Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 700 8,9

L. Coppens beoordeelde op 2019-03-05

Gemakkelijk in elkaar te zetten en degelijk materiaal

Arjan van Beelen beoordeelde op 2019-03-04

Ruim aanbod (bijv. Schizophragma soorten die lastig te verkrijgen zijn), lage (verzend)kosten, planten dan wel per doos verstuurd, maar degelijk verpakt waardoor alles goed is aangekomen. De kwaliteit van de planten is goed (voor echte topkwaliteit zal je (elders) een stuk meer moeten betalen!). Twee losse orders (ik was wat vergeten) werden netjes samengevoegd en tegelijk verstuurd. Tuingereedschap en dergelijke komt sneller en apart binnen (zoals aangegeven op de website).

Ron beoordeelde op 2019-03-04

Eerste koop bij tuinadvies is goed bevalen.snel geleverd

Dprien van Rinsum beoordeelde op 2019-03-04

snelle levering

Rob Tolhuizen beoordeelde op 2019-03-03

Leuke producten voor een goede prijs, snelle verzemding

Jaap beoordeelde op 2019-03-01

Prima ervaring met tuinadvies.nl. Snelle levering en bestelde product is conform verwachting.

Peter beoordeelde op 2019-02-28

Erg tevreden, snelle levering. Een echte aanrader om hier te bestellen via internet.

HEilander beoordeelde op 2019-02-27

Snel geleverd, prima kwaliteit. Fijne webwinkel

C.van Vemden beoordeelde op 2019-02-25

Snelle levering,bij problemen product snel een ander sturen,goed berijkbaar per telf.
Goed werk,

Janne Jager beoordeelde op 2019-02-24

Goede en snelle levering

rob lindemans beoordeelde op 2019-02-21

Geachte tuin advies,
ik ben heel tevreden over levering, kwaliteit van het materiaal. Ik heb toch vrij lang gezocht op het internet. Dank u!

Rob Lindemans Lindemanslandschapsarchitecten

JH Verbrugge beoordeelde op 2019-02-21

+ Prima kwaliteit
+ Uitstekend verpakt

- Levertijd wat aan de lange kant

JK beoordeelde op 2019-02-20

Wij zijn tevreden over de bestelde spullen. Het was ook allemaal goed verpakt en kwam op tijd aan.

Koos van Beijsterveldt beoordeelde op 2019-02-19

Maandag besteld, donderdag binnen

Johan van Bommel beoordeelde op 2019-02-14

Tijdig geleverd conform de ontvangen informatie en zeer goed verpakt. Plantmateriaal ziet er goed uit, maar over groeikracht en eigeschappen is op dit moment nog niets te zeggen.

Ewoud beoordeelde op 2019-02-13

Snelle levering en uitstekend verpakt, de vogels in onze tuin zullen blij zijn met de mezenbollen en het roodborstjesvoer.

Dora Keijzers beoordeelde op 2019-02-13

Ik heb daar al diverse malen besteld. Altijd bijzonder snelle leveringen. Keurige prijzen en mooi assortiment!

Sjaak beoordeelde op 2019-02-12

Heel tevreden. Snelle levering. Product doet wat ik er van verwacht had.

Henk Baron beoordeelde op 2019-02-06

Snelle en goede levering