Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Augustijnenstraat 8
6511KG Nijmegen
KvK 68520921

7,4

Daphne Ronde-van Tilburg beoordeelde op 2015-08-19

Deze zaak staat voor klantvriendelijkheid! Ik kwam - door mijn eigen schuld - in de problemen met de einddatum van de Grouponbon voor brommeronderhoud en mijn vakantie. Geweldig opgelost door nu alles te regelen en de afspraak om na mijn vakantie mijn brommer voor het onderhoud te brengen. Top!

jansen beoordeelde op 2015-07-02

mooie sym mio ontvangen. netjes geholpen, over nazorg kan ik nog niets zeggen, de scooter is nieuw. ben nadat de scooter afgeleverd was nog gebeld of alles goed aangekomen was in IJmuiden. grt c jansen

Ferdinand beoordeelde op 2015-06-15

Geweldige shop met veel kennis en informatie. De producten zijn niet altijd goedkoop maar je krijgt wel echt waar voor je geld. Zeker met de service die ze bieden.
Hier ga ik vaker komen, voor zowel fiets als scooter.

Gaetan beoordeelde op 2015-06-13

Ik heb mijn Vespa LXV bij Cosma Tweewielers in onderhoud. De Vespa liep na de winter niet helemaal zoals ik wilde maar na het onderhoud is de Vespa is nog beter afgesteld door de monteurs bij Cosma Tweewielers. Geweldige zaak, top service.

Stuart Marshall beoordeelde op 2015-06-10

These guys did a great job of repairing a broken spoke on the rear wheel of my Airnimal Rhino. I Have cycled from the UK and needed the repair to get me home. They managed to replace the spoke. (A very unusual siize). re align the wheel and return the bike looking like new! Based on my experience I would reccomend COSMA for bike repairs. A can do attitude and service with a smile! Thank you

Vanessa Sidi beoordeelde op 2015-06-07

Top Service! Een helm besteld en de volgende dag al in huis. Super blij met mijn aankoop.

Maarten beoordeelde op 2015-06-06

Heel mooie stadsfiets gekocht. Rijdt soepel en werd uiterst vriendelijk geholpen. Ook voor je rijlessen ben je hier, voor de omgeving Nijmegen/Arnhem, bij het juiste adres.

Thierry Lutonto beoordeelde op 2015-06-06

Buitengewone afhandeling van mijn bestelling: POPAL C12. Gister besteld, vandaag geheel gratis gemonteerd bezorgd. Klasse!

berend deekens beoordeelde op 2015-06-03

gisteren is onze tweede handse scooter bezorgd , paar keer telefonisch contact gehad dit was erg prettig , mensen zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam en een hele goeie service , ook de bezorger was een vriendelijke en behulpzame man , en de scooter wordt gratis bezorgd met garantie , TOP

Lesley Lutonto beoordeelde op 2015-06-02

Dankzij Cosma Tweewielers rijd ik nu op een prachtige fiets. De fiets kon meteen rijklaar worden gemaakt. Top service!

2015