Kooiplein 14a

waarom

ilse baijens beoordeelde op 2015-03-16

super

Aise Bouma beoordeelde op 2015-03-15

Snel geleverd met een goede nazorg

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-10

Onlangs hebben we Skihelmpje.nl verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerde voor een skibril en een skihelm cover. We wilden weten waarin skibrillen van elkaar verschillen als prijzen hoger liggen en of er skihelm covers in het assortiment zijn opgenomen. We kregen spoedig een reactie terug. Hierin werd ons verteld dat er (nog) geen skihelm covers waren. Daarbij gaven ze keurig aan bij welke webwinkels deze skihelm covers wel aangeboden werden. Tevens kregen we een uitgebreide uitleg waarin skibrillen van elkaar verschillen en hoe prijzen bepaald worden. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren.

sonia beoordeelde op 2015-03-02

Skibril & handschoenen werden keurig de volgende dag geleverd.
Prima kwaliteit voor een juiste prijs.

Skier beoordeelde op 2015-03-01

Twee helmen besteld i.v.m. de maat. Terugsturen van de helm die te groot was ging snel en geld ook direct retour. Top! Leuke handwarmers als extraatje bij het pakket. Leuk.

Eline beoordeelde op 2015-02-24

Kon mijn bestelling nog aanpassen nadat ik al betaald had. Beide keren direct de volgende dag bezorgd, super, heb er prima mee geskied!

2015