Domstraat 64
3864PR Nijkerkerveen

8,5

JOZEF HUYBRECHTS beoordeelde op 2019-06-18

zeer snelle levering ; bestelling keurig afgeleverd terwijl niemand thuis was.

Harrie Pouwel beoordeelde op 2019-06-17

Super snel

Richard Post beoordeelde op 2019-06-06

Telefonisch en per email snelle reactie en duidelijke informatie. Bestelproces verliep soepel en snel Website Is duidelijk

Richard Haze beoordeelde op 2019-06-06

Prima service rondom de bestelling van het doek. Nog niet uit de verpakking gehaald door het slechte weer maar kwalitatief zie het doek er goed uit

John Verschoor beoordeelde op 2019-06-04

Heel tevreden, doek werd door Hemelvaartdag wel wat later afgeleverd en er was ook nergens te zien hoe laat en welke dag het afgeleverd ging worden. Dus mazzel dat er iemand thuis was voor dit grote pakket. Maar het doek is heel mooi!

Arjan de Jong beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering. Wel lastig dat er geen track and trace wordt verstuurd. Nu weet je niet op welke dag het product wordt verstuurd.

Tevreden klant beoordeelde op 2019-06-02

Snelle levering...duidelijke site

Jasper van Embden beoordeelde op 2019-05-30

Heel tevreden. Snelle levertijd en voldeed in zn geheel aan mijn verwachtingen. Het rolgordijn voor buiten is dè oplossing voor balkons mijn inziens! Super!

Jong beoordeelde op 2019-05-25

Snel levering, goed bereikbaar via telefoon. Meerdere mails met andere namen, het lijkt een tussen leverancier, dit maakt het wat verwarrend.

Kees beoordeelde op 2019-05-24

Mooi materiaal voor een goede prijs. Snelle levering.

Boudewijn Tulkens beoordeelde op 2019-05-24

Heel tevreden

Hubert Van Beek beoordeelde op 2019-05-23

Helaas door een fout een iets latere levering. Maar verder wel netjes verpakt en geleverd. Ziet er solide uit. Alleen het contact via de mail verliep niet altijd lekker. Zal wel door de drukte komen. Moet hem nog ophangen maar dat moet goed komen met de duidelijke beschrijving die er bij zit!

Sven van Dijke beoordeelde op 2019-05-22

Doek geruild, geld retour en nieuw doek in huis. Alles zeer snel geregeld. Uitstekend!

Cora de Boer beoordeelde op 2019-05-19

Zeer snelle levering. We hadden de bevestigingsmaterialen niet geleverd gekregen bij de zonnendoeken, maar na mailcontact hadden we deze de volgende dag al in huis.

R. de Kluijver beoordeelde op 2019-05-15

Snel geleverd en netjes verpakt. Prima!

Peter de Bruin beoordeelde op 2019-05-15

goede omschrijving en snelle levering

Sven beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevreden, snelle en complete levering.

Frans Godijn beoordeelde op 2019-05-08

Vlot geleverd en keurig afgehandeld

Ruud Schouten beoordeelde op 2019-05-05

Mooi en compleet product , Top!

Marion Linders beoordeelde op 2019-05-04

Klein misverstandje logistiek intern, maar na 1 telefoontje snel opgelost. Super geregeld en goede kwaliteit.