Ringlaan 48b
KvK BE0890681714

1949 beoordelingen

Trustpilot 757 8,9

Osotov Andrej beoordeelde op 2019-05-05

Snelle levering en goed spul.

J. De Jong beoordeelde op 2019-05-05

Binnen de opgegeven tijd geleverd, keurig verpakt en mooie kwaliteit

Barbara toussaint beoordeelde op 2019-05-05

Juiste en stipte levering

Marcel beoordeelde op 2019-05-04

Goede bestelprocedure. Tussen bestellen en bezorgen kan je online alles volgen tot aan het inpakken van de order toe. Heel goed! Inhoud pakket kwam precies overeen met wat er op de website stond.

R. Meyers beoordeelde op 2019-05-03

Op tijd geleverd en goed verpakt, nog belangrijker is dat product in prima staat is.

M. A Jonkman beoordeelde op 2019-05-02

Plantjes goed verpakt ,zien er goed uit !!

E.A. Zuiderent beoordeelde op 2019-05-01

Zeer snelle en vlotte levering, geweldig een aanrader

J.A. van Voorden beoordeelde op 2019-05-01

1 x Stationsklok + thermometer Marylebone Station
Jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit en geen batterijen.

Dineke Wursten beoordeelde op 2019-04-30

Prima op tijd verstuurd, goed verpakt!

John Scheijen beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering en goed spul.

Doortje beoordeelde op 2019-04-29

Snelle levering en mooie kwaliteit producten tegenover een mooie prijs . Dik tevreden :)

Hans de Looff beoordeelde op 2019-04-29

Zeer snelle levering en tot in de puntjes verzorgd. Klasse

KFvV beoordeelde op 2019-04-25

De prikrol zelf is stevig genoeg. De beugels bij de prikrol zijn niet zo stevig. Met het lichaam(sgewicht) moet veel extra druk op de rollen worden toegebracht bij het voortduwen. Het zou beter zijn om boven deze wat zwakke beugels een extra houder te hebben om extra gewicht toe te voegen op de prikrol, zoals bijvoorbeeld een zware steen.

H sprunken beoordeelde op 2019-04-24

Buiten gewoon snel en correct geleverd, kunnen nog veel webshops van leren.....

Freek Wijers beoordeelde op 2019-04-23

Al geruime tijd zeer tevreden.

Ilse beoordeelde op 2019-04-23

Voor de eerste keer hier besteld en geheel tevreden. Ze hadden wat ik zocht, de prijs was zeer aangenaam. Het bezorgproces ging snel. En voor ik het wist, had ik het al in huis. Ik ga hier vaker bestellen, dat is duidelijk.

M.B. beoordeelde op 2019-04-23

Prima winkel, duidelijke website en snelle levertijd.

Nestor Botana Da Rosa beoordeelde op 2019-04-23

H van Deurzen beoordeelde op 2019-04-18

Product: Droogmolen - droogparasol voor kledij à 32,95 euro ----Bestelling op tijd goed verpakt. Droogmolen zelf : waardeloos ding, niet gemakkelijk te plaatsen dan wel te gebruiken. Gevecht om open te krijgen en véél kleiner dan de droogmolen lijkt op de foto. Misschien iets voor op vakantie: hoogte te vergelijken met hele kleine parasol of kinderspeelgoed. Maar zeker NIET geschikt om was aan te drogen. Voor al zijn geld te duur, weggegooid geld. Na advies van webwinkelkeur: een retourticket aanvragen voor het product waarover ik ontevreden was. Geen klachten over de afhandeling en heb ik het bedrag van aankoop minus verzendkosten teruggestort gekregen op mijn rekening. Uiteindelijk toch tevreden. Netjes afgehandeld.

Reactie van tuinadvies.nl:
Het spijt ons te vernemen dat u problemen hebt met de geleverde droogmolen. We zullen dit intern verder bekijken. Indien gewenst kunnen we u een gratis retourlabel bezorgen waarmee u de droogmolen kan retourneren. Is het mogelijk dan een email te sturen naar klantendienst@tuinadvies.be aub? Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.

odiel de Hond beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding, zeer uitgebreid assortiment.