Meerpolder 1/A
2266JB Leidschendam

Erik Jansen beoordeelde op 2019-03-15

Al meerdere jaren tevreden klant bij viawww.nl. Heb ook geen enkele reden ergens anders te kijken.
Wanneer je even niet precies weet welke producten je moet hebben bel je even en krijgt goed advies.
Super goed adres voor je installatie-spullen

Henk van Heyningen beoordeelde op 2019-03-12

Ondanks wat missende onderdelen (wat ik niet kan bewijzen) zijn deze een paar dagen later gewoon netjes nageleverd.
Een super service ...... ik heb vertrouwen in deze firma en helemaal niet duur.

Roland uit Groningen beoordeelde op 2019-03-12

Al jaren ben ik een zeer tevreden klant. Meerdere keren heb ik een bestelling gedaan en altijd zijn de spullen keurig zoals afgesproken geleverd of kon ik deze in de buurt ophalen. Wat ik prettig vind is dat er door viawww.nl meegedacht wordt over praktische oplossingen.
Laatst heb ik voor een defecte CO-melder aanspraak moeten maken op garantie en ook deze werd prima opgelost.

Jaap Schoonhoven beoordeelde op 2019-03-09

Wist niet wat te verwachten,maar super geregeld.
Uiterst tevreden.
Snelle levering,en goed op de hoogte gehouden.

Frank Hosper beoordeelde op 2019-03-09

Prompte levering voor een goede prijs.

Ad beoordeelde op 2019-03-08

Snel en duidelijke communicatie

Sake Akkerman beoordeelde op 2019-03-06

Totaal niets om op aan te merken.

Gerard Steenvoorden beoordeelde op 2019-03-02

Snel, duidelijk en volgens afspraak!!!!

Tjeerd Zwart beoordeelde op 2019-03-02

Tevreden. Nette telefonische klanten service

Giel Vaarten beoordeelde op 2019-03-01

Snel geholpen, De machine was de volgende dag in huis, tegen een prima tarief.

Leo Jeucken beoordeelde op 2019-02-27

Woensdag evohome en kranen (HR92) besteld, vrijdag had ik ze al in huis.
Het installeren met behulp van de duidelijke video's van Honeywell was goed te doen.
In het weekend tijdens installatie bleek dat een van de kranen niet communiceerde met evohome.
Hierover maandag gebeld, kreeg na een half uur al bericht dat er dinsdag een nieuwe kraan werd geleverd.
Geweldige service dus.

Gijs Hassing beoordeelde op 2019-02-20

Eerst een kapotte ontvangen maar direct een nieuwe teruggestuurd gekregen. Top service.

Roel ter Haar beoordeelde op 2019-02-11

Zeer goede service!

Robert de Jong beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden. Op zaterdag de bestelling geplaatst en op dinsdag alles in huis.

Hans van Kraaij beoordeelde op 2019-02-10

vlotte levering

Marcel van der Toorn beoordeelde op 2019-02-10

Perfect geholpen en alles op tijd, super!

Fred Purmer beoordeelde op 2019-02-09

Zeer tevreden, wordt goed op de hoogte gehouden van de status en de volgende dag geleverd.

Koen de Laat beoordeelde op 2019-02-05

Heel tevreden over de verleende service. Goede informatie mbt levertijd. 1 artikel was lange tijd niet leverbaar bij de leverancier. Viawww heeft dit uiteindelijk goed opgelost door het via een andere route te leveren, zodat wij niet in de kou hoefde te zitten.

paul beoordeelde op 2019-02-02

Uitstekend verpakt en snel verzonden. Jammer dat er twee onderdelen te weinig waren geleverd. Dit werd echter direct herstelt en alsnog snel geleverd.

EMG Riemersma beoordeelde op 2019-01-27

super goede en snelle service!