Watergoorweg 110D
3861MA Nijkerk
0854019670

Jauk van der Craats beoordeelde op 2019-01-10

De bestelling was eenvoudig, tips om op te meten zijn prima, en het product zag er geweldig uit!

Katrien S beoordeelde op 2019-01-08

Wij kozen voor het eiken rolrooster.
1 woord: prachtig!
Super tevreden over de kwaliteit én snelle levering van dit product! én dit voor een schappelijke prijs.
Het leek te mooi voor waar te zijn na het lezen van alle beoordelingen maar dit is echt een webwinkel waar de klant op kan vertrouwen!

P.Wouters beoordeelde op 2018-10-25

We hebben een inlegraam, incl. Rolrooster besteld, en zijn super tevreden.
Super mooi gemaakt, “vakwerk”, past precies!!
Van de eerste e mail tot en met de levering, super vriendelijk en behulpzaam!
Een pluim waard, prima service!!

Arlies beoordeelde op 2018-10-22

Heel tevreden, uitstekende service en snelle levering!

Theun Hijlkema beoordeelde op 2018-10-04

Na alle beoordelingen te hebben gelezen was het bijna te mooi om waar te zijn, maar mijn bevindingen zijn dat dit bedrijf het meer dan waar maakt. Ik had een inlegrooster besteld met losse onderdelen voor mijn bestaande rooster. Het advies wat ik kreeg van de klantenservice was dat ik beter het hele rooster kon vervangen. Ik ben heel blij dat ik dit advies heb opgevolgd. Dan over de levering dit is binnen de afgesproken tijd geleverd.

Monique beoordeelde op 2018-09-30

Dinsdag besteld en vrijdag in huis super mooi

Martine beoordeelde op 2018-09-14

Heel tevreden, zondag besteld en begin van de week even contact over het opmeten. Vrijdag was het rooster er met gaas en past perfect

Frans beoordeelde op 2018-09-10

Uitstekend! Een prachtig, degelijk product. Ziet er hartstikke strak uit. Binnen 4 dagen had ik het in huis. Chapeau!

Anne-Marijke Medenblik beoordeelde op 2018-08-30

Ook wij waren sceptisch over al die goede ervaringen. Eerst zien dan geloven.
Tijdens de vakantie het rooster ingemeten. Wij wilde er ook het gaas bij.
Er bleek een zomeractie te lopen, dus ik heb ze ven gemaild om te vragen hoe dit werkt. Kreeg gelijk keurig ondanks de vakantie een bericht terug.
Deze week hebben wij het rooster en het gaas op maat binnen gekregen en het paste perfect! Toch altijd even spannend of je het wel goed gemeten hebt :).
Het gaas eronder is echt een uitvinding! Wat hebben wij hier jaren lang een hoop ergernis om gehad. Alles wat de put in viel en het vuil dat het aantrok. Ook niet het fraaiste gezicht.
Kortom, wij zijn DIK tevreden en jullie verdienen echt een pluim!

Peter Steevens beoordeelde op 2018-08-28

Ik wilde het zelf ervaren over de rolroosters alleen maar zeer goede berichten,ik dacht dat zal wel los lopen.
Heb 1 dag voor de bouwvak de maten opgegeven na 3keer te hebben opgemeten deze doorgegeven.
De vakantie was amper voorbij of wij hadden de eerste rol al binnen en de tweede 2dagen later.
Toen het grote moment,het passen van het rooster,wat denk je helemaal TOP !! Keurig op maat.
Toen kwam de tweede binnen rollen en ja hoor het paste precies.
Ja de klanten hebben gelijk jullie bedrijf is TOP .Dank voor deze super producten jullie mogen trots zijn wat jullie leveren. Na een nieuwe vloer nu ook nieuwe roosters die er echt bij horen wij zijn er blij mee.

H. Scheppers beoordeelde op 2018-07-10

Na wat sites vergeleken en de reviews gelezen te hebben, de keuze gemaakt voor de rolroosterwinkel
Al de superlatieven die in andere reviews staan over deze winkel kloppen helemaal.
Uitstekend advies en service, goed materiaal, snelle levering, alles goed verpakt en natuurlijk alles past precies
Dus een verdiende 10 !!

M schreurs beoordeelde op 2018-06-29

Heel snel en netjes behandelt. Zondag bestelt en donderdag in huis uitstekend!!!

Rabbe beoordeelde op 2018-05-28

Geweldige service! Nadat we vlot 2 gratis voorbeeldstukjes ontvingen, gelijk het rooster besteld die we mooi vonden. En een paar dagen later hadden we 'm al thuis en het paste perfect!

TP de Jong beoordeelde op 2018-05-04

Goede service. Vond het best lastig om te weten of ik de goede maten had doorgegeven, dus wilde bellen om te overleggen. Ik kreeg geen gehoor, maar een half uurtje later werd ik al teruggebeld. Een paar dagen later had ik de rolroosters al in huis, erg blij mee! Goede service, prima product.

Simone beoordeelde op 2018-04-28

Service is: nét iets meer doen dan de klant verwacht. En dat doet de Rolroosterwinkel.
Door onduidelijkheid in mijn bestelling nam Vincent telefonisch contact op. Ook daarna nog wat heen en weer gemail. Uitstekende service, goed humeur, beleefd, betrokken.
Heel fijn was ook dat het meegeleverde gaas precies op maat geknipt was. Uitrollen, aandrukken op het klitteband, klaar! Dit is wat je wilt.

Arjen uit Leiden beoordeelde op 2018-04-14

Mooi product, na prima service en meedenken. Heel erg tevreden!

Remco beoordeelde op 2018-03-26

Zeer tevreden over het totaal. Reageren zeer snel op mailcontact en denken actief mee over een bestaande situatie of wensen over het product. Het resultaat is werkelijk top ! Wij hebben een glanzend zwart aluminium rolrooster besteld met de zogenaamde “luxe” zwarte PVC buisjes. Ligt in een zwart gespoten inlegraam ( extern laten maken ) in een eiken vloer. Echt een super resultaat. Zeer snelle levering. Aanrader wanneer men een rolrooster zoekt.

Pluymers Eddy beoordeelde op 2018-03-22

Zeer tevreden over de hele lijn.Verschillende vragen gesteld over het rolrooster en steeds een snel en duidelijk antwoord gekregen van Vincent.Zelfs in de late uren of in het weekend (zelfs zondags).Maandag besteld,donderdag geleverd is snelle service.Gaas onder het rooster is zeker een meerwaarde en zeer makkelijk te plaatsen.Kortom,rolroosterwinkel.nl is top en kan vanuit Vlaanderen deze firma warm aanbevelen.
Een tevreden klant!

George beoordeelde op 2018-03-07

Uitstekend en snel gereageerd op mijn vragen m.b.t mogelijkheden voor een inlegraam, rooster en gaas. Zelfs in de avonduren reactie via e-mail. Spullen besteld en communicatie over levertijd, betaling en mogelijkheid voor afhalen was perfect.
Perfecte pasvorm en afwerking. EEN DIKKE 10!

A. Withagen beoordeelde op 2018-02-20

Voor deze zaak een 10+. Nieuwe covector rooster besteld, geregeld vriendelijk contact gehad over wat er mogelijk was. Bijzonder vriendelijke reacties terug. Eindresultaat is fantastisch geworden. Exact de maten die ik had doorgegeven zijn aangehouden. Was uiteindelijk uitrollen en erin leggen, 1 minuut werk met een verbluffend mooi resultaat. Levering was snel en prima op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering. Ik kan deze zaak / webwinkel zeer zeker aanraden voor een ieder.