Stationsstraat 16

Ik vind helemaal hartstikke mooi , zo is natuur Geen

bouwstudio-AMK beoordeelde op 2015-08-31

Pieter beoordeelde op 2015-08-31

Tim beoordeelde op 2015-08-30

Zeer flexibele houding, heb eea na bestelling nog aangepast en werd zonder enige vorm van weerstand direct aangepast. Uiteindelijk ook nog snel geleverd. Meedenkend, gemakkelijk en snel... Absoluut voor herhaling vatbaar. Meer telefonisch zou het proces wellicht kunnen versnellen/vergemakkelijken.

Mark beoordeelde op 2015-08-29

G beoordeelde op 2015-08-29

Snelle reactie over beschadiging

Anoniem beoordeelde op 2015-08-29

Prima op tijd geleverd en compleet

Henk beoordeelde op 2015-08-28

Snelle reactie en goed meedenkend Geen

Anneke beoordeelde op 2015-08-28

Anoniem beoordeelde op 2015-08-28

Klusbedrijf Roy Kalshoven beoordeelde op 2015-08-26

Afspraken goed nagekomen en goedkoper dan de bouwmarkt om de hoek, en daar moet je zelf nog voor vervoer zorgen ook

Anoniem beoordeelde op 2015-08-19

Anoniem beoordeelde op 2015-08-18

Afleverdatum twee weken na bestelling, was prima af te spreken!
Enkele gasbetonblokken over die gewoon terug te brengen waren, dit was geen probleem!

Wobbe beoordeelde op 2015-08-14

Anoniem beoordeelde op 2015-08-12

Snelle communicatie via email, zelfs tijdens de bouwvak. Goede kwaliteit producten exact zoals afgesproken. Snelle levertijd en kwalitatief goede website.

Raymond beoordeelde op 2015-08-11

Roddy beoordeelde op 2015-08-11

Het gevraagde is geleverd Geen dingen beloven als je ze niet nakomt

Victor beoordeelde op 2015-08-08

Anoniem beoordeelde op 2015-08-05

adequaat leveren op de geplande dag. niet een dag later.