Skoalplein 19
8404GV Langezwaag

Ineke Mansom beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering, goed verpakt en kwalitatief goede en leuke pop. Mijn kleinzoon was er erg blij mee!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Goed om te lezen dat ook uw kleinzoon er erg blij mee was.

Remko Jansen beoordeelde op 2019-03-07

Snel geleverd en goed kwaliteit !!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling.

T Vredenberg beoordeelde op 2019-03-07

Snel geleverd. Netjes verpakt.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria.

AS beoordeelde op 2019-03-02

Leuke producten, goede kwaliteit en snelle levering. Kortom top!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op individuele beoordelingscriteria. Top.

Valery Klijn beoordeelde op 2019-03-02

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling. Alles in goede staat en goeie kwaliteit! Super leuke site, mijn kleine is gek op buurman en buurman. Ik heb nu alles voor zijn verjaardag van bekers tot borden en versiering! En de poppem zijn ook super leuk!! Aanrader dus

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Bedankt voor uw aanbeveling.

M Hoffmans beoordeelde op 2019-02-28

Correcte en snelle afhandeling, kregen nog eens korting en dat geld zat netjes in een envelop bij de bestelling!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat de afhandeling snel en correct was.

Thea van Alphen beoordeelde op 2019-02-28

Snelle en keurige bezorging.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Keurig.

Carola Hummeling beoordeelde op 2019-02-24

Vlotte levering en uiterst vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Erg blij mee.

Cor Koller beoordeelde op 2019-02-23

Prima product, netjes volgens afspraak geleverd, track and trace en goed verpakt.

J.A. Bootsma-Westerlaan beoordeelde op 2019-02-22

Snelle service en correct afgehandeld met nota van betaling.
Zeer tevreden.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Zeer tevreden.

Jan Ploeger beoordeelde op 2019-02-14

Uitstekend en snel geregeld

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Uitstekend

Connie Hage beoordeelde op 2019-02-14

ik heb een bestelling gedaan, maar snap de bezorging niet, ik dacht dat ik hem bij een vriendin thuis had laten bezorgen, maar nu kreeg ik de kaart hier zelf thuis. wel een erg leuke kaart trouwens.
Er is inmiddels al contact geweest over dit misverstand en was ook wel weer een bijxondere persoonlijke ervaring.
Alle lof voor deze website eigenaar.!!!!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. We hebben hierover telefonisch contact gehad en uitgelegd.

Hinke beoordeelde op 2019-02-12

Goede mooie producten, goede prijs, snelle levering! Prettig contact.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Perfect.

Sabrina Uyttebroeck beoordeelde op 2019-02-09

Heel tevreden en snel geleverd

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen. Fijn om te mogen lezen dat u heel tevreden bent.

Ralf Melssen beoordeelde op 2019-02-08

snel en netjes verpakt

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Blij mee.

Ferry Burgers beoordeelde op 2019-02-04

Geen enkele op of aanmerking makkelijke site en snelle en perfecte levering.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Fijn ook te mogen lezen dat er geen enkele op- of aanmerking is.

Martin Van Pijkeren beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering, perfecte service, goede kwaliteit

Melanie Kruyk beoordeelde op 2019-02-01

Leuke buurman en buurman producten, snelle levering, goede prijzen ... misschien een idee om ook rode en gele vlaggetjes lijnen toe te voegen aan de feest artikelen. Dit omdat er maar 1 vlaggenlijn is van deze fantastische buurmannen.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Heel erg blij mee. M.b.t. de vlaggenlijnen merk ik op dat dit door de individuele licentienemers wordt bepaald i.o.m. Patmat s.r.o.

Bedri Bezgin beoordeelde op 2019-01-27

Geweldig, en supersnel geleverd. Top site!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Geweldig!

Jeroen Liefrink beoordeelde op 2019-01-26

Ben heel tevreden over de internetsite en de snelle levering.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. En de scores op de individuele beoordelingscriteria. Heel erg blij mee.