Meerpolder 1/A
2266JB Leidschendam

JHM beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering, duidelijke communicatie. Jammer genoeg geen indicatie m.b.t. de bezorgtijd, maar dit werd per mail gemeld.

Mark van Hoof beoordeelde op 2019-08-05

Heel tevreden

D Veldhuizen beoordeelde op 2019-08-02

Heel tevreden. Goed geholpen met de juiste materialen en huur van de perstang.

Erik Sinke beoordeelde op 2019-08-02

Snelle en goed verzorgde service!

Michiel beoordeelde op 2019-07-30

Heel blij met viawww. Ze zijn super snel, niet alleen met leveren, maar ook met de mail als er iets aangepast moet worden. Bij ontvangst bleek dat ik toch nog wat verkeerde versies van producten had besteld. Dit kon ik zonder probleem omwisselen bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie.
Ga zo door!

gr. Michiel

r timmers beoordeelde op 2019-07-30

Prima

Laura beoordeelde op 2019-07-28

Snelle reactie en actie en alles volgens afspraak geleverd.

Jan beoordeelde op 2019-07-21

Goed

Chris van Broekhoven beoordeelde op 2019-07-20

Snel en keurig geleverd, binnen een dag.

Ruud Lucas beoordeelde op 2019-07-19

top

Henk Rutgers beoordeelde op 2019-07-19

Top gedaan. Snel bezorgd.

R Westerveld beoordeelde op 2019-07-19

Snellle levering in goed overleg...tevens een nabestelling gedaan ging tevens goed.Goede service en snelle afhandeling...

Jeroen Bikker beoordeelde op 2019-07-16

Snel geleverd

Pascal Vermeer beoordeelde op 2019-07-14

Top, geweldig en erg snel geleverd.
Bedankt

Bob Brouwer beoordeelde op 2019-07-14

Altijd goede service en nette prijzen

Dennis van Bergen beoordeelde op 2019-07-10

Goed contact per mail en snelle, vakkundige afhandeling.

Agnes Meijerink-Blom beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering, simpel bestelproces. Wat nog handiger zou zijn, is als er in de mail stond dat je een track en trace krijgt of dat er al een tijdvak van levering bekend is.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw mooie review. U heeft daar helemaal gelijk in. Wij werken samen met een aantal groothandels. De meeste daarvan verstrekken een trackingscode en/of tijdsindicatie die we vervolgens aan de klanten mailen. De door u bestelde artikelen worden door een lverancier geleverd die helaas (nog) geen leverinformatie doorgeeft. Wij proberen dat ook bij deze leverancier het voor elkaar te krijgen dat ook zij die infomratie kunnen leveren.

S. Kiewiet beoordeelde op 2019-07-07

Goede prijs

robbert Verrijzer beoordeelde op 2019-07-05

Artikel was niet, wat ik bestelde, terugsturen was geen probleem, maar besloten geen extra kosten te maken en het artikel te behouden, lage waarde en komt misschien ooit nog van pas.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-05

Snelle levering en prima prijs