Hanzeweg 9C

Ja

C. de Hoop beoordeelde op 2019-05-22

snelle en correcte levering

R. Jonker beoordeelde op 2019-05-22

Snelle reactie op vraag, leveren binnen 2 dagen, armsteun past idd perfect en voelt ook stevig aan. Zeer tevreden!

Erik pessel beoordeelde op 2019-05-21

Uitstekende levering en het project voldoet goed.

Jelle beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering van de armsteun voor mijn Volkswagen Polo 9n
Goede beschrijving en inderdaad in minder dan 10 minuten geplaatst.
Een aanwinst voor de auto.
En nog bedankt voor het bijgeleverde presentje.

Van Wijk beoordeelde op 2019-05-02

Op Donderdag besteld, Vrijdag in huis, keurig.

R. Bisnajak beoordeelde op 2019-04-23

Heel tevreden met de snelle levering

jh moes beoordeelde op 2019-04-13

goed binnen de gestelde levertijd gehad .

Hans de Vries beoordeelde op 2019-04-13

Prima contact en snel geleverd

Tre@ beoordeelde op 2019-04-13

Mooie armsteun, welke erg goed bij het interieur van mijn auto past. Snelle levering.

Bart Snoeck Henkemans beoordeelde op 2019-04-02

Netjes afgehandeld op tijd en geleverd wat besteld is

Henk Smand beoordeelde op 2019-03-21

In eerste instantie een pakket met verkeerde inhoud ontvangen. Via e-mail hierover een incident ingediend en dezelfde dag al teruggebeld. Dezelfde dag ook een e-mail met excuses en uitleg ontvangen hoe het proces loopt om juiste bestelling zo spoedig mogelijk t bij mij af te leveren en verkeerde pakket te retourneren.

Ondanks de fout en de vertraging in de levering toch een goede review, vanwege de prima klantenservice.

Reactie van ArmsteunWinkel:
Hartelijk dank meneer Smand voor uw review met de 4 sterren ondanks het fout is gegaan.
Zoals ik u al liet weten hebben de de orders verwisseld. Dit komt ervan als de koerier al staat te wachten en wij op het laatste moment nog even snel even de laatste orders van de dag te verzenden om de klant te "pleasen". Maar ja, zoals het spreekwoord al zegt; "Haastige spoed is zelden goed" ;-)

Albert Hoogland beoordeelde op 2019-03-18

Goed verzorgd en prima op tijd!!!
Albert Hoogland

L.Schermers beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering en goed product

Vaessen beoordeelde op 2019-03-17

Prima service.

D.J beoordeelde op 2019-03-16

Armsteun voor Suzuki Swift besteld, gemakkelijk te bestellen en vlot geleverd met een kleine attentie..

Don Kruijthoff beoordeelde op 2019-03-16

Plaatjes komen niet overeen met wat je besteld

Reactie van ArmsteunWinkel:
Dank voor uw helaas negatieve reactie.
Daarom waarschijnlijk ook de armsteun retourgezonden.en deze hebben wij weer netjes aan u gecrediteerd.
Betreft uw opmerking: Het is helaas onmogelijk om van alle armsteunen een foto in de auto te hebben en daarom hebben wij het volgende in de text vermeld bij de desbetreffende arnsteun:
(De foto's zijn een voorbeeld van de gemonteerde armsteun in een willekeurig interieur).

BOR-design beoordeelde op 2019-03-06

Bij telefonisch contact prettig en zeer uitgebreid geinformeerd. De bestelling is correct en snel afgehandeld.
Mijn complimenten

Frans Rouss beoordeelde op 2019-03-06

Snelle en nette levering.