Langstraat 196
2242 JZ Wassenaar
+31705112523

Corina beoordeelde op 2019-09-07

Supersnel geleverd en nog als cadeautje ingepakt ook!

Nicole Olieman beoordeelde op 2019-09-07

Geen bevestiging van de bestelling per mail, maar wel snel geleverd en zelfs ingepakt als cadeautje. Dat was een verrassing!

Arthur van den Hudding beoordeelde op 2019-09-06

De opstuurkosten ....🙄

J Heemstra beoordeelde op 2019-09-05

Supersnelle verzending en ontvangst. Keurig verpakt om zó cadeau te doen! Top service!

P.I Van 't Loo beoordeelde op 2019-09-05

Snelle levering en goed ingepakt

MC Berens beoordeelde op 2019-09-05

In mooi cadeaupapier verpakt, terwijl dat niet hoefde.

Arjo Klijn beoordeelde op 2019-09-05

Geen commentaar; gewoon uitstekend!!

Barbera Los beoordeelde op 2019-09-05

snel verzonden, keurig verpakt

R.. Nijland beoordeelde op 2019-09-05

Keurig verpakt volgende dag in huis

Ed van Paasen beoordeelde op 2019-09-02

Prima geregeld. Snelle en juiste levering van de bestelde producten

Riemda de Ruiter beoordeelde op 2019-09-02

Mijn product kwam snel binnen en in goede staat. Erg prettig dus!

Lin De Veen beoordeelde op 2019-09-02

Heel blij, snel in huis en wat er niet meteen geleverd was, was in huis toen ik terug kwam van vakantie

Jan H beoordeelde op 2019-09-02

super snelle service

Cheryl Acton beoordeelde op 2019-09-02

Snelle levering. Binnen 2 dagen in huis

Natalia Pelzers beoordeelde op 2019-09-01

Een heel snelle levering, De agenda kwam mooi ingepakt. Bedankt.

Sythe Veenje beoordeelde op 2019-08-30

Top! Bij de producten staan geen levertijden, dus ik dacht even dat het wel een week kon duren, maar het was er de volgende dag al!

Eva beoordeelde op 2019-08-26

Goed en snel

Sanne Maarsingh beoordeelde op 2019-08-26

De enige winkel waar de kleuren die ik zocht op voorraad was, snelle levering en de artikelen werden zelfs prachtig verpakt. De notitieboeken werden een cadeautje voor mezelf.

Inez de Bruijn beoordeelde op 2019-08-26

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst bleek de uitgekozen kleur niet op voorraad. Direct hierover zowel een mail als telefoontje ontvangen, waarbij ik bijzonder vriendelijk te woord ben gestaan. De bestelling is dezelfde dag nog op de bus gedaan zodat ik het de volgende dag al op de mat had liggen, keurig en zelfs feestelijk verpakt! Kortom ik ben een zeer tevreden klant!

Lieke Klijnstra beoordeelde op 2019-08-25

Ik heb een agenda besteld die tot twee keer toe onvoldoende zorgvuldig verpakt is verzonden, waardoor de hoeken beschadigen. Uiteindelijk bij ander bedrijf besteld en wel keurig in een kartonnen verpakking.

Ik bestel hier niets meer.

Reactie van De Groen B.V.:
Het spijt ons ontzettend dat het bij u 2 keer misgegaan is. We verzenden dagelijks heel veel pakketjes en eigenlijk vrijwel altijd zonder problemen. Daarom is het extra vervelend dat het bij u 2 keer gebeurd is.
Uiteraard kunnen we het niet meer terugdraaien en vinden we het jammer dat u bij ons niks meer bestelt. We blijven ons best doen....