Bodendijk 13B

Roy Wijlaars beoordeelde op 2018-03-31

Brian G beoordeelde op 2018-03-22

Ik heb op 2e kerstdag een bed besteld waarbij een hoop is mis gegaan:
-1e levering : verkeerde maat
-2e levering afspraak niet nagekomen(datum verplaatst)
(hiervoor compensatie 2 V&D kussens gekregen die ze ergens bij een faillisement uitverkoop gekocht hebben t.w.v. €80?.)
-3e levering : 2 dezelfde matrassen geleverd.
-4e levering : wederom verkeerde matras waarbij royal bedden mij de schuld geeft van het niet juist doorgeven van de hardheid, gezien ik de expert hier ben?! Daarnaast hadden wij een tophoes als compensatie afgesproken waarbij royal bedden dreigde deze in rekening te brengen(€300) wanneer ik deze recentie zou schrijven. uiteraard heb ik de compensatie geweigerd en deze recensie wel geschreven.
Kortom, ik heb in januari betaald voor iets wat ik 3 maanden later nog steeds niet heb staan. een medium en een harde matras. Het product is goed, service is waardeloos.

Personeel

Reactie van Royal Bedden:
Beste Brian Geerdink,

Wij vinden het alsnog zeer vervelend hoe het is gelopen met de 1e uitlevering van uw boxspring zoals u weet hebben wij toen door een vergissing de all-in-one boxen 2x 80x200 gemaakt in plaats van 2x 90x200. U heeft ons dit per mail en telefoon kenbaar gemaakt op 31-01-2018. Wij zijn toen direct aan de slag gegaan om u zo snel als mogelijk de nieuwe afmeting te leveren, zoals u weet wordt alles handgemaakt en kunnen wij deze u pas aanbieden binnen 4 weken, dit hebben wij ook gedaan.

Wij hebben de omruiling gedaan en hebben u vanwege alle ongemak twee nieuwe hoofdkussen gratis bijgeleverd volgens mij doet het er dan niet toe van welk merk het betreffende product is? Deze hoofdkussen hebben een winkelwaarde van 40,- per stuk.

Na de omruiling belt u naar twee dagen later om te mededelen dat volgen u wij de verkeerde hardheid van uw vrouw hebben geleverd? Een stevig in plaats van een medium. Het was ons al vreemd omdat wij de all-in-one boxen zelf produceren en toch beduidelijk hebben gecontroleerd op de fabriek dat dit een stevig en een medium betreft. Maar hier hebben wij u het voordeel van de twijfel geven en toch in gegaan op de klacht om alsnog u een nieuwe all-in-one box te leveren.

Op het moment dat de boxspring klaar stond hebben wij u gebeld voor een afspraak te maken op woensdag 21-03-2018, dit schikte u niet en u wou dat wij het donderdag 22-03-2018 gingen omruilen, ook werd er direct gevraagd voor een compensatie? Het liefste 10% van het totaalbedrag, dit is ons meerdere malen voor de voeten gegooid, want anders zal u een zeer slechte review gaan schrijven (in u woorden: je weet wat ik ga doen he), wij kunnen ons helaas niet laten saboteren vanwege het schrijven van een onterechte slechte review want anders zal iedereen dit bij ons kunnen doen en kunnen wij alle klanten 10% van het totaalbedrag terugstorten. Daarbij heeft u al een absurd hoge korting van € 849,- van ons gekregen omdat u uw aankoop bij ons heeft gedaan op tweede kerstdag.

Maar hierdoor zijn wij telefonisch alsnog tot een compensatie gekomen en hebben wij afgesproken dat u voor uw topper de Royal tijk (100% katoenen tijk) zal krijgen, omdat wij de situatie van u toch zeer vervelend vonden. U heeft ons hier nog voor bedankt, en wij dachten het hiermee te kunnen afsluiten.

Maar goed, op de dag van omruiling constateert onze montage lieden dat de all-in-one box die u reeds in u bezit heeft toch een stevig (voor u) en een medium (voor uw vrouw) te zijn, wij hebben dus vanaf dat moment alle moeite voor niks moeten doen, u heeft een medium op een medium box laten ruilen alleen om een klacht bij ons in te kunnen leggen en daarvoor een compensatie te vragen.

Naar dit hele gedoe vragen wij netjes om formulier die wij gemaakt hebben te tekenen voor het in ontvangst nemen van de Royal tijk, zodat wij dit konden afsluiten en u ons niet meer langer kon saboteren. Maar toch werd er op de dag van omruiling gebeld door u dat u deze formulier absoluut niet wou tekenen en dit een dreigement vond, en toch terug vallend op de 10% compensatie (en zeggend: je weet wat ik ga doen he) wij wouden ons niet langer laten saboteren door u en zijn vertrokken zonder handtekening van ontvangst en hebben ook de royal tijk weer teruggenomen.

Daarom vinden wij dit een onterechte klacht & beoordeling

Alsnog hebben wij de all-in-one box (van uw vrouw) medium op medium geruild,
zodat wij ons bewijs in ons bezit hebben mocht u toch alsnog hier aanspraak op willen doen.

Wij hopen alsnog dat u veel plezier mag hebben van uw aangekocht boxspring.

Stichting De Lichtenvoorde beoordeelde op 2018-02-27

Goede service en een prima bed voor bij ons op de slaapwachtkamer.

Personeel

Hoftijzer beoordeelde op 2017-12-21

Prima service.

Sander beoordeelde op 2017-11-23

Ons Palts bedding boxspring is vandaag bezorgd en wij zijn SUPER blij met onze boxspring!
Niks vergelijkbaar met de gewone boxspring en ook nog eens super service. Aanrader!!

Fw Kruijer beoordeelde op 2017-11-02

Zeer tevreden , levering op tijd ,perfect afgeleverd
Totaal geen opmerking

danny gering beoordeelde op 2017-10-08

esselink beoordeelde op 2017-09-22

mijn keuze, goed, is toch duidelijk?

Familie Saalmink beoordeelde op 2017-08-29

We werden goed geïnformeerd en de bestelling en bezorging verliep vlekkeloos.
Een fijne winkel om goede matrassen te kopen.

Albert Dabach beoordeelde op 2017-07-26

de klant wordt correct en snel geholpen en geadviseerd

Frank beoordeelde op 2017-06-18

Perfekter Aftersale Service!!!

Elise Martens beoordeelde op 2017-04-28

Snelle levering, maar helaas was er een pootje licht beschadigd.

Anoniem beoordeelde op 2016-09-28

fijne en snelle service ,ze denken met je mee.

Jermaine beoordeelde op 2016-06-29

Erg snel en fijn, nu lekker een grote bed! 180x200!

Rietberg beoordeelde op 2016-04-03

Rond de kerstdagen kregen wij van Royal bedden Aalten onze nieuwe matrassen geleverd. Vanaf de eerst nacht hebben we er prima op geslapen. Geen last of andere gewennings-problemen. Geen rugklachten meer in de ochtend. Heerlijke matrassen.
Super prijs-kwaliteitsverhouding. Prima tekst en uitleg, zonder poespas en duidelijk uitleg rondom de materialen en de matraskeuze.
Dhr weet goed wat hij verkoopt.
Tevens krijgt dhr verkoper van Royal bedden Aalten een zeer warme douche van ons.
Dhr komt de gemaakte prijsafspraken na. Ondanks een gemaakte fout!! Scheelde ons toch weer mooi in de portemonnee.
Onze complimenten.

Julius Baarn beoordeelde op 2016-03-26

Zeer tevreden. Zeer vriendelijk personeel, goede service, alles werd op de afgesproken tijd geleverd. Ik werd van tevoren nog voor de zekerheid gebeld door de persoon die de boxspring kwam afleveren. Ik ben alleen maar heel tevreden.

Bert M. beoordeelde op 2016-03-26

Boxspring is binnen 4 weken geleverd door zeer vriendelijke bezorgers die de boxspring netjes in elkaar hebben gezet en alle verpakkingsmaterialen mee terug hebben genomen. Een hoge kwaliteit Boxspring voor een zeer aantrekkelijke prijs. Boxspring slaapt goed en ik wordt uitgerust wakker. Kortom een TOP product, en ik ben zeer tevreden.

Rick beoordeelde op 2015-07-19

Woensdag besteld, donderdag telefoon gekregen dat ben klaar was, vrijdag opgehaald. Goede service, kwaliteit en prijs. Makkelijk in elkaar te zetten en ligt comfortabel.

Zal het zeker aanraden bij anderen.

van Langen beoordeelde op 2015-05-23

Bed besteld wat uiteindelijk niet op tijd geleverd kon worden.
Daarvoor in de plaats een bed wat eigenlijk €400,00 duurder was wel op tijd geleverd gekregen!!!
Dus prima service!!!

Anita beoordeelde op 2015-05-02

Vannacht heerlijk geslapen in ons nieuwe bed. Bij aankoop werd er gezegd dat de levertijd 6 weken was,
maar na 2 weken werden wij al gebeld dat het bed klaar was. Bij de aflevering ging er iets mis, maar dat is
de volgende dag direct hersteld. Perfecte service!