De Corantijn 17
1689AN Zwaag

H. Haaima beoordeelde op 2019-01-12

Product volgende dag in huis.

Sjan van Kaam beoordeelde op 2019-01-12

Keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Neeskens beoordeelde op 2019-01-11

Top!

Edzerd Westerhoff beoordeelde op 2019-01-07

Zeer snelle en correcte levering!

S Joosten beoordeelde op 2019-01-02

Spotjes besteld. Was in eerste instantie eentje niet helemaal in orde. Is keurig opgelost met een nieuw exemplaar zonder dat de oude terug hoefde. Volgende keer zo weer.

A.L. Brabander beoordeelde op 2018-12-30

Deze aanbieder heeft duidelijke website en snelle levering met goede prijzen.

Harm beoordeelde op 2018-12-29

Zeer snelle levering, uitstekend verpakt.

Jo Verstraate beoordeelde op 2018-12-24

Diverse zendingen besteld afgelopen maand en mooie lampen ontvangen. Netjes verpakt. Dat de Postnl bezorging in december dramatisch is, kan het bedrijf niks aan doen. Een door Postnl verdwenen zending, heb ik bij Intra verlichting gemeld en is door Intra verlichting snel opgelost.

K. van Elk beoordeelde op 2018-12-23

Bestelling correct uitgevoerd, zeer scherpe prijs. Niet "doodgegooid" met zinloze mailberichtjes wanneer het verstuurd was, hoe lang onderweg etc.

Jasper beoordeelde op 2018-12-22

Website is matig, prijzen zijn daarentegen zeer goed. Snel gekocht, snel geleverd.

Geachte client,

Goed dat u op de bepaalde punten tevreden bent, snel gekocht, snel geleverd en goede prijs.
U stelt Website matig, wat vindt u precies matig aan de Website, tenslotte staan we altijd open voor verbeteringen en dus suggesties voor verbeterpunten.
We zien uw bevindingen graag tegemoet.

Dave Intra Outlet Klantenservivce

Kees Swart beoordeelde op 2018-12-17

Snelle bevestiging van de bestelling en dito levering. Niets dan lof.
Ook de gekochte lamp werkt prima.
Dat alles in combinatie met de korting t.o.v. de prijzen bij anderen is deze webwinkel een aanrader.

Van der wouw beoordeelde op 2018-12-16

Heel tevreden. Vandaag besteld, morgen in huis.

Chris L. beoordeelde op 2018-12-06

Goede prijzen voor goede Philips lampen. Bestelling netjes volgens afspraak bezorgd.
Ik had wel het liefst de optie voor een afhaalpunt gehad (zoals Postnl afhaalpunt).
Geen ervaring met klantenservice, aangezien alles goed is gegaan.

Geachte client,

Hartstikke bedankt voor de positieve review.
Wat betreft een afhaalpunt dat brengt voor ons kosten met zich mee als we dat extra aanbieden en kunnen we de lampen minder scherp aanbieden, Ook wordt er weinig naar gevraagd door onze klanten om deze afhaalpunt service.
Dat is de reden dat we geen PostNL afhaalpunten aanbieden.

Heel veel plezier met uw aangekochte lamp, en wellicht tot een volgende keer.

Sandra Intra Outlet klantenservice

Peter beoordeelde op 2018-11-29

Betrouwbare Webshop, snel in leveren en communicatie. Ook bij problemen is de communicatie goed. geheel tevreden. Aanrader!

Vanderhoven Tine beoordeelde op 2018-11-29

Kwaliteit voor minder geld.

C.M. beoordeelde op 2018-11-29

Vlotte levering, keurig verpakt. Super service

Frans Schoute beoordeelde op 2018-11-25

Snel afgehandeld. Netjes verpakt en produkt precies zoals beschreven.

San beoordeelde op 2018-11-22

Na bestelling werd het product de volgende werkdag al bezorgd.
Ik werd per mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

Peter Kersbergen beoordeelde op 2018-11-19

Intra Verlichting Outlet zelf is snel, betrouwbaar en houdt je per mail goed op de hoogte. Wat dat betreft een aanrader.
Met het product (Philips Ecomoods Wonder Tafellamp Chroom Wit) zelf ben ik echter niet zo tevreden.
Op het eerste gezicht ziet het er goed uit, alleen is de bevestiging van de glazen kap aan de basis echt dramatisch.
Ik weet nu waarom het product niet meer gemaakt wordt. De bevestiging werkt met klemmetjes. Waarbij het glas of te los zit, of het glas breekt! De voorwaarden zijn duidelijk bij Intra Verlichting Outlet, Eigen schuld = Eigen kosten. Nu maar weer op zoek naar een setje nachtkastlampen...

Geachte client,

Goed om te horen dat u zeer tevreden bent met ons als bedrijf.

Wat dan wel jammer is dat u niet geheel tevreden bent met de aangekochte lampen.
We zullen contact met u opnemen om samen te kijken hoe we u toch tevreden kunnen stellen met de aangekochte lampen danwel een alternatief.
We willen tenslotte dat klanten tevreden zijn over ons bedrijf, maar ook over de aangekochte lampen.

Sandra Klantenservice Intra Outlet

Hans beoordeelde op 2018-11-18