Klompenmakerstraat 135
3194 DD Hoogvliet
085-888 7820

7,6

Richard beoordeelde op 2019-06-13

Pakket zou worden bezorgd tussen 18.00 en 21.00 werd half 10 maar keurig op de hoogte gehouden!!
Het product zelf is top!!!
Voor de snurkers een aanrader!!

Ad Verkerk beoordeelde op 2019-06-11

Mijn vrouw zegt - na een nacht of drie gebruik - dat het snurken in ieder geval een heel stuk minder/zachter is :)

Martijn van Duin beoordeelde op 2019-06-10

Deze beugel werkt echt goed, eindelijk heeft mijn vrouw ook weer wat nachtrust.

Bart Christenhusz beoordeelde op 2019-06-09

Het probleem is dat het bitje wel werkt, maar ik een naar achter staande ondertand heb, waardoor mijn ondertanden zeer gaan doen. Ik neem het bitje dan tussen mijn tanden en de werking is weg. Het bitje is dus te oncomfortabel.

N.H. Vogelzang beoordeelde op 2019-06-09

Voor 2e keer een bitje gekocht bij mr anti snurk. Snel geleverd, goed bitje, ik ben zeer tevreden.

jan meeussen beoordeelde op 2019-06-08

Snelle levering van een (voorlopig) degelijk product...

Martijn van den Bogaard beoordeelde op 2019-06-07

In mijn geval werkt het niet helaas. Alles is keurig geleverd en naar wens hoor. Maar in slaap/snurk met open mond. Daardoor valt de beugel uit en verliest daardoor uiteraard ook zijn werking.

B. Kuenen beoordeelde op 2019-06-05

Er wordt over dit product gesuggereerd dat het snurken hiermee verleden tijd is.
Ik kan u vertellen dat dit NIET WAAR IS!! Het Snurken gebeurt op het moment dat de onderkin in ontspannen toestand naar beneden zakt. Het bitje houdt dit NIET tegen!
Kan ik het product nog retourneren, ook al is het gebruikt?

Elke Kooijman beoordeelde op 2019-06-04

Helpt niet altijd tegen snurken

Jack Meinders beoordeelde op 2019-06-04

Helaas geeft het niet het gewenste resultaat, en ligt mijn vrouw 's nachts nog steeds wakker van mijn gesnurk.

Pieter Szleszynski beoordeelde op 2019-06-03

Je kaken doen gewoon zeer. Heb er twee dagen mee geslapen tot nu toe. Een keer wakker geworden zonder bitje in. Probeer het nog een paar dagen.

Dimitri Devriendt beoordeelde op 2019-06-02

Voor mij werkt het alvast niet ...

W Hoekstra beoordeelde op 2019-06-01

Prima op de hoogte gehouden en op tijd gebracht. Top

Adrie Overdulve beoordeelde op 2019-06-01

Bestellen heel eenvoudig. Alveren zeer punctueel en goede communicatie over wanneer er wordt bezorgd. Het product gebruik ik al meer dan een jaar naar volle tevredenheid van mijn vrouw en daarmee van mijzelf.

imko hoekstra beoordeelde op 2019-05-30

Nu 1 gebruikt, maar helaas helpt het niet. Nu opnieuw aangemeten en vanavond opnieuw proberen.

Ed Barnhard beoordeelde op 2019-05-30

Snelle service. Zondag besteld. Dinsdag in huis.

Hans beoordeelde op 2019-05-30

Werkt perfect. Na jaren snurken terug muisstil.

S v gils beoordeelde op 2019-05-29

Helaas gaf het bij mij niet het gewenste resultaat....

Na een mailtje hierover werd meteen mijn geld teruggestort dus erg netjes afgehandeld.

Maria de Milliano beoordeelde op 2019-05-27

Ik moest de beugel drie keer opnieuw opwarmen en aanpassen, voordat ik kon zeggen dat het werkelijk helpt. Het is een dikke prop in de mond, maar niet echt onplezierig. Ik kan toch slapen. En mijn man ook, nu hij niet meer wakker wordt van mijn gesnurk.

Rogier Hagen beoordeelde op 2019-05-27

Website, levering en werking product perfect. Van 50% snurken naar 5%!!