Klompenmakerstraat 135
3194 DD Hoogvliet
085-888 7820

7,6

G.S beoordeelde op 2019-07-19

Zeer snelle levering. Ik heb de beugel nog maar 2 nachten gebruikt, de eerste nacht was het wennen. De 2de nacht al veel beter, en blijkbaar niet gesnurkt, dus dit gaat de goede weg op. Opgelucht na maanden iedere nacht gewekt te worden of op een zetel te slapen.

Ron Klein beoordeelde op 2019-07-18

Wennen
Maar het is minder

Miranda Koogje beoordeelde op 2019-07-15

Helaas bleek na 4 nachten de beugel bij mij niet te werken. Contact opgenomen met Mr. Anti Snurk en kreeg keurig mijn aankoopbedrag teruggestort. Het enige dat mij dit gekost heeft zijn de verzendkosten van rond de 3 euro. Echt een superservice!

Steven beoordeelde op 2019-07-14

Zoals altijd erg tevreden mee, dit is denk ik al de 6e die ik bestel.

johan den engelsman beoordeelde op 2019-07-13

moet er wel aan wennen

Harry van Lanen beoordeelde op 2019-07-12

Besteld en snel geleverd.

Dennis Gijsman beoordeelde op 2019-07-12

beste
hij werkt prima alleen heb 's ochtends last van mijn kaak en voortanden waar kan dat aan liggen?
vriendelijke groet gijsman

Chris Verpalen beoordeelde op 2019-07-11

Partner zoekt nog af en toe de logeerkamer op.

Frank Bosman beoordeelde op 2019-07-11

Goed product. Afspraak goed nagekomen. Heel tevreden.

Erica Witte beoordeelde op 2019-07-11

Zondag besteld, maandag al in huis.

John Butter beoordeelde op 2019-07-08

S'avonds besteld en de volgende ochtend al in huis!

Martijn Meijer beoordeelde op 2019-07-08

Helaas heeft de beugel bij mij niet het gewenste effect, maar de service vanuit Mr. Anti Snurk is uitstekend. Zonder discussie aankoopbedrag retour. Zouden veel webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

Mary de Vassij beoordeelde op 2019-07-07

Mijn man heeft hem nu enkele dagen gebruikt , maar ik hoor hem toch regelmatig snurken tijdens gebruik. Kunt u dat verklaren?

Wim Krol beoordeelde op 2019-07-06

De eerste keer lukte het mij niet om de beugel op maat te maken. Zonder probleem kreeg ik al de volgende dag gratis een nieuwe thuis gestuurd. Fantastische service! Moet wel zeggen dat ik de beugel nog niet heb uitgeprobeerd.

Frans beoordeelde op 2019-07-06

Goed product!

Richard van de Velde beoordeelde op 2019-07-04

Het pas maken ging vrij simpel. Nu 2 nachten gebruikt en snurkvrij geslapen. Voel mij veel fitter en mijn vrouw ook. Klein beetje last gehad van kaak en tanden maar veel minder dan verwacht. Ben er erg blij mee

Ada Maagdelijn beoordeelde op 2019-07-03

Goede service! Avond van te voren besteld en andere dag binnen !Super!! Ik kan weer rustig slapen !

Anita Dinghs beoordeelde op 2019-07-03

Goed en snel

Ken Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-07-03

Snelle levering, en direct bij nacht 1 resultaat!

Inge beoordeelde op 2019-07-02

Service van de webwinkel is prima in orde. Product is voor mij niet effectief. Ik word wakker met kramp in m'n kaken, heb het eerste uur moeite m'n kiezen op elkaar te krijgen, kwijl onder het slapen en snurk, zij het iets minder, gewoon door.