Skoalplein 19
8404GV Langezwaag

Audrey beoordeelde op 2019-05-30

Snel geleverd en goed verpakt. Wij zijn klaar voor het buurman en buurman feestje komende zomer!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Alvast een fijne verjaardag toegewenst.

Marian Kerstens beoordeelde op 2019-05-27

Snel geleverd, goed verpakt
Zeer tevreden

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Blij mee.

Denise Koevoets beoordeelde op 2019-05-26

Heel tevreden snelle levering en heel zorgvuldig ingepakt

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de scores op de individuele beoordelingscriteria. Heel erg blij mee.

Annelies van Dijk beoordeelde op 2019-05-25

Zeer snelle service. Helaas foutje in levering, maar ook dit werd met 1 dag opgelost.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Super.

Christien de Berg beoordeelde op 2019-05-25

Alles snel en goed geregeld

Raymond Grote Gansey beoordeelde op 2019-05-23

Het product was snel geleverd en goed ingepakt om beschadigingen te voorkomen

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling.

Mark Broks beoordeelde op 2019-05-20

Prima!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling.

Alie Mossel beoordeelde op 2019-05-17

Buurman en buurman poppen leuke poppen voldeden aan verwachting.
En de levering was op tijd.

Jim Fokkens beoordeelde op 2019-05-13

Snel thuis en product naar verwachting

Anke Foppen beoordeelde op 2019-05-11

Goed snelle levering 1 min puntje veel artikelen niet op voorraad

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de gegevens scores op de individuele beoordelingscriteria. Blij mee. Het klopt dat niet alle T-shirts al of niet in een specifieke maat niet meer voorradig zijn omdat het ook voor ons (al of niet tijdelijk) niet meer verkrijgbaar is.

Melanie Kessels beoordeelde op 2019-05-11

Super

Albert Vermeulen beoordeelde op 2019-05-09

snelle en goede levering.

A.M. Bakker-Smit beoordeelde op 2019-05-05

Vlotte levering.
Blij dat ik jullie site heb gevonden, vooral om de prijs. Nu kon ik mijn kleinzoon nog iets extra voor zijn verjaardag geven!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Goed om te lezen dat u blij bent met onze website.

Mariska beoordeelde op 2019-04-27

Het was er snel. En de spullen zien we goed uit

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria.

Tessa Kersemakers beoordeelde op 2019-04-13

Heel tevreden

N beoordeelde op 2019-04-11

Super. Zeer snel geleverd. Had erbij vermeld dat het voor een verjaardag was, en kreeg het netjes ingepakt opgestuurd.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Super.

Geertje Molenaar beoordeelde op 2019-04-08

Hele snelle levering super blije kinderen

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling. Blij mee.

Timo Wassink beoordeelde op 2019-04-07

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Super.

Evelyne van Campen beoordeelde op 2019-04-05

Snelle nette levering.