De Corantijn 17
1689AN Zwaag

Rita Desair beoordeelde op 2019-09-12

Tevreden over artikel en verzendending !

Roger beoordeelde op 2019-08-31

duidelijke pagina, snelle levering en lage prijzen

M.N.L. Speck beoordeelde op 2019-08-29

Prijs is goed, bestelling is snel geleverd. Via Whatsapp een vraag gesteld, daar is echter nooit een antwoord op gekomen. Verders goede en overzichtelijke site.

Reactie van Intra Verlichting Outlet:
Geachte client,

Wij hebben helaas geen enkel WhatsApp bericht van u ontvangen dus daar is kennelijk iets fout gegaan. Wij reageren op WhatsApp berichten uiterlijk binnen 1 werkdag...
We vinden het goed te horen dat de lamp oke is, de prijs en de levertijd...

Wensen u veel plezier met uw aangekochte lamp.
Wellicht tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,
Sandra Intra verlichting Outlet

Abdel Bouda beoordeelde op 2019-08-22

Snelle en betrouwbare levering, erf tevreden

Jeannette Koets beoordeelde op 2019-08-11

Goede service. Mooie lamp voor een goede prijs.

Jacorine Kuijper beoordeelde op 2019-08-09

snel en netjes verpakt geleverd.

Casper Harinck beoordeelde op 2019-08-07

Snelle levering en voordelig geprijsd. Vond wel de verzendkosten aan de hoge kant

nvt beoordeelde op 2019-07-25

Prima koop. Goede afhandeling. Mijn dank!

Caroline Stoelen beoordeelde op 2019-07-25

6 jaar geleden kocht ik in de winkel 5 Philips tuinverlichtingsarmaturen waarvan er nu 2 zwaar beschadigd waren. Ik was dus hopeloos op zoek naar dat zelfde type! Overal gezocht (uiteraard niet meer verkrijgbaar in de winkel) en uiteindelijk gevonden bij IVO aan een belachelijk lage prijs!
Dankjewel voor de snelle en correcte service! Ik ben fan!

fjlw van Oosterbosch beoordeelde op 2019-07-16

1e lamp kapot aangekomen, kan gebeuren, snelle reactie per mail, en nieuwe lamp volgende dag in huis.

prima geregeld.
kortom prima shop

Hans Beks beoordeelde op 2019-06-27

4 stuks lampen besteld en helaas was er met 2 lampen iets mis. Onmiddellijk na reclamatie bericht terug van Intra Verlichting en een snel en passende oplossing geboden. Nieuwe lampen direct afgestuurd. Dat er iets mis is gegaan kan altijd wel eens. Ik vind het veel belangrijker dat een direct bedrijf bereikbaar is en snel een oplossing biedt. Dus een UITSTEKEND van mij.

Nicolette beoordeelde op 2019-06-22

Betreft Philips Ecomoods Orchard Wandlamp.
Helaas bleek de tl-buis in de lamp niet te werken. Dit heb ik gemeld via het contactformulier. Kreeg binnen 1 werkdag antwoord. Ik werd er op gewezen dat gebreken binnen 3 dagen gemeld moeten worden, dit had ik pas na een week gedaan.
Bovendien hebben ze geen losse tl-buizen, zo werd mij medegedeeld. MAAR ze hadden een passende oplossing: dezelfde dag werd 10 euro aan mij overgemaakt om zelf een nieuwe tl-buis te kopen. Prima opgelost, waarvoor ik ze natuurlijk bedankt heb.

Arnoud Landlust beoordeelde op 2019-06-17

Netjes en op tijd bezorgd tegen een scherpe prijs. Lampjes niet geleverd, maar meteen nabezorgd. Prima service.

Koert Abbas beoordeelde op 2019-06-17

De bestelde lamp was helaas defect . Op mijn e-mail kreeg ik heel snel een meer dan zeer bevredigend antwoord . Geweldige service .

Ronald Roele beoordeelde op 2019-06-11

Eenvoudig bestellen en snelle levering voor een schappelijke prijs.

erik besse beoordeelde op 2019-06-10

Voordeligste in wat ik zocht (Philips buitenlamp), op voorraad en snelle levering.

P.F. Jacobs beoordeelde op 2019-06-09

Defecte lamp direct en zonder verdere kosten vervangen

SC Schouten beoordeelde op 2019-06-03

Nergens zo goedkoop mijn buiten verlichting van Philips kunnen vinden als bij Intra Verlichting Outlet.
Ook de andere dag keurig op tijd bezorgerd.
Problemen met het bestelproces.
Bedrijf heb ik gelijk gebeld en werd direct heel professioneel en uiterst correct mee omgegaan en onmiddellijk naar een zeer passende oplossing gezocht. Met succes.
Daarom is voor mij Intra Verlichting Outlet een AANRADER !!

Jan beoordeelde op 2019-06-01

Lampen zijn goed en snel geleverd

A M Jansen beoordeelde op 2019-05-31

Mooi op tijd en alles complert afgeleverd