Calle Martinez Campos 16E
085-888 7820
BTW nummer ESB93400273

7,6

alain vanden berghe beoordeelde op 2019-04-04

Geen last meer van gesnurk. Super deal

Peter beoordeelde op 2019-04-04

Zeer vlotte levering. Het snurken is minder maar niet weg, buiten dat kan ik niet wennen aan de beugel dus voor mij heeft het niet het resultaat gebracht waar ik op had gehoopt en gaat het product retour. Uiteraard is dit mijn persoonlijke ervaring en zal de ervaring van persoon tot persoon verschillen.

Han Oelers beoordeelde op 2019-04-03

Snelle levering, binnen 24 uur geleverd.

rien krukkert beoordeelde op 2019-04-03

weet het nog niet is naar een aderes in nederland gestuurd kom zelf pas over 2 weken

Willem Koole beoordeelde op 2019-04-03

hele goede service.

Marcel Scherpenzeel beoordeelde op 2019-04-01

Werkt niet voor mij helaas was te mooi om waar te zijn ;(

Sandra Sitskoorn beoordeelde op 2019-04-01

Missie mislukt. Je mag niet bijten staat er in de handleiding maar wanneer je dat niet doet dan lukt het dus niet.

Carine Van der Sypt beoordeelde op 2019-04-01

Het werkt maar het is wennen met een extra gebit in je mond...

Emiel van Alebeek beoordeelde op 2019-04-01

Werkt voor geen meter

Cynthia Van Doorn beoordeelde op 2019-04-01

De beugel werkt matig.

Snelle levering.
De mal is eenvoudig in model te modelleren en Ik ben iets minder gaan snurken.
De beugel lijkt wel mijn kaak te verkrampen. Ik merk dit met uitnemen ‘s-morgens. Ik twijfel of dit op de lange termijn ok is. Tevens merk ik dat ik minder diep in slaap val.

Rob De koning beoordeelde op 2019-03-31

eenvoudig op maat maken, werkt effectief

Wim Kobben beoordeelde op 2019-03-31

werkt niet

Nancy Symons beoordeelde op 2019-03-31

Het gebitje blijft niet op zijn plaats zitten, valt gedurende de nacht uit.

Nathalie Mom beoordeelde op 2019-03-30

Duidelijke site, snelle verzending.

Teunis Roelofsen beoordeelde op 2019-03-29

Beugel werkt niet bij mij, maar de service is perfect geregeld 👍

I. Monnee beoordeelde op 2019-03-29

Heel korte levertijd. Maandag besteld, dinsdag in huis.

R Weber beoordeelde op 2019-03-29

Makkelijk en snel aangepast aan het gebit ! Snurk nu minder !

Diederick beoordeelde op 2019-03-28

Product is snel geleverd.
7 dagen de tijd om het te kunnen beoordelen is wel kort.
Vooralsnog tevreden over het bedrijf.

Hans beoordeelde op 2019-03-28

Duidelijke handleiding en snelle levering. Product werkt als een geluiddemper volgens mijn vrouw.

Rita Naessens beoordeelde op 2019-03-28

uitleg is simpel en ervaring is goed. Prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend!