Brederhorst 23
6714 KA Ede
KvK 09196916

J. Wolters beoordeelde op 2019-07-04

Heel erg mooi product en kwaliteit een aanrader

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wat fijn dat u onze producten een aanrader vindt!

M.H. Theunissen-van Raaij beoordeelde op 2019-07-03

Vlot geleverd. Speciale opdracht van speciale afbeelding heel mooi uitgevoerd.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is altijd leuk om weer iets bijzonders te maken.

Greet Breugem-Krol beoordeelde op 2019-07-03

na bestelling een paar dagen later in huis. mooie keycords!!!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat alles naar tevredenheid is.

J. Hulshof beoordeelde op 2019-06-20

Snelle levering, keurig verzorgd.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank u wel, fijn dat u zo tevreden bent!

Martina Smit beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden! Bestelling zag er netjes uit en was snel klaar.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel voor je positieve reactie. Ik hoop dat de kleintjes en hun ouders met veel plezier gebruik zullen maken van hun badcapes.

Faye & Olivia Van der Werf beoordeelde op 2019-06-11

Zeer slecht. Bestelling na 2 weken nog steeds niet binnen. Mevrouw netjes gevraagd of ik mijn geld terug mocht, werd vrij moeilijk over gedaan. Jammer!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Jammer dat dit zo moest gaan. U heeft 27 mei, besteld. Dat is vandaag precies 2 weken geleden en geen 3 weken. Bovendien zat de hemelvaart en de Pinksteren er nog tussen als vrije dagen. Maar dit doet niet zoveel ter zake, want ik heb de keycords meteen de 27ste gemaakt en opgestuurd. Dat er bij de post blijkbaar iets mis is gegaan, is heel jammer en vervelend, maar daar heb ik helaas geen invloed op. Ik heb aangeboden nieuwe keyords te sturen, maar u wilde, luid en duidelijk, alleen uw geld terug. Hier hebt u geen recht op, natuurlijk wel op nieuwe keycords, maar die wilde u niet. Ik begrijp absoluut niet waarom niet. Om verdere discussie te voorkomen heb ik al aan het begin van de avond uw geld teruggestort, maar dat is niet te doen gebruikelijk. Wij zijn verantwoordelijk dat u het bestelde krijgt, en daar geeft u mij niet de gelegenheid voor. Bovendien is de kans erg groot dat u deze week de keycords gewoon nog bezorgd krijgt.

Duuk beoordeelde op 2019-06-10

tevreden, netjes geleverd

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Bedankt voor je reactie. Jij bestelde op hemelvaartsdag en die dag en de dag erna waren we gesloten, dus vandaar dat het, naar je idee, wat langer duurde voordat je de bestelling ontving.

K.J.A.van Hengel beoordeelde op 2019-06-03

kiuo9n'0omh

Bri beoordeelde op 2019-06-03

Mijn zoon is blij met zijn gepersonaliseerde sleutelhanger

Fijn om te horen!

Patty beoordeelde op 2019-06-02

Fijn dat er flexibel ingespeeld kon worden op mijn wensen! Het resultaat is prachtig geworden!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Bedankt voor je goede beoordeling. Fijn dat alles nog op zijn pootjes terecht is gekomen en dat de cadeaus zo in de smaak gevallen zijn. Graag tot een volgende keer.

Josefien Meerevoort beoordeelde op 2019-06-01

Super mooi, snel en prima website. Ik miste alleen een bevestigingsmail en had geen indicatie van wanneer het aan zou komen. Maar het was al binnen drie dagen bezorgd.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Bedankt voor je reactie en je mooie beoordeling. Je krijgt van ons altijd een bevestigingsmail, die is waarschijnlijk in je spammap terecht gekomen. De indicatie hoe snel het geleverd wordt staat op de website. Voor 10.30 op werkdagen besteld wordt het dezelfde dag verzonden, met uitzondering van de keycords dat kan iets langer duren voordat ze verzonden worden. Ik hoop gauw weer een mooie bestelling voor je te mogen maken.

Francis Schophuizen beoordeelde op 2019-05-27

Na de bestelling werd ik bijna direct gebeld over de bestelling. Er werd op eigen initiatief een spatie toegevoegd. Dat kon niet op de site. Ik vond het zeer attent en de dag er na kwam de bestelling binnnen. Top!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat het toch in orde is gekomen. Normaal voer ik de bestelling altijd zo uit als hij wordt ingevoerd, als er iets niet past of kan, kan er dan altijd even contact worden opgenomen. Gelukkig zag ik dit en kon ik het na volle tevredenheid maken.

Tineke Blom beoordeelde op 2019-05-27

De bestelde aap is superleuk en mooi geborduurd. Keurig op tijd geleverd en mooi verpakt. Een aanrader!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Het is altijd weer een feestje om zo"n geboorteknuffel te maken. Dank je voor je bericht.

h yigit beoordeelde op 2019-05-27

Prachtig geborduurde schorten en handdoeken! Tevens mooi ingepakt en snel bezorgd. Dankuwel! Is zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Het was een leuke bestelling om te maken. Tot een volgende keer!

Claartje beoordeelde op 2019-05-27

Er werd meegedacht over de kleuren en het zijn supermooie handdoeken! Leuk om te geven!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je Claartje. Het was erg leuk om ze te maken. Ik wens je nichtje en neefjes veel plezier met het gebruik ervan.

A. Hartog beoordeelde op 2019-05-27

Ik had handdoeken met naam besteld. Ze zijn practig en keurig op tijd geleverd! Bedankt!!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank u wel voor je positieve reactie.

Ria van Roekel beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering, mooi product. Netjes verpakt

Sarina Janse beoordeelde op 2019-05-27

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Bedankt voor je reactie. We proberen altijd zo gauw mogelijk te leveren.

Carin Peters beoordeelde op 2019-05-21

Goede service. Snelle reactie op mail. Vriendelijk!

Dank je wel.

Marja van den Berg beoordeelde op 2019-05-20

Matige kwaliteit van de handdoek

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Beste Marja, Wat spijtig om te lezen dat je de handdoek van matige kwaliteit vindt. Wij hebben de 500 grams handdoeken van Funnies, die lekker zacht zijn, en zeker van goede kwaliteit. Ik krijg hier altijd zeer veel positieve reacties op, ook dat de handdoeken na jaren van gebruik nog mooi zijn. De handdoek wordt na de eerste wasbeurt altijd nog wat zachter en dikker. Wil je me laten weten wat maakt dat jij de handdoek van matige kwaliteit vindt? Met een foto? Dan kan ik kijken wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je. E-mail