Vezelstraat 8
0132201115

Manin Sassen beoordeelde op 2019-04-23

snelle levering,

Kim Vedder beoordeelde op 2019-04-21

Duidelijke beschrijving. Mooie kwaliteit. Snel verstuurd.

T.L.A Venema beoordeelde op 2019-04-19

Snel en gemakkelijk

Jolanda Mulder-Stek beoordeelde op 2019-04-11

Handig horloge met 12 x alarm functies. 12 alarm functies heb ik verder niet gevonden op internet. Minder stress wanneer je vaak pillen moet innemen. Trilfuncie is top. Als je uitgaat bijv. Ben heel tevreden. Zijn er nog extra horlogebandjes te koop voor dit model?

Marry van Leeuwen-de Wilde beoordeelde op 2019-04-08

Mooi medicijnsignaleringshorloge met verstelbare, maliënkolder band. Fijne service door geheugenhulp.nl t.a.v. het vooraf programmeren op de door mij gewenste tijden voor het innemen van mijn Parkinson medicatie.

Ronald Wijnands beoordeelde op 2019-04-07

Prima kwaliteit, snelle levering, duidelijke beschrijving.

Gerhardus Schingenga beoordeelde op 2019-04-04

Makkelijk besteld, snelle levertijd

Fabienne De rijcke beoordeelde op 2019-04-02

Heel tevreden. Super snelle levering

Stella beoordeelde op 2019-04-01

Ik ben erg tevreden door de vriendelijke, snelle en effectieve werkwijze van deze ondernemer. Ik was op vrijdagmiddag met spoed op zoek naar een medicijnverdeeldoos met tijdklok en slot. Na telefonisch advies heb ik de automatische medicijn carrousel besteld en heeft de ondernemer zich gehaast om te zorgen dat het pakket nog zaterdag bij mij werd bezorgd. De carrousel is makkelijk in gebruik, er zat een duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing bij. Het deed ook gelijk waarvoor ie is gekocht, namelijk voorkomen dat mijn vader zijn pillen te vroeg inneemt en daar dag en nacht mee bezig is. Op de ingestelde uitgiftemomenten van de medicijnen gaat er een alarm af en komen de pillen van dat moment in een open vakje. Verder zitten de pillen veilig op slot in het apparaat. Het geeft echt een enorme rust, overdag en s’nachts. Dat is deze uitgave dubbel en dwars waard. Ik heb het apparaat gekocht, maar ik zag op de website dat het ook kan worden gehuurd. Enfin, een pluim voor deze ondernemer!

P.C. van der Klis beoordeelde op 2019-03-26

Keurig verzorgd

A.W. Hardenbol-Valk beoordeelde op 2019-03-24

N.V.T.

P. Agema beoordeelde op 2019-03-24

Zeer vlot geleverd,

K.H. van Oort beoordeelde op 2019-03-23

Product werd keurig op tijd en correct verpakt bezorgd

Lia Wiggers beoordeelde op 2019-03-21

duidelijk

uurwerk met vele alarmen - brol beoordeelde op 2019-03-20

Voor mijn jonge zoontje heb ik voor 60 EUR (incl opstuurkosten) voor zijn verjaardag een mooi uurwerk met heel wat alarmen gekocht. Amper 2 dagen nadat hij het aandeed. was het glas gebarsten, dit zonder duidelijke reden. Voor zover ik het zag, was hij er extreem voorzichtig mee (voor het slapen borg hij het zelfs veilig weg in het bijgeleverde doosje). Die dagen heeft hij ook niet gesport.

Onmiddellijk nam ik contact op omwille van de vermoedelijke productiefout (of slechte kwaliteit), en kreeg meteen de uitnodiging om het uurwerk op te sturen naar het bedrijf. Als antwoord kreeg ik dat ze ook kleine beschadigingen bemerkt hadden op het huis, en dat zij van mening waren dat het uurwerk gestoten is geweest. De kosten bedroegen 25 EUR, inclusief het kuisen van het nieuwe horloge en het vervangen van de nieuwe batterij.

Aangezien ik geen alternatief heb (mijn jongen is erg ongelukkig zonder zijn uurwerk), heb ik beslist om dit te betalen. Echter ben ik teleurgesteld dat een item van 60 EUR zo snel stuk kan, maar vooral om de manier waarop hiermee (niet) omgegaan werd. Mijn email is 3 weken onbeantwoord geweest, waarna ik het uurwerk thuis terugkreeg met een factuur van 23,xx EUR van Geheugenhulp. Dit alles is bijzonder slechte publiciteit.

Indien ik geen vervolg post, is het uurwerk niet verder stuk gegaan.

Judith van Weperen beoordeelde op 2019-03-20

Alarm met stem is prettig, maar knopjes zijn erg klein. Alarm instellen prima, maar tijd past zich dan ook wel eens aan zonder dat dat de bedoeling is. Kortom helaas nog niet heel tevreden.

Dorry Stuij beoordeelde op 2019-03-18

Het product was dit keer niet naar tevredenheid. De telefonische informatie en toezending is prima verlopen

Lianda van der Knaap beoordeelde op 2019-03-17

Zeer goede service! Bij ontvangst van meerdere producten bleek één product niet helemaal in orde. Hierover gemaild en binnen 30 minuten ben ik terug gebeld. Het defecte slotje van een medicijnmapje wordt kosteloos vervangen voor een geheel nieuw mapje.

Mp Schipperen beoordeelde op 2019-03-16

Heel tevreden woensdagmiddag besteld en donderdag al ingesteld en al huis supper!!

Marije beoordeelde op 2019-03-15

De service was perfect:het product helaas niet.

Reactie van Geheugenhulp:
Beste Marije, jammer om te horen dat het product niet naar wens is. U kunt altijd contact met ons opnemen om samen een passende oplossing voor u te vinden.