Delistraat 42
3072ZL Rotterdam

Pascal beoordeelde op 2014-06-17

Prettig zaken gedaan met Jumpwear,het door mij bestelde artikel was helaas niet op voorraad,maar toch na 2 dagen binnen,zoals afgesproken.Chatfunctie op de site is ook erg handig.

Anneke Bos beoordeelde op 2014-06-11

IVM promotiedoeleinden / bedrukken een aantal prachtige Basic hardloop T-shirts gekocht, mooie pasvorm, prima kwaliteit, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering. Goede service

Jolanda beoordeelde op 2014-06-06

Prima. Leuk een persoonlijke notitie.
De band met flesjes bevalt prima. Al vele kilometers plezier van gehad.

Lisanne beoordeelde op 2014-06-06

Super bedrijf! Flinke strubbelingen gehad met de post bij het retour sturen. Was veel geduld en begrip bij Jumpwear en zelfs na weken dat mijn retourtje eindelijk aankwam in Rotterdam, toch een hele snelle service van Jumpwear!
Je krijgt snelle reacties terug en ze helpen je graag met zoeken naar een oplossing.
Helemaal top! Dik tevreden!!

H. Pors beoordeelde op 2014-06-06

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Keurig verpakt. Perfect!

Patrick Schonenberg beoordeelde op 2014-06-06

Snelle levering met persoonlijke noot. Prima.

Cindy beoordeelde op 2014-06-05

Goede en snelle levering! Wat ik ook erg leuk vond: op de pakbon was met de hand geschreven: veel plezier Cindy.
Dat had wel iets!

Arthur beoordeelde op 2014-06-05

Zeer snelle levering, en erg leuk met handgeschreven tekst erbij! Heel persoonlijk

Annet beoordeelde op 2014-06-05

Heel goed! snelle levering. ik was mijn huisnummer vergeten bij de bestelling te vermelden en heb dat in een aparte mail vermeld, maar dat is helemaal goed gekomen .ik kreeg meteen een reactie terug.

de vries beoordeelde op 2014-06-05

Voor het eerst iets besteld en volgende dag in huis.mooie prijs, en een zeer betrouwbaar bedrijf. Voor herhaling vatbaar, een echte aanrader dus

Roelant beoordeelde op 2014-06-05

Een aantal shirts besteld voor teamspelle. Voor bijv koningsdag en toernooien. Shirts snel binnen, netjes een mail dat het wat langer kon duuren, maar na 2 werkdagen kwamen ze binnen. Leuk met een hand geschreven boodschap er bij:) shirts en de prijs zijn top!

K. Wisserhof beoordeelde op 2014-05-09

Goede service, tijdige levering, duidelijk communicatie

Jacqueline beoordeelde op 2014-05-03

Zeer snelle aflevering

Nicky beoordeelde op 2014-04-21

Voor de eerste keer hier iets besteld, maar niet voor het laatst!
Prima service. Kreeg meteen na mijn bestelling een belletje dat één van de producten een wat langere levertijd had en er werd een alternatief geboden. Levering was top: op tijd, goed verpakt en goede kwaliteit producten.

degrande kris beoordeelde op 2014-04-21

Super tevreden over de manier van werken.

mm beoordeelde op 2014-04-21

Heel netjes geregeld, ik had 's middags aan het eind van de middag een bestelling gedaan, heb niet door gehad dat het huisnummer niet was ingevoerd dus, een paar minuten later ging de telefoon, wat het huisnummer was. De verkoper zei; ik pak je bestelling in en met een beetje geluk heb je ze morgen. En idd de volgende middag kreeg ik het pakketje. SUPER!

Joke smeenk beoordeelde op 2014-04-20

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling en er zat een leuk briefje bij met veel plezier.

Ryan beoordeelde op 2014-04-20

Perfecte bestelling, levering, klantvriendelijkheid. Erg tevreden!

Erik beoordeelde op 2014-04-20

Vriendelijk geholpen en snelle levering donderdag besteld vrijdag in huis. Bedankt voor de snelle service

Jonathan Bibo beoordeelde op 2014-04-15

Ik ben ontzettend tevreden over de service van Jump Wear. De wandelstokken waren binnen 24 uur na bestelling in mijn bezit. Op mijn bestelformulier stond een persoonlijke boodschap 'Veel plezier!' wat ik ook erg kon waarderen. De stokken waren erg goedkoop (20,-) en dat uitte zich wel in de kwaliteit. Na een dag lopen bleek een stok niet meer goed in de juiste stand te blijven staan. Na een glijpartij boog de andere stok helemaal krom, waardoor ik ze nu weg kan gooien. Erg jammer.