Calle Martinez Campos 16E
085-888 7820
BTW nummer ESB93400273

7,6

Bert Schoonhoven beoordeelde op 2019-02-03

Tot mijn verbijstering werkt Mr anti snurk uitstekend en zelfs zo goed dat ik mijn Apneu Apparaat niet meer hoef te gebruiken. Ik ben dolgelukkig 😃

A.J. Wit-Cramer beoordeelde op 2019-02-03

Snelle service

Hans Heinen beoordeelde op 2019-02-03

Heb de snurkbeugel nu een aantal nachten gebruikt. Maar mijn vrouw heeft geen verschil gemerkt. Daarnaast is het niet gemakkelijk om met zoon beugel te slapen. Ik ging naast het snurken ook erg kwijlen.

Ze komen hun beloofte wel na.

patrick van der burgt beoordeelde op 2019-02-02

Snelle levering, en t werkt perfect.

Hans Schuurmans beoordeelde op 2019-02-02

Gewoonn keurig!

Erhan Erdogan beoordeelde op 2019-02-02

İk snurk minder luid volgens mijn vrouw, smorgens doet mijn kaak wel pijn.

lars jonker beoordeelde op 2019-02-01

werkt gewoon niet

L.J van der Pompe beoordeelde op 2019-01-31

Heeft bij mij totaal niet geholpen. Snurk nog net zoals daarvoor.

Jan Bakker beoordeelde op 2019-01-30

snelle bezorging en werkt prima.

A. Bunnig beoordeelde op 2019-01-30

Snelle levering van product. Top!

Leo Suijkerbuijk beoordeelde op 2019-01-30

Ik had het product zaterdagmiddag besteld en maandag keurig netjes afgeleverd

M. B. beoordeelde op 2019-01-28

Mijn complimenten voor de super goede service van Mr. Anti Snurk. De beugel was volgens de vervoerder afgeleverd, maar helaas geen Mr. Anti Snurk beugel in de bus. Dit direct bij Mr. Anti Snurk gemeld en binnen een paar uur (en dit op zaterdagavond!!) kreeg ik een reactie op mijn email dat er a.s.a.p. een nieuwe zou worden opgestuurd. Binnen 2 werkdagen had ik die binnen, TOP service en de beugel werkt goed want volgens mijn partner snurk ik niet of nauwelijks meer. Wel eerst wat tandpijn problemen gehad, de beugel daarna nog een keer opnieuw gemodelleerd en nu gaat het een stuk beter. Het is even wennen aan iets in je mond maar het niet snurken is wel zo fijn.

wouter swart ranshuysen beoordeelde op 2019-01-28

De eerste nacht heb ik niet kunnen slapen door het bitje. De tweede nacht was ik zo moe dat ik wel in slaap viel en heel erg uitgerust wakker werd. Dat was minstens een jaar geleden dat ik zo uitgerust wakker werd. Echter nacht 3 werd helaas weer slechter. Nu is het bij mij niet alleen snurken maar er is ook apneu geconstateerd. Ik denk echter dat dit bitje niet werkt tegen slaapapneu helaas.

A Visser beoordeelde op 2019-01-28

Prima

Annie Eenkhoorn beoordeelde op 2019-01-27

Tevreden, gewoon op tijd.

Jobe beoordeelde op 2019-01-27

Donderdag laat in de avond besteld en maandag ochtend geleverd aan huis. Product werkt zoals ze beloven.

Ron ter Horst beoordeelde op 2019-01-27

Het maakt niet uit de hele week gebruikt maar snurken blijf ik, al moet ik er wel bij schrijven dat dit puur door mijn gebrek komt waarschijnlijk toch slaapapneu wat in onderzoek is, ik moet binnenkort een nachtje daar voor slapen.

Aan de recensies te lezen moet de beugel absoluut werken daar twijfel ik niet aan maar helaas door een gebrek niet voor mij.

Frans beoordeelde op 2019-01-26

Snelle levering. Product werkte voor mij helaas niet maar heb het zonder probleem kunnen retourneren.

Peter Klaasse beoordeelde op 2019-01-25

Geen gesnurk meer en uitgerust wakker

Riet Werner beoordeelde op 2019-01-25

Vanaf de eerste dag....... super!