Klompenmakerstraat 135

Goede snelle service

Linda Groothuesheidkamp beoordeelde op 2019-05-25

Hij snurkt nog steeds.

Metin Palaligil beoordeelde op 2019-05-24

Niet comfortabel en helpt niet tegen snurken. Blijft niet zitten, hierdoor wordt je ook wakker. Helpt absoluut niet als je slaap apneu hebt. Weg gegooid geld.

Yoeri Van der Sman beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering.
Product doet wat het moet doen. Mijn vrouw komt weer aan haar nachtrust toe. Ik wat minder. Moet nog wennen aan de snurkbeugel. Nu 3 ochtenden op rij pijn aan mn tanden en kan in het eerste uur van dag mn kiezen niet goed op elkaar zetten. Dat trekt echter snel weg.

Kim Franck beoordeelde op 2019-05-23

Ik kan er echt niet deftig mee slapen, als ik de beugel in heb word ik minimum 10 x wakker op een nacht. Je kwijlt er van en ik krijg er tandpijn van. Het houd het snurken ook niet tegen

Jos Stevens beoordeelde op 2019-05-22

Makkelijk aan te passen. Goede handleiding. In gebruik meestal succesvol.

Jan Aerts beoordeelde op 2019-05-19

De beugel heeft bij mij geen resultaat het snurken is niet verminderd

H Ijzenbrandt beoordeelde op 2019-05-18

Vlotte levering, maar helaas niet geschikt voor mij.
Een zeer goede retour betaling service, hieraan kunnen andere webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Karin Van Sebroeck beoordeelde op 2019-05-18

Even een aanpassing en dan dik ok

L.J.H. Hijlkema beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en snurken stuk minder maar ligt s'morgens ergens naast de kussen.

Jet Iemhoff beoordeelde op 2019-05-16

Helaas voorkomt de beugel bij mij het snurken niet, hoewel ik verschillende nachten geprobeerd heb.
De beugel kan ik niet goed passend krijgen. Hij zit te los.
Ook nadat ik een tweede keer de vorm heb veranderd.
Ik heb iets overbeet, of het daar mee te maken heeft?
Het spijt me zeer want degene die mij de beugel aanraadde heeft er wel profijt van.

Mick Huising beoordeelde op 2019-05-16

Werkt prima

Wim Mariman beoordeelde op 2019-05-16

De anti snurk werkte niet bij mij. Bij de terugsturen en geld teruggarantie blijken de verzendkosten voor rekening van de koper te komen. Het bedrijf heeft mij hiervoor een goede oplossing geboden.

Vera Lanting beoordeelde op 2019-05-14

Na het in vorm gedrukt te hebben is het moeilijk te corrigeren

Rene Rook beoordeelde op 2019-05-13

Veel moeite om eraan te wennen met dat ding in de mond. Veroorzaakt veel speekselvloed.... heb hem maar weer eruit gedaan

Sipke Bousema beoordeelde op 2019-05-13

Werkt totaal niet

Bart Wijnands beoordeelde op 2019-05-12

Bestelprocedure en levering zijn perfect en snel. Helaas helpt de snurkbeugel bij mijn vrouw onvoldoende.
Niet goed geld terug is direct proactief door Mr. Snurk gehanteerd. Dank voor de goede service!!!

Rob van der Ouderaa beoordeelde op 2019-05-12

Prima service, snelle leverin, product zoals beschreven.

ton kerkhofs beoordeelde op 2019-05-12