Markt 27
6701CX Wageningen

8,4

F beoordeelde op 2015-10-31

Snel bezorgd, verzorgd ingepakt en een goed product. Zeer nette communicatie van de medewerkers. Ik zou de volgende keer hier weer mijn product bestellen.

Reactie van Watispilling.nl:
Beste klant,

onlangs is onze website gekoppeld aan de systemen van Webwinkelkeur. Via dit nieuwe systeem zijn al onze klanten van de afgelopen maanden benaderd om onze webwinkel een beoordeling te geven. Helaas ging dit verder terug dan gepland, en hierdoor heeft ook u dit mailtje ontvangen terwijl u in juni al uw bestelling had gedaan. Dit was uiteraard niet de bedoeling, onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij zullen er zorg voor dragen dat u geen verdere e-mails van ons ontvangt.

Het team van watispilling.nl

gerrit jan v.d.bergh beoordeelde op 2015-10-25