Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Michel Spruit-Weijers beoordeelde op 2019-07-23

Bestellen heel simpel en snelle levering

Carsten Viehoff beoordeelde op 2019-07-19

De levering was boven verwachting. Onze achtertuin is lastig te bereiken, maar de bezorger heeft er toch voor gezorgd dat de hele pallet tuinaarde daar terecht kwam. Prijs kwaliteit van zowel de tuinaarde als de levering is uitstekend.

Alexandro Lips beoordeelde op 2019-07-18

snelle levering goede service door transportbedrijf

Nelleke Wit beoordeelde op 2019-07-17

Goede potgrond, zoals hij moet zijn.

Lisette beoordeelde op 2019-07-14

Boven verwachting zéér goed. Bij de (niet)levering waren er problemen omdat de vervoerder het had uitbesteed aan een ander bedrijf. Ik e-mailde Potgrondshop en dhr. Martijn reageerde meteen. Hij nam contact met het vervoersbedrijf en stelde mij direct zowel via de telefoon als e-mail op de hoogte. Hij heeft geregeld dat het vervoersbedrijf de andere morgen om 7 uur zou leveren (Vlaardingen) zodat de tuin-werkzaamheden door konden gaan. Ook diezelfde morgen nam dhr. Martijn contact om te vragen hoe het gegaan was. Petje af meneer Martijn, bij U is de klant écht koning. Bedankt!!

Erwin beoordeelde op 2019-07-13

Snel geleverd

Manuel Schenkhuizen beoordeelde op 2019-07-10

Wederom keurig, bedachtzame bezorgers

René Nekkers beoordeelde op 2019-07-08

Prima producten, nette prijs. De chauffeur heeft erg zijn best gedaan om de pallet zo dicht mogelijk bij onze lastig te bereiken tuin te brengen. Top gedaan!

M Huijgen beoordeelde op 2019-07-08

Ze doen wat ze zeggen👍

Jessica beoordeelde op 2019-07-05

Prima prijs, snelle levering, goed product.

Gabriela Reusser beoordeelde op 2019-07-02

It was all fine, thanks

Martijn Kools beoordeelde op 2019-07-02

goed, snel en volgens afspraak

Allard Klomp beoordeelde op 2019-06-29

Tijdige levering en goed product

Job Grave beoordeelde op 2019-06-25

Goede advies en levering optijd en de chauffeur had meegedacht waar hij het moest deponeren aangezien er niemand thuis was.

Monique De Groot beoordeelde op 2019-06-23

Snelle levering en de chauffeur keek netjes mee waar hij het het beste kon plaatsen

Kimo Wolff beoordeelde op 2019-06-22

Bestelling online gedaan. Goede prijs kwaliteit verhouding. De gratis levering was voor mij doorslaggevend. Zelf een datum kunnen selecteren was ook top.
Kortom een uitstekende service voor een vriendelijke prijs.

Martijn Koenen beoordeelde op 2019-06-22

Prima prijs en netjes bezorgd.

Joost Poelmann beoordeelde op 2019-06-21

Correct en juist geleverd

Johan Toebes beoordeelde op 2019-06-21

goed

Ricardo beoordeelde op 2019-06-17

Snel geleverd en scherp geprijsd.