde wordt samengesteld. Zeer tevreden. Echt een aanrader.

Michenou beoordeelde op 2018-03-16

Product was mooi verpakt en de volgende dag al in huis. Ik heb een Nuuna dotted grid notitieboek besteld. Deze was echter meer roze dan ik verwacht had (de foto is meer off-white). Tevens adverteert Nuuna dat alle pennen te gebruiken is: dit is niet het geval! Zeker Stabilo werkt drukt onwijs door en ook andere stiften, markers en fineliners werken niet zo goed mee. Duurdere merken als Faber Castell, Sakura en Tombow doen het prima, maar zelfs die drukken door wanneer je water of een blending stift gebruikt. Dit is bij merken als Leuchturm totaal niet. Het positieve bij Nuuna is dan wel weer dat er bij de juiste pennen heel weinig ghosting is dankzij de dikke papiersoort. Dit is overigens niets ten nadelen van deze webwinkel, maar gezien dit voor mij zeer onduidelijk was, vind ik dat dit eigenlijk wel aangegeven moet worden.

Ann De Wit beoordeelde op 2018-02-10

Zeer snel geleverd, namiddag besteld en ‘s anderdaags geleverd! Ook zeer attentvol persoonlijk geschreven bedank kaartje! Alles zeer mooi apart ingepak alsof je een cadeautje krijgt aan ... jezelf ! Jullie krijgen van mij een zeer dikke duim !! Geweldige vlotte en attentvolle service !!

Henk Meeman beoordeelde op 2018-02-01

Een uitstekende zaak! Snelle service, goed verpakt en een persoonlijke note!

Marco beoordeelde op 2018-01-11

Pakketje was de volgende dag binnen en netjes ingepakt met een persoonlijk boodschap. Erg tevreden met de service en mijn aankoop!

Amy Schreuder beoordeelde op 2018-01-06

Hoe blij kan een mens zijn met een mooi notitieboekjes. Mijn Nuuna boekje, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Dankjewel Juliette!

Marielle beoordeelde op 2017-12-17

Snelle levering, altijd een fijne service. Boekjes waren weer mooi ingepakt, met een attent kaartje erbij.

Marieke beoordeelde op 2017-11-23

Super tevreden. ik heb mijn Nuuna woensdagmiddag besteld, en deze werd donderdag reeds geleverd.
Eeg leuk vond ik ook het persoonlijke aan het ontvangen van mijn pakketje; ingepakt en een handgeschreven kaartje met een persoonlijk aan mij geschreven berichtje. Erg leuk! Het voelde als een krijgen van een cadeautje..

Daisy beoordeelde op 2017-11-23

Super winkel hele goede service

Wiyanti beoordeelde op 2017-11-23

Behulpzaam, vriendelijk en snel!.

Tessa beoordeelde op 2017-11-18

Snelle levering, mooi boekje! Helaas voldeed hij niet helemaal aan de verwachting omdat ik een hardcover verwachtte. Nu schrijft 'ie helaas toch niet zo lekker en ben ik van plan om toch nog een andere te halen, dus een beetje zonde van mijn geld.
Dus een kleine tip om dat misschien nog duidelijker in de beschrijving te zetten! Verder helemaal tevreden over deze webshop.

Jessica beoordeelde op 2017-10-19

Geweldig mooie dagboek van leer gekocht! Deze webshop krijgt van mij een 10+ . Snel geleverd in een verrassende verpakking. Echt een cadeau om te krijgen en te ontvangen. Laat de product ook nog eens 100% prachtig leer zijn. TOP TOP TOP hier wordt ik vrolijk van. :-)

Reactie van My Lovely Notebook:
Je hebt een prachtig product gekozen Jessica, dank je wel voor je prachtige woorden!

Joanne beoordeelde op 2017-10-11

Wat ontzettend leuk om mijn kersverse Navucko agenda voor 2018 ingepakt en wel mét een persoonlijke boodschap te ontvangen! Overige producten zien er ook prachtig uit! <3

Reactie van My Lovely Notebook:
Dank je wel Joanne, ik wens je heel veel plezier met je mooie Navucko agenda!

Jolanda Linders beoordeelde op 2017-10-09

Prachtige notebooks, snelle levering en top service. Ik blijf klant!

Reactie van My Lovely Notebook:
Via deze weg ook bedankt voor je fijne recensie Jolanda!

Joelle beoordeelde op 2017-10-03

Een hele leuke, goede en betrouwbare webwinkel met een uitstekende service en klantvriendelijkheid! Je krijgt het pakketje gewoon in de brievenbus en hoeft dus niet thuis te zijn (= handig). Daarnaast is het leuk ingepakt en zit er een persoonlijke boodschap bij. Zeer tevreden!

Reactie van My Lovely Notebook:
Super om te lezen dat je zo tevreden bent Joelle! Voor zulke tevreden klanten als jij doen we het uiteraard!