Eenspan 10C
+31365226803

Grandjean Grandjean r beoordeelde op 2019-08-21

Produkt goed en op tijd

Sebastiaan & Tilleman beoordeelde op 2019-08-19

Goede duidelijke website, correcte prijzen.
Levering was 2 dagen ipv 1 dag, maar was dus wel oké

C van Dongen beoordeelde op 2019-08-19

Zeer tevreden over de nazorg bij Top-Lijnlaser. Had een kapot batterijklepje kosteloos vervangen. Dat is pas een service.

Erwin beoordeelde op 2019-08-18

Goed telefonisch advies, snelle verzending en goed verpakt. Er bleek een onderdeel defect, volgende dag gebeld en kreeg direct een nieuw onderdeel bezorgd.

Dennis Rutten beoordeelde op 2019-08-15

Bestellen verliep gemakkelijk.
Een van de twee bestelde producten zat kosten en milieu efficiënt niet in een omdoos. Top maar minder bij retourneren.
Toen bleek dat het bestelde product niet aan de verwachtingen voldeed, heb ik het netjes in de originele verpakking terug gestuurd met het retour formulier, hierna is het aankoopbedrag direct teruggestort.
Per mail nog een voorstel gekregen voor een ander product.
Ondanks dat ik niet het juiste product gevonden heb, netjes en goed opgelost.

Herbert Schouten beoordeelde op 2019-08-14

Ik ben heel tevreden. Netjes van hun afspraken en ze sturen keurig een lever datum. Zou er zo weer is wat bestellen.

R.M. Oude Bos beoordeelde op 2019-08-13

handontvanger werkt prima nadat ik er eerst een nieuwe batterij had ingedaan . klein minpuntje dus

Edwin Bruining beoordeelde op 2019-08-02

Jan Stigt beoordeelde op 2019-07-29

Sjoerd bijker beoordeelde op 2019-07-28

Netjes volgens afspraak goed verpakt

Frans Koolen beoordeelde op 2019-07-22

Goed

Gert Kros beoordeelde op 2019-07-21

Snel volgens afspraak geleverd
En goede kwaliteit

Wim Beijert beoordeelde op 2019-07-21

Goed product en snel bezorgd

Bora Aydin beoordeelde op 2019-07-18

Mijn bestelling werd meteen de volgende dag geleverd. Er zat ook een kaart in mijn laser koffertje dat het apparaat is getest en op alle vlakken werkt. Geen kans op een product wat niet werkt dus!

R Klein Klein Tijssink beoordeelde op 2019-07-17

Jgm Van der Meer beoordeelde op 2019-07-17

Goede technische informatie van medewerker. Wat ontbrak om het uitstekend te maken was het niet informeren van mij dat de levertijd 2 weken langer bleek te zijn dan afgesproken.

Herbert van Ommen beoordeelde op 2019-07-16

Denise Koopman beoordeelde op 2019-07-15

Super snelle levering, redelijke prijs, goed verpakt product.

J.chr. Gehrels beoordeelde op 2019-07-14

Rini Verwijs beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering , niks op aan te merken. Gewoon goed dus