Hoge Eng West 18

8,6

Jan de Leeuw beoordeelde op 2019-09-07

Goed geholpen!

Erwin van Schoonhoven beoordeelde op 2019-09-06

Goed geregeld en lag vrijwel direct klaar voor afhalen wat ook soepel verliep!

Arnold Jansen beoordeelde op 2019-09-06

Ondanks herhaaldelijk doorgeven van afleveradres..... gaat het toch FOUT....
Wel verontschuldigingen maar boel gezeur.... Jammer....

Jean Vandenabeele beoordeelde op 2019-09-05

Zeer goed op de meeste punten: prijs, verpakking, enz... MAAR: als er op de website staat dat het item binnen de 1 à 2 werkdagen verstuurt zal worden, dan verwacht ik dat ook. Het stuk is pas na 17 dagen verstuurt ('artikel landelijk onbeschikbaar')

D Baardse beoordeelde op 2019-09-05

Erwin Feijtel beoordeelde op 2019-09-05

Top website

Rob van Maanen beoordeelde op 2019-09-03

Correcte afhanding

Pieter Paauw beoordeelde op 2019-09-03

Luchtpomp Highblow Alita AL 60 besteld Vooraf gebeld of deze spoedig geleverd kon worden Via een chat en later een mailbericht heb ik te horen gekregen dat wanneer deze woensdag besteld werd, de pomp vrijdag in huis zou zijn Woensdag is de pomp besteld Echter werd deze zaterdag pas geleverd helaas Vervolgens heb ik een Highblow Alita AL 40 ontvangen ipv van een AL 60 die ik betaald en besteld heb
Via een chat gevraagd of Irritech dit probleem kon oplossen en of ik tijdelijk het verkeerde model in gebruik mocht nemen Via de chat kon Michelle mij dit niet toezeggen en moest ik wachten totdat ik na het weekend gebeld zou worden De vissen in de vijver komen bijna zonder lucht te zitten maar dat deert Irritech niet
Vervolgens ben ik maandag niet in contact gekomen met irritech ondanks dat we wel langs elkaar heen hebben gebeld
Dinsdag ben ik in contact gekomen met Martijn van Irritech Martijn heeft eea uitgezocht en kwam met de mededeling dat de juiste pomp niet op voorraad was. Martijn heeft een voorstel gedaan om een niet gebruikt demo model te kunnen sturen van Nitto Al80 eco Meer capaciteit en minder verbruik
Deze wordt per direct verzonden met een retour sticker voor de verkeerde pomp
Eerst was ik erg ontevreden maar na bet contact met Martijn ben ik tevreden met de aangeboden oplossing
Bedankt Martijn

MH beoordeelde op 2019-09-03

Snelle levering.

A.F. van den Boom beoordeelde op 2019-09-01

Prompte levering.

Alain De Moor beoordeelde op 2019-09-01

vlug en zeer goed

Jan Agterberg beoordeelde op 2019-08-31

Zeer tevreden. Smiddags besteld om 16.30u de volgende dag om 12.30 thuisbezorgd!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-31

Snelle levering!

tip bouwman beoordeelde op 2019-08-31

super snelle levering

Dietrich De Mey beoordeelde op 2019-08-30

De levering was onvolledig

Frederik Vercruyssen beoordeelde op 2019-08-30

Alles netjes geleverd en goed materiaal.

Wouter G beoordeelde op 2019-08-30

Bestelling was lekker vlot, precies wat ik wilde, maar het stuk buis was her en der beschadigd, hoekjes waren er uit getikt. Ook paste het verloop stuk niet lekker omdat het bij dit verloopstuk om een vermelde buitendiameter ging, foutje van mijn kant maar ik kan me niet herinneren dat er stond aangegeven of het om binnen of buitendiameter ging. Kortom, lekker vluch bezorgd, maar kwaliteit kan wat beter. 3/5

Herman beoordeelde op 2019-08-30

Zeer tevreden.

J van Herpen beoordeelde op 2019-08-29

Bestelling niet aangekomen, als je belt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt weinig
tot niet gecommuniceerd.

Harry Quint beoordeelde op 2019-08-29