Ringlaan 48b

Trustpilot 920 9,0

Mieke beoordeelde op 2019-08-27

Snelle levering.

Harry J. beoordeelde op 2019-08-27

Bestelling correct en naar tevredenheid uitgevoerd

Thijs beoordeelde op 2019-08-26

snel geleverd, keurig ingepakt. Product voldoet exact aan wens.

Dick Bronswijk beoordeelde op 2019-08-25

Geleverd vol afspraak en op tijd.

Kees Rovers beoordeelde op 2019-08-22

Op tijd geleverd

Jorg beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering, duidelijke instructies. Ook via E-mail duidelijk de voortgang van de bestelling te volgen. Fijne webwinkel!

C. Gortmaker beoordeelde op 2019-08-22

Alles was oke ik miste alleen en nederlandse beschrijving jammer als je geen engels hebt gehad

John beoordeelde op 2019-08-21

Heel erg tevreden met de bestelde producten, perfect afgeleverd.

Han beoordeelde op 2019-08-19

Een snelle en correcte bezorging.

Petra beoordeelde op 2019-08-19

Zeer goede eerste ervaring! Duidelijke info over de status van mijn bestelling, volgende dag in huis. Website was ook erg volledig qua assortiment, productinformatie en reviews.

R. Straatman beoordeelde op 2019-08-18

Wij hadden kunststof rolborders besteld en zijn zeer tevreden! Snel en netjes verpakt geleverd.

Hanneke Renne beoordeelde op 2019-08-16

Bestel rattengif komt in open verpakking. Maak dus de kartonnen verzend doos open en stuit gelijk op los liggen gif. Echt schandalig om zo slordig om te gaan met zulk gif.
Verpakking van de gifblokjes was open ook plastic van gifblok zelf open waardoor overal in de doos gif lag.
Telefonisch onbereikbaar. Wel antwoord via mail maar dan begrijpt men niet goed waar het om gaat......

Reactie van tuinadvies.nl:
Beste Hanneke,
De verpakking is zeer zeker gesloten vertrokken maar moet hard gevallen zijn tijdens het transport, onze excuses daarvoor.
Zoals steeds bij een beschadigd geleverd artikel, vragen wij om een foto door te sturen.
Uw opgegeven telefoonnummer was niet correct waardoor we u in eerste instantie niet telefonisch konden bereiken. Daarna is er verder gecommuniceerd via mail.
Uw laatste mail van vrijdagavond is vandaag, op maandag, beantwoord.
Van zodra we uw mail met foto ontvangen hebben, zullen wij snel voor een oplossing zorgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Kelly
Klantendienst Tuinadvies

Marianna de Vries beoordeelde op 2019-08-15

Goede info en snel geleverd. Veilig verpakt !

Nelly Litjens beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering. Goed verpakt. Kreeg direct antwoord op mijn vraag.

Twan beoordeelde op 2019-08-15

De bestellingen vlug en in goed orde ontvangen super

Toos Moors beoordeelde op 2019-08-14

+alles naar wens

M van Dijk beoordeelde op 2019-08-14

Vogelwering en siliconenlijm besteld om dat ik last had van duiven op mijn vensterbank. Mooie website en heel makkelijk te bestellen. Super makkelijk te bevestigen en geen last meer van duiven. Het werd heel snel bezorgd! Dank je wel Tuinadvies!!

J.O.Geertsma beoordeelde op 2019-08-13

Het middel, For insect, heeft niet gewerkt. Ik heb het vorige week , bij droog en bewolkt weer, toegepast op de buxus tegen de rupsen van de buxusmot.met de rugspuit. Na de behandeling heb ik de volgende dag geïnspecteerd en vond nog een tiental levende rupsen. mijn overige ervaringen met Tuinadvies zijn positief. Ik bestel wel vaker bij Tuinadvies.
Ik zou het op prijs stellen indien u hierop wilt reageren.

J.Geertsma

J. Tijssen beoordeelde op 2019-08-13

Goede website. Makkelijk te bestellen. Wensen worden in acht genomen.
Levering op tijd door DHL.

Harm Bruggeman beoordeelde op 2019-08-12

Snel enCorrect geleverd.