Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

Kathleen beoordeelde op 2018-12-14

Duidelijke website, vlotte afwerking en levering.
Kwaliteit dekbed nog niet kunnen evalueren, is een kerstcadeau

Kim beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, goede producten.
Overgang van ledikant naar peuterbed is goed verlopen met lekker kussen, dekbed en mooi Paw Patrol overtrekset ;)

Astrid beoordeelde op 2018-12-02

Mooie webwinkel met een ruime keuze aan leuke peuterdekbedden.
Zeer goede ervaring met mijn bestelling. Een goede service en het dekbedovertrek was zeer snel bezorgd.

Heleen beoordeelde op 2018-11-29

Heb een hoeslakentje besteld de kwaliteit is erg goed en heb nog nooit zó n snelle levering gehad. Dus een dikke 10

Xandra beoordeelde op 2018-11-15

Gezellig gekleurd kinderdekbedovertrek voertuigen besteld. Mooie kwaliteit en duidelijke afbeeldingen voor een 2 jarige. Buiten de schuld van leverancier werd de bestelling niet op aangegeven dag afgeleverd. Door superservice alsnog snelle levering.

Esther beoordeelde op 2018-11-01

Een grote bestelling geplaatst alles de dag erna in huis. Super kwaliteit. Ben er heel blij mee en mijn peuter ook!! 😄

F. Franssen-Vandewall beoordeelde op 2018-10-28

Goede, snelle service en leuke artikelen!

Marjolein beoordeelde op 2018-10-19

Heel tevreden over deze webwinkel! Snelle levering en alles keurig verpakt. Bij onze laatste bestelling is er iets mis gegaan (kan gebeuren) en dit is super goed opgepakt door peuterdekbedsjop. Kortom, je kunt hier met een gerust hart winkelen voor je kinderen.

Branda van Voorst beoordeelde op 2018-09-26

Lakentjes en moltons besteld voor peuterbedje. goeie kwaliteit en snelle levering.
Aanrader en zal hier zeker weer bestellen.

Liesbeth beoordeelde op 2018-09-23

Wij hebben nu twee weken het vier seizoenen dekbed in gebruik voor onze zoon. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit.

R Hofland beoordeelde op 2018-09-02

Gewoon een duidelijke nette snelle webshop. Niks meer niks minder

M Stunnenberg beoordeelde op 2018-08-25

Prima producten en heel snel in huis!

W beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering en goede kwaliteit.

Arthur beoordeelde op 2018-08-19

Juiste informatie, op tijd geleverd
Prima prijs

Jorieke beoordeelde op 2018-08-14

Op de opgegeven dag had ik geen ophaalbevestiging gekregen en dit was mij ook even ontschoten. Dus ik stond voor een dichte deur (ivm gewijzigde vakantie-openingstijden). Na telefonisch contact hebben ze aangeboden om de bestelling bij me langs te brengen. Topservice!

Caroline beoordeelde op 2018-08-05

Snelle levering, duidelijke website, kwalitatief goede producten!

C.L. beoordeelde op 2018-08-02

Tevreden over producten,heb alleen zelf niet gekeken naar de dikte van het matras en dus zijn mn hoeslakens en molton te kort. Eigen schuld. Verder goed geholpen via de mail na een vraag en snelle levering.

Lesley beoordeelde op 2018-07-29

Dekbedden zijn prima. Alleen misverstand qua beZorgen maar het staat erg leuk en we aijn er blij mee!!

KarinaBlomenkamp beoordeelde op 2018-06-28

Mijn ervaring is uitstekend .
Ik kreeg het dekbedjehoesje voor mijn kleinkind op tijd binnen . Het assortiment ziet er leuk uit .

Daniëlle Holleman - van Gerven beoordeelde op 2018-06-27

Vorige week beddengoed voor ons oudste zoontje besteld. Website is erg fijn en overzichtelijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en de status hiervan. En het werd heel snel bezorgd. Ik raad deze winkel zeker aan!