Visserstraat 38A

Mystery shopper

Lees
waarom

I.J. Fransen-Hartog beoordeelde op 2019-06-09

Ik heb de producten nu een week in huis. Ik heb de ramenset excellent, de afstofhandschoen en het vloerreinigingsysteem plus inmiddels gebruikt. Ik ben zeer tevreden over de producten. Schoonmaken gaat idd een stuk sneller. Fijn ook dat de stok op de goede hoogte in te stellen is. Ik ben 1.86m lang en dit scheelt een hoop krom staan.
Ook de Cosmetische handschoen is een aanrader. Ik heb een overgevoelige huid. Was toch wat huiverig om hem te gebruiken, maar werkt prima. Totaal geen irritatie en toch een schone huid. Blij mee.

jolanda kirpensteijn beoordeelde op 2019-06-07

snel en correct

Hans beoordeelde op 2019-06-06

Ze weten waar over ze praten

Rob beoordeelde op 2019-06-06

Heb alles precies gedaan zoals in de video.
Eerst de ontvetter inpoetsen en na 5 minuten opnieuw goed napoetsen.
De 5 minuten werden bij mij wel 15 minuten omdat het best wel veel en zwaar werk is.
Dan de ontkalker ook in en na 5 minuten napoetsen.
Dat is wel 4 maal alle oppervlakken behandelen.
Het resultaat is wel schoon maar niet wat ik ervan verwacht had.
Omdat ik niet tevreden was de ruiten van de douchecabine onderworpen aan een tweede serie.
Het kak is wel minder maar helaas niet kalkvrij gekregen.
Mijn mening vergeleken met andere producten is dit best wel een dure methode gezien het resultaat en al het zware werk wat je zelf moet doen.
Heb met schoonmaakazijn hetzelfde resultaat bereikt.

Reactie van Schoonmaakgoeroe:
Beste Rob,
Jammer om te lezen dat het resultaat niet is wat je er van verwacht had. Ik heb geen idee hoeveel kalk er op je douchewand zit/zat. Het product zou alle kalk moeten kunnen verwijderen. Als er sprake is van veel kalk dan is het een kwestie van herhalen. Het product is sterker dan schoonmaakazijn en werkt ook stukken beter dan schoonmaakazijn. Het kan ook zijn dat jouw glas gecorrodeerd is. Is dat het geval dan kun je boenen wat je wil, dat krijg je echter niet weg. Gecorrodeerd glas is namelijk een beschadiging.
Het klopt dat het veel werk is om een douche schoon te krijgen als er veel kalk is. Ervaring leert dat de inspanning uiteindelijk wel beloond wordt met een schone douche. Wellicht dat je de handeling met de sanitairreiniger nog een keer moet herhalen, je hoeft in ieder geval de ontvetter niet meer te gebruiken.
Je mag ook een foto aan me sturen dan kijk ik even met je mee, wellicht dat ik nog een oplossing voor je heb.
Jaap Niezen

Linda Hoogwerf beoordeelde op 2019-05-31

Bij de bestelling zat zelfs een hand geschreven briefje over hoe en wat, dat ik altijd contact op kon nemen. Zo iets had ik nog nooit meegemaakt ,en dat gaf aan dat de verkoper helemaal in het product dat ik had besteld geloofd.dat gaf aan dat ik een goede beslissing bij de goede webshop had gemaakt.

Lia Ester beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering, zeer goede service

Peter van der Heijden beoordeelde op 2019-05-28

Snel, netjes geleverd

Han Joppe beoordeelde op 2019-05-27

Snel en heel attent. Product nog maar een maal gebruikt en dat was heel goed.

John Nagtegaal beoordeelde op 2019-05-26

Mooie en duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle en hele nette levering. Met de bestelde producten was ik al bekend, die zijn zeer goed en ecologisch verantwoord.

Teunis Zalm beoordeelde op 2019-05-23

Teunis Z.
Prima site, Correcte afhandeling. Recent een tweede emmer met wringer besteld, Ideaal voor ons omdat we wat meer last van onze handen kregen met wringen e.d. Voor anderen, waaronder onze kinderen ook al eerder aangeschaft. Zij vinden het ideaal.

A.M.J. Boelkens beoordeelde op 2019-05-17

Maakt douchetegels uitstekend schoon

M Van Rijsingen beoordeelde op 2019-05-13

Nette levering! Ben heel blij met mijn aankoop. Ramen wassen kan dus ook leuk zijn;)

Anja H beoordeelde op 2019-05-12

Perfecte levering ! Perfecte producten ! 👌🏻

Petra beoordeelde op 2019-05-10

Ik ben erg tevreden over de Wringemmer. Helaas was het monteren van de wringer op de emmer voor mij niet te doen.
Ik heb dit aangegeven en het is prima opgelost.

Tony Ossendorp beoordeelde op 2019-05-03

Voor schoonmaaksystemen en -middelen een prima adres. Goede kwaliteit, snelle levering en plezierige klantenservice.

Huib de Vries beoordeelde op 2019-04-23

Binnen een dag in huis, telefonisch goed contact gehad

Wouter Gudde beoordeelde op 2019-04-18

Tevreden, snelle levering. Attente mensen. Persoonlijke benadering.

Sophia Huizinga beoordeelde op 2019-04-17

Ik heb mijn badkamer intensief gereinigd en het resultaat is geweldig!

Henk van de Velden beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering. Goed spul. Werkt als een trein!

gabrielle meierdrees beoordeelde op 2019-04-08

alles top verlopen