Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

Margy beoordeelde op 2019-09-17

Supersnelle levering, product als omschreven en zeer vriendelijke verzender. :-)

Vanessa beoordeelde op 2019-09-17

Goede kwaliteit, zalige prijs en snelle levering... een trio voor succes. Deze winkel raad ik zeker aan

A Fennema beoordeelde op 2019-09-17

snel, zorgvuldig, klantvriendelijk en efficient

Viviane beoordeelde op 2019-09-17

Perfect! Snelle levering in België, top!

Corina beoordeelde op 2019-09-17

Compleet en snel geleverd. Attent vond ik de persoonlijke boodschap op de verpakking.

Eva beoordeelde op 2019-09-17

Prima prijs-kwaliteit verhouding

N schaddelee beoordeelde op 2019-09-17

Altijd netjes verzorgt goede kwaliteit voor de prijs er was door post nl wat fout gegaan zodat de bestelling niet kompleet was een telefoontje naar budgetstoffen en het was opgelost

Christien beoordeelde op 2019-09-17

Mooie stoffen voor een goede prijs! Ze zien er uit zoals op de afbeelding en de beschrijving erbij is goed.
Zeer tevreden!

Ernestine Schweig beoordeelde op 2019-09-17

Duidelijke website..bestellen...en hoppa thuisbezorgd! Geen poespas.. stof wat im besteld had was goed en precies wat ik wilde! En dan ook nog een leuk berichtje op de enveloppe “maak er wat moois van” vind ik super leuk!

Nikkie beoordeelde op 2019-09-17

Snelle levering en zoals al altijd een super kwaliteit!

Ingrid Zwanenburg beoordeelde op 2019-09-17

Heel fijn dat je voor slechts 50 eurocent een staaltje krijgt toegestuurd. Bestelling op tijd en precies volgens wensen geleverd.
Heel blij mee!!!!

Redy beoordeelde op 2019-09-16

Snel engoed gelevert

Yvonne van der Heide-Bonneveld beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering.
Mooi product tegen een mooie prijs.

Emmy Sneyders beoordeelde op 2019-09-16

De stof was zoals ik me voorstelde

Gerdie Soetendaal beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering... En prachtig Tafelzeil!!!!

Bea beoordeelde op 2019-09-16

Van de 3 stofjes die ik besteld had, was er 1 beschadigd.

Joris beoordeelde op 2019-09-16

Grada beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering, geinformeerd over niet complete bestelling, keurig afgehandeld
de nieuwe kilolapjes zijn leuke aanvullinbg

Kremers beoordeelde op 2019-09-16

Heel tevreden. De website is erg gemakkelijk in gebruik. Ik had er al vaker besteld en ik ben altijd tevreden.

Miranda beoordeelde op 2019-09-16

goedkoop en snelle levering