Calle Martinez Campos 16E
085-888 7820
BTW nummer ESB93400273

7,6

Anne De Boer beoordeelde op 2018-12-01

We willen de anti snurk teruggeven. Het zit helemaal niet goed en geeft pijn. Slapen niet mogelijk. Het kan bij anderen beter zijn.

Edison Portier beoordeelde op 2018-11-30

Kortom TOP, zoals het hoort!

Jelle Dokter beoordeelde op 2018-11-29

Ik bleef snurken...

Service is perfect. Geld heel snel terug ontvangen

H. de Wagt beoordeelde op 2018-11-28

Donderdag besteld, vrijdag in huis👍🏻

Ron Van Pelt beoordeelde op 2018-11-26

Werkt goed, maar af en toe niet. Zal met vermoeidheid te maken hebben, denk ik.

Frans van der Heide beoordeelde op 2018-11-26

Snelle levering. Nog niet in gebruik, dus ff afwachten of het helpt tegen het snurken:)

Hjalmar Silberman beoordeelde op 2018-11-26

Het is even wennen zo'n beugel in je bakkus, maar het werkt wel. Ik heb een snurkmeter app op mijn telefoon en die geeft heel goede resultaten aan. 55-60 % snurken, waarvan momenten heel hard, apneu, is gereduceerd tot 10-15% zacht. Prima product dus.

Janet van den Hurk beoordeelde op 2018-11-25

Geweldig bezorging, zou willen dat meer bedrijven dit op deze manier doen. Bestelling goed te volgen.

Dennis Vaal beoordeelde op 2018-11-25

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Beugel werkt maar is niet heel comfortabel, en valt daardoor wel eens uit je mond.

Sanne Huijsman beoordeelde op 2018-11-25

Levering van de beugel duurde paar dagen langer door drukte bij parcell (decembermaand). Kreeg keurig een mail van mr. Anti snurk over latere levering.
De snurkbeugel werkt goed en is gemakkelijk op maat te maken.

Han Van de Sande beoordeelde op 2018-11-24

Had er al een, werkt erg goed volgens mijn vrouw!

ricardo beoordeelde op 2018-11-22

heel tevreden met het bestelproces en de duidelijke uitleg echter bij mij had het helaas geen effect en snurkte ik vrolijk verder

J. Verhaar beoordeelde op 2018-11-22

Snurken tot minimaal gereduceerd en veel rustiger slapen, voorheen veel draaien en nu echt een stuk minder.

p.a.m. jans-beeke beoordeelde op 2018-11-22

waardeloos ding

Fam Rietland beoordeelde op 2018-11-21

De levering was snel en prima. Het resultaat is niet zo effectief als ik gehoopt had. Het geluid is minder maar als mijn mond niet goed sluit dan hoor je toch nog teveel geluid. De perfecte garantie regeling maakt dat ik deze leverancier aan iedereen kan aanbevelen. Prima ervaring!

Harrie Best beoordeelde op 2018-11-21

Verstuurd op zondag, maandag ontvangen. Volgens mijn vriendin werkt Mr. Anti Snurk prima :-)

Els Beekman beoordeelde op 2018-11-21

Na enkele andere snurkbeugels, die geirriteerd tandvlees veroorzaakten, is dit een simpele, prima beugel.

Nicole Hacke beoordeelde op 2018-11-21

IN het begin was het wennen , maar langzaam aan gaat het goed. Snurk minder maar ook omdat ik 's nachts op mijn tanden beet , vrij hard is nu heel wat verminderd. Gebruik hem nu al enkele weken. Moest hem wel voor een tweede maal aanpassen maar dat ging vlot.
Als het zo blijft denk ik wel nog eens een te bestellen in de toekomst.

Kambiz Ranjgar beoordeelde op 2018-11-19

Werk niet goed

J.t. Knijpinga beoordeelde op 2018-11-19

Vlotte levering. Helaas hielp de beugel bij mij niet. Het aankoopbedrag was snel weer op mijn rekening.