Horstweg 2
7671RJ Vriezenveen

9,0

Ineke van den Hoven - Kuik beoordeelde op 2018-06-16

Wordt mooi gemaakt met een snelle bezorging. Al een paar keer iets besteld, steeds weer goed!
Zou handig zijn als je op de website het stoeltje in de gewenste kleuren ziet veranderen. Dan beter te zien wat je bestelt.

T van Gompel beoordeelde op 2018-06-13

Snelle en correcte levering!

Catherine Spreuwers beoordeelde op 2018-06-06

Is goed product

Ineke Notenboom beoordeelde op 2018-05-25

Ik kreeg een andere stoel dan dat ik dacht gesteld te hebben er staat geen stof omschrijving bij. Ik wilde effen blauwe stoel met sterren kussen. Ik kreeg geheLe sterren stoel. Na week nog geen duidelijke reactie hierop.

Marja Eenkhoorn-Breman beoordeelde op 2018-03-17

super service! hele snelle levering.

G.M. Veldman beoordeelde op 2018-03-17

Heel mooi stoeltje. Helemaal volgens verwachting. Keurig binnen de verwachte tijd geleverd. Top!

J.W. Rozendaal beoordeelde op 2018-03-01

Er was iets misgegaan bij de levering. Kan gebeuren... Was iets kleins. Echter heeft Reint het super goed en snel opgelost. Prima service!

S den Hoed beoordeelde op 2018-02-25

heel tevreden. Mooie stoelen die na drie jaar intensief gebruik nog steeds prima zijn.

A. S. beoordeelde op 2018-02-24

Zeer tevreden; omdat het niet lukte op de site de kleur van de te borduren naam in te vullen, kreeg ik binnen 1 dag een mailtje daarover en BINNEN 2 dagen daarna het prachtige "fauteuiltje" helemaal top thuis gezonden!

Marco Schoemaker beoordeelde op 2018-01-26

Duidelijke sire, eenvoudig kiezen en bestellen. Keurig een mail omdat ik een kleur was vergeten. Snelle levering, perfect.

Marie Louise van Haarlem beoordeelde op 2018-01-26

Mooi product, snel in huis

Sofie beoordeelde op 2018-01-08

Heel tevreden, gepersonaliseerd zeteltje ziet er prachtig uit. Hou wel rekening met de maximum vermeldde levertermijn (5 werkdagen) binnen Belgie

Nienke beoordeelde op 2017-12-05

Leuk stoeltje, mooie frisse kleuren (fuchsia met zelfde kleur sterren kussen)! Levering binnen 2 dagen zou mooi zijn geweest (voor de toekomst), het is in ieder geval is het (korte) wachten waard.

Mila Peeters beoordeelde op 2017-11-27

Hele mooie stoel, goede kwaliteit en snelle levering!

Ilse Stal beoordeelde op 2017-11-20

Netjes verpakt, mooi geborduurd, snel geleverd. Mijn andere zoon heeft hetzelfde stoeltje nu 1 jaar en zit er graag op. Het blijft netjes en zit goed.

Fred Hilgersom beoordeelde op 2017-10-21

snel en netjes geleverd

Elise Jannink beoordeelde op 2017-10-16

Naam niet recht gedrukt. Erg jammer en niet tot oplossen gekomen.

Quirien Schouten beoordeelde op 2017-09-26

Prima afhandeling.

Sabrina Trimon beoordeelde op 2017-09-17

Snelle levering, tekst mooi geborduurd!

Dominique Vanderwee beoordeelde op 2017-09-08

vond het nogal klein voor 54 euro
en de naam had ik gebogen gevraagd maar staat recht al hoewel dit niet zo erg is.