Hoogschaijksestraat 37b

Martijn Ridderbos beoordeelde op 2019-07-11

R. Spiekermann beoordeelde op 2019-07-11

Zoeken,lezen,bestellen,betalen allemaal helder.

Dirk Jacobs beoordeelde op 2019-07-11

Lets get Leds from LetsLeds! Digitaal leveringssysteem staat prima op punt, geen tijdverlies voor een drukke ondernemer.

Dirk Bodegom beoordeelde op 2019-07-11

Letsleds beoordelen de bestelling en wanneer er naar hun idee "geen logica" in zit nemen zij contact met je op om te overleggen. Zo wordt voorkomen dat er mogelijk niet op elkaar afgestemde producten worden gelevere, met alle gevolgen van dien!

Bouke Lourens beoordeelde op 2019-07-10

Vlotte en correcte reactie op vragen, vervolgens ook een vlotte levering

W Harteveld beoordeelde op 2019-07-10

Anoniem beoordeelde op 2019-07-10

Duidelijke informatie op de site, snelle verzending en prima producten!

Paul Van der Linden beoordeelde op 2019-07-10

hans Adolfsen beoordeelde op 2019-07-07

Joris Jansen beoordeelde op 2019-07-06

snel geleverd

Wim Van norden beoordeelde op 2019-07-06

Uitstekende service. Na plaatsen order gelijk een telefoontje dat de kleur niet meer voor alle artikelen die ik besteld had op voorraad was. Na aanpassing volgende dag geleverd. Levering door DPD was tot op een uur nauwkeurig aangegeven en kon je live volgen. Voorbeeld voor veel andere webwinkels!

Ton van der Meijs beoordeelde op 2019-07-06

Dimmer eenvoudig te installeren. Deed het gelijk goed met een LED van type R7s 10W dimmable

Iryna Backer beoordeelde op 2019-07-05

Genoeg keuze, volgende dag in huis. De lichtjes zitten heel mooi uit maar zijn nog niet geïnstalleerd, dus over kwaliteit/ duurzaamheid kan nog niet beoordelen.

Jessica Dijkhuizen beoordeelde op 2019-07-05

Eric Hulskamp beoordeelde op 2019-07-05