Wolfshoek 1a
5511KH Knegsel
+31402826082

7,9

Dennis Katerberg beoordeelde op 2016-06-25

Geweldige service, na een behoorlijke mail wisseling kon ik binnen 1 dag al bepalen dat dit de webwinkel was waar ik zou gaan bestellen. Hier heb ik een bio ethanol haard besteld voor in onze tuinkamer. De haard geeft een waanzinnig mooi vlamspel en omdat hier de kozijnen van het huis volledig antraciet (RAL7016) zocht ik ook een haard in deze kleur. Dit was bij deze webwinkel geen enkel probleem! Er is werkelijk 0,0 kleurverschil! Biohaarddesign ontzettend bedankt hiervoor!

Tool beoordeelde op 2015-09-25

De Bourgh Bio open haard maakt een armoedige indruk. Het is duidelijk te zien dat het van plankjes in elkaar gezet is. Het is onduidelijk hoe je vlam kunt regelen er is wel een haak bij maar ik heb nog geen schuifje kunnen ontdekken. Een duidelijke handleiding hiervoor ontbreekt. Ook nog niet kunnen ontdekken hoe je de haard veilig kan doven.

De zwarte verf laat gemakkelijk los en er zijn door het uitpakken al enkele beschadigingen in de verf ontstaan met storende krassen.

R.M. Kroon beoordeelde op 2015-07-06

Goede communicatie snelle service !!

Van Landeghem beoordeelde op 2015-03-25

snelle correcte afhandeling