Klompenmakerstraat 135
3194 DD Hoogvliet
085-888 7820

7,6

Rene Groenewold beoordeelde op 2019-08-05

Heel tevreden, snelle levering.
goed product, geen gesnurk meer!

Dammes Ledeboer beoordeelde op 2019-08-05

Ik snurk nog steeds...naast het feit dat ik 4kg ben afgevallen en geen alcohol meer drink. Het bitje voelt aanvankelijk niet zo prettig aan, maar daarna valt het mee.

Cleem Aldenhuijsen beoordeelde op 2019-08-05

Geen intresse

Bart Slootman beoordeelde op 2019-08-03

Werkt helaas niet

Bram Reniers beoordeelde op 2019-08-03

Past niet zo goed rond je tanden en ik snurk nog steeds

Hari Goovaerts beoordeelde op 2019-08-02

Het werkt niet voor mij.

nancy de veuster beoordeelde op 2019-08-01

Spijtig genoeg helpt het niet bij mij om welke reden ook. Het was het proberen waard natuurlijk, alleen spijtig van de centjes.
mvg

Miranda Van Den Maagdenberg beoordeelde op 2019-08-01

Snelle levering en prima product

JB beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering.
Ik slaap beter en mijn omgeving ook gelukkiger

Pascal Wijbenga beoordeelde op 2019-07-31

Op vrijdag middag besteld en werd zaterdag al bezorgd

Geurt Metz beoordeelde op 2019-07-30

Het helpt echt tegen het snurken! Een goede investering voor mij.
Hij gaat nu nog weleens in Mn slaap uit. Mn mond staat ook iets open als ik de beugel in heb. Ik moet de beugel dus nog iets beter vormen dat deze iets beter zit. Heel fijn dat dat ook kan.
Je hebt geen benauwd gevoel. Je kunt goed door je neus en je mond ademen.
Het is aan te raden! Mijn vrouw is er ook blij mee! :)

R.Schoof beoordeelde op 2019-07-29

Koop en levering uitmuntend. Pasklaar maken van het bitje is kinderlijk eenvoudig. Toch wel een ding in je mond moet ik zeggen. Zal wel wennen zijn. Kan er wellicht later een beter oordeel over geven.
ER is een enorme keuze aan snurk bitjes. Waarom de ene over de € 100 euro moet kosten en deze net geen € 30,- kan ik nog niet verklaren. Om te proberen is dit bitje een goede keuze. Hoe het later wordt, zie ik dan wel weer. Snurken is voor meer dan 50% gereduceerd. Hoe ik tot de bijna 100% moet komen zal ik uit gaan zoeken

Richard Bremer beoordeelde op 2019-07-29

Makkelijk besteld, snel geleverd. Duidelijke handleiding over hoe het bitje te vormen naar je eigen gebit. Moest het wel een keertje overdoen omdat het bitje de eerste keer niet lekker om m'n genit klemde.

Ron Van Pelt beoordeelde op 2019-07-29

Werkt gewoon goed!

Stefan de Vries beoordeelde op 2019-07-29

Keurig verpakt en snel geleverd!

Ton Jansen beoordeelde op 2019-07-28

snelle en goede levering volgens afgesproken tijdsdeel. en een goed produkt voor een gunstige prijs

Carla Klaasse beoordeelde op 2019-07-28

Al eerder besteld en werkt heel goed... Mijn partner kan ook weer slapen.. Nu weer nieuwe besteld en was weer een snelle levering..

Tijn Tijn beoordeelde op 2019-07-28

Petra beoordeelde op 2019-07-28

Snelle levering en prima product.

herman vanderpas beoordeelde op 2019-07-28

Blijft niet goed zitten aan mijn gebit!
Gevoel dat ik moet overgeven,
Misschien is de beugel niet goed !!
Geen oplossing voor mij..