Verschuurestraat 1
4043GB Opheusden

A.J.C. Kokx beoordeelde op 2016-02-24

De bestelling werd goed en snel verzorgd.
Ten opzichte van bedrijven van hetzelfde caliber is Venema Multimdia een stuk goedkoper en dat metdezelfde service.
Mijn volgende laptop komt van dezelfde firma als deze keer

Mieke tK beoordeelde op 2015-12-11

Bij Venema Multimedia heb ik een BTO laptop X.book 17CL73 GTX gekocht na me eerst grondig verdiept te hebben in welke laptop ik wilde. Ik bouw websites en maak hiervoor afbeeldingen. Dus was een goede videokaart noodzakelijk (Intel Core i%-6300HQ Quad Core en NVIDIA GTX 960M 2 GB). Toen gekeken waar deze het goedkoopst werd aangeboden en dat was bij dit bedrijf. Normaal is de maximale levertijd 5 werkdagen, nu duurde het iets langer doordat er een feestdag tussen zat. Prachtige, snelle computer. Alles er op en er aan wat ik zoek bij een laptop. Nadat ik windows 8.1 geupgrated had naar windows 10 ontstond er een probleem als de laptop in de slaapstand kwam. Streepjes op beeldscherm en geen verdere actie meer mogelijk. Daarna ging het beeldscherm letterlijk en figuurlijk op zwart. Marinus Venema heeft heel veel tijd en energie er in gestopt om mij te helpen en kreeg de computer weer actief met behoud van bestanden. Het lag o.a. aan dat windows 10 conflicteerde met Intel stuurprogramma van NVIDIA. Na de nieuwste stuurprogramma's gedownload te hebben was alle weer in orde. Super, ik heb nog nooit zoveel klantvriendelijkheid bij een bedrijf gezien en dat voor een hele schappelijke prijs voor de laptop!

Adullam Gehandicaptenzorg Veldhoeve beoordeelde op 2015-10-22

Voor onze instelling voor gehandicapten waren we op zoek naar verschillende producten.
Bij Venema Multimedia hebben we een offerte opgevraagd.
Deze viel binnen ons budget, en al snel hadden we onze producten in huis!
Onze cliënten werken er iedere dag met veel plezier mee!

Wim Hendriks beoordeelde op 2015-09-14

Wij zijn zeer tevreden over Venema Multimedia. Er waren goede en duidelijke afspraken te maken, en de vragen werden uitstekend beantwoord. Alle beloftes zijn op tijd nagekomen, en ik kan Venema Multimedia dan ook een ieder van harte aanbevelen!

Stephanie de Haan beoordeelde op 2015-08-26

Inmiddels al een aantal keren besteld bij Venema Multimedia. O.a. Laptop, tablet en Navigatie. Werkt uitstekend! Zijn er zeer blij mee!

Autobedrijf van Benk beoordeelde op 2015-08-26

Echt een aanrader!!
Ik heb zelf geen verstand van ICT. Ik ben bij Venema geweest die heeft alle tijd genomen om dingen uit te zoeken wat voor mij het beste is gezien prijs/kwaliteitsverhouding.
Als ik vragen heb staat hij direct voor me klaar!

B. Houttuin beoordeelde op 2015-08-25

Super snelle en vakkundige service met een "persoonlijke touch".
Zeer aan te bevelen voor zowel privé als zakelijke aankopen.

Marinus Henken beoordeelde op 2015-08-25

Topkwaliteit en goede service

jan beoordeelde op 2015-08-20

Echt een super goed bedrijf en super goede klantenservice

2015