Gentiaanstraat 10
9502AG Stadskanaal

Michael P beoordeelde op 2016-04-24

Ik heb een goede ervaring met Jaramoto. Goede overzichtelijke webwinkel met goede spullen.
Voor mijn Kawasaki zx12r wilde ik een Gipro ATRE gear indicator kopen.

Na een telefoontje met de webwinkel op zaterdag om 12.30 werd mij duidelijk gemaakt dat ze hem niet op voorraad hadden. Hij beloofde mij met zijn leverancier te bellen en mij terug te bellen. Om 14.30 dezelfde dag kon ik hem al ophalen. Hij had hem nog even snel voor mij opgehaald bij zijn leverancier. Waar vind je nog zulke ouderwetse goede service?

Ik kan Jaramoto iedereen aanbevelen!

De Gipro werkt overigens zeer goed. De motor reageert veel beter op het gas in de eerste 3 versnellingen, meer koppel en ook is de begrenzing weg. Precies wat ik wilde!

Mijn volgende bestelling zal weer bij Jaramoto zijn.

RH beoordeelde op 2015-08-04

Heb goeie ervaring met Jaramoto. Had een onderdeel snel nodig ivm circuitdag. Dit aangegeven en bij Jaramoto deden ze er alles aan om zo snel mogelijk te leveren. Had het onderdeel de volgende dag thuis. Ook bij gedetaileerde vragen hadden ze gelijk antwoord of werd het gelijk uitgezocht en weer terug gebeld. Kortom goeie en snelle service, bedankt!

Michel beoordeelde op 2015-06-12

Scherpe prijzen! Goed advies en nette service!

Gesproken met Jan die me gelijk wat tips gaf over
De montage van de gipro atre voor mijn suzuki v-strom
Dl650. Werd de volgende dag gebeld door Jan of ik het pakket
Had ontvangen en of het monteren lukten.

Echt een top service waar vind je dat nog!!

Jan nogmaals bedankt de gipro werkt perfect en het atre verschil
Merk je echt goed trekt sneller op en de motor bokt minder

Ik raad iedereen aan om te bestellen bij jaramoto!
Dat ga ik de volgende keer ook zeker weer doen!

Manuel beoordeelde op 2015-06-03

Om 17.00 uur besteld en de volgende dag om 11.00 uur geleverd. Zeer snelle levering dus. Ook een vriendelijke telefonische benadering. Goede tekst en uitleg over het product. Kan dit bedrijf aan ieder aanbevelen.

Koen beoordeelde op 2015-05-29

Goed contact, snelle levering!
Accu was zeer goed verpakt.

Graag weer.

Over nazorg en garantie nog geen oordeel.

Jochem beoordeelde op 2015-04-21

Webwinkel met mooie spullen en nette prijzen. Service op de (goede) ouderwetse manier (je wordt gebeld over de status). Prijzen zijn laag. Dat samen met een hele goede service en afhandeling zorgt ervoor dat ik hier vaker wil bestellen. Naar mijn mening zijn het juist dit soort webwinkels die door de service "overleven". Aanrader. Niet alleen mijn mening, zoek maar op Internet.

2015