Spuiweg 65

Peter Hogeveen beoordeelde op 2019-06-25

Henk van der Burg beoordeelde op 2019-06-24

Stefan Langerveld beoordeelde op 2019-06-22

Theo Claessens beoordeelde op 2019-06-21

Gewoon goed. Zoals verwacht.
Uiteraard een aanrader voor ieder die hier zijn meug vind.

F Jans-Beken beoordeelde op 2019-06-21

Goed en snel

Erwin Vlierman beoordeelde op 2019-06-20

S Hamed beoordeelde op 2019-06-20

Eefje Schoenmakers beoordeelde op 2019-06-19

S van Zanten beoordeelde op 2019-06-18

Top!

George Spuy beoordeelde op 2019-06-18

Tegelzetter vind het een makkelijk systeem om mee te werken, zeker bij marmertegels met grote maten krijg je een mooi vlakke vloer

J.G Geurkink beoordeelde op 2019-06-17

Serge Martens beoordeelde op 2019-06-14

A.w.m Klein Goldewijk beoordeelde op 2019-06-13

Fer Motta beoordeelde op 2019-06-13

Aan de afspraken voldaan voor wat betreft levertijd en product, gewoon uitstekend.

Martin Polinder beoordeelde op 2019-06-12

Jan Seefat beoordeelde op 2019-06-11

Snel, handig en een goed en mooi systeem.

Peter beoordeelde op 2019-06-11

De bestelling (tegeldrager SP10) werd keurig conform afspraak geleverd. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. De tegeldragers zijn verder degelijk en prettig in gebruik.

Claessens Theo beoordeelde op 2019-06-11

Bestelling snel, accuraat en duidelijk ontvangen.
Perfecte service.
Beschrijving goederen uitstekend.
Kwaliteit uitmuntend.
Wat moet eens mens( werkmens) nog meer!!!!!!!

Dirk Dousselaere beoordeelde op 2019-06-11

Willem Herman Hofs beoordeelde op 2019-06-10