Meerpolder 1/A
2266JB Leidschendam

Matthijs Muijen beoordeelde op 2019-06-05

Super!!! Voor het weekend in de avond besteld,
Mijn onderdelen geleverd voor openingstijden van de winkels maandagochtend.

David Hoogendoorn beoordeelde op 2019-06-04

Snel en gekregen wat afgesproken.

Marcel Volkers beoordeelde op 2019-05-31

...

emeline weymaere beoordeelde op 2019-05-27

geen probleem ervaren. spoedige levering.

Gert Feberwee beoordeelde op 2019-05-26

Bestelling en levering : moeiteloos
Communicatie mbt bestelling/levering : uitstekend

Piet Leever beoordeelde op 2019-05-21

Het product ziet er anders uit dan op de foto. Ook staat er niet vermeld dat de verf in poedervorm is en
vermengd moet worden met de stift. Er is weliswaar een Nederlandse gebruiksaanwijzing ingesloten, maar deze
komt niet overeen met het geleverde product. De levering op zich was snel, maar het product zat los in een wel heel erg grote doos. Er zou dus gemakkelijk bespaard kunnen worden op de verzendkosten.

C Schuiling beoordeelde op 2019-05-10

tevreden, goede prijs, redelijk snel , sneller was niet mogelijk ivm weekend, geleverd

marcel vlaar beoordeelde op 2019-05-04

prima service, nette levering

Roland van Alken beoordeelde op 2019-05-03

Heel tevreden. Alles volgens afspraak. Is helaas zeldzaam tegenwoordig... ga hier zeker opnieuw bestellen.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw mooie review. We hebben het gehele proces goed op orde maar ook wij maken fouten, samen met de partners die in het gehele proces zijn betrokken. Waar u op van op aan kunt is dat we problemen naar behoren oplossen, samen met onze partners.

Alles in ons proces is er op gericht om klanten tevreden te stellen en te behouden.

Chelsea Bargmann beoordeelde op 2019-05-03

Goede communicatie omtrent een nalevering. Pakket kon niet in zijn totaliteit bezorgd worden i.v.m. niet alle producten op voorraad. We hebben daarom wel eerst het ene gekregen en later het andere. Top service!

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw mooie review. Als wij een order niet direct in één keer kunnen ( laten ) leveren dan kiezen we voor een nalevering op de niet direct beschikbare artikelen. Zo kan men in elk geval het project vaak al starten. Dat doet lang niet iedere webwinkel is onze ervaring!

Walter van der Stadt beoordeelde op 2019-04-30

Prima, snel geleverd.

Carmen Cristea beoordeelde op 2019-04-28

Carsten Ormel beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering en snel en duidelijk contact

KH uit Baarn beoordeelde op 2019-04-21

Super ondersteuning, super snel

m van der wal beoordeelde op 2019-04-19

Snel geregeld en het goede materiaal

Derk Jager beoordeelde op 2019-04-19

Lekker snel bezorgd!

Rob Arts beoordeelde op 2019-04-15

Goed product voor een beste prijs.

A. Wierenga beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levertijd, degelijke verpakkingsmateriaal, een aanrader om daar iets te kopen (zakelijke inkoop).

R Vranken beoordeelde op 2019-04-07

Gewoon goed

Daan vd Linde beoordeelde op 2019-04-02

2 koffers voor Uponor besteld maar geen levering, wel annulering.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat wij uw verwachting niet waar hebben kunnen maken. Daarvoor ons excuus.

De bestelde artikelen bleken een onjuiste prijsstelling te hebben. De verkoopwaarde op de website is ongeveer 1 % van de werkelijke waarde. Het artikel is niet meer leverbaar waardoor bij het aanpassen een fout is gemaakt.

Met ruim 50.000 artikelen op de site komt dat wel eens voor. Als een onjuist geprijsd artikel is verkocht dan kijken we welk verlies we moeten nemen. Als dat acceptabel is dan nemen we dat verlies, en leveren de artikelen alsnog. In deze wordt het artikel voor een factor 100 elders verkocht en dan is het niet reeel als we dat artikel leveren.

Bij het constateren van deze fout betalen we direct het geld terug en communiceren direct waarom we dat hebben gedaan. In dit geval is dat ook zo gegaan. Vervolgens passen we het artikel aan en checken we op productgroepnivo of deze fout elders ook is gemaakt.

We kunnen het helaas niet 100 % voorkomen, het blijft mensenwerk.

Wij danken u in elk geval dat u de moeite heeft willen nemen een review in te vullen, want dat houdt ons scherp en geeft een reeel beeld van hoe viawww.nl werkt. Daar hebben toekomstige klanten wat aan.