Past. Debijestraat 1a
5963AE Hegelsom

Björn Münker beoordeelde op 2019-01-30

Sehr schnelle und vollständige Lieferung. Vielen Dank! Sehr gut!

Wim van Trier beoordeelde op 2019-01-11

De zending was vrij snel naar mij verzonden maar wel een beetje vreemd was dat de zending via POSTNL verstuurd zou worden maar via DHL uiteindelijk is gekomen . Niet dat ik iets heb tegen DHL maar ik vond het toch wel merkwaardig . De produkten zijn verder ok .

Eric Haan den beoordeelde op 2019-01-04

Zeer tevreden, snelle en correcte levering.

(ONESTIC) David Benjamin Ruiz Hall beoordeelde op 2018-12-27

A very satisfying experience, the services was lovely, the sending correct (as per fees) and the packaging, lovely!

William Harrison beoordeelde op 2018-12-19

Polite, Professional and Quick

Frank Klinkenberg beoordeelde op 2018-11-29

Duidelijkheid en na betaling snelle levering top

Ronald Roorda beoordeelde op 2018-11-12

tevreden

Henk Terra beoordeelde op 2018-11-07

Vriendelijk geholpen en snel verzonden. Voor mij een 10.

m loxham beoordeelde op 2018-10-31

excellent

Mike Ruivenkamp beoordeelde op 2018-08-23

Vriendelijke verkoper ,snelle levering, keurig verzorgd, de shop is ook telefonisch goed bereikbaar. Goede eerdere ervaringen op de beurs in Houten.

Ronald Roorda beoordeelde op 2018-08-23

tevreden

Gerard Homan beoordeelde op 2018-08-17

Nadat mijn bestelling in eerste instantie op de verkeerde plek was beland, is hij door One2zmodelshop terug gehaald en vlot mijn kant opgezonden. Ik heb de afhandeling van de foute bezorging en een attentie die naderhand bij de aflevering was bijgevoegd als bijzonder prettig ervaren. Ik zal zeker vaker een bestelling plaatsen!

JGM van Lith beoordeelde op 2018-08-06

Duidelijke site, snelle levering en snelle reactie als je een vraag hebt.

koen Vandenbroucke beoordeelde op 2018-07-23

Overzichtelijke site, prijs-kwaliteit ok, levering kan iets sneller (maar dit kan te wijten zijn aan de Belgische postbedeling !)
Track & Trace code zou standaard mogen zijn.

Reactie van One 2 z model shop:
Geachte Heer Vandenbroucke,

We hebben uw zending nagelopen, deze is binnen 24 uur na binnenkomst van uw order bij ons verzonden. Het spijt ons dat het zo lang geduurd heeft voordat de zending bij u is aangekomen. Wij zijn blij dat u tevreden bent met de goederen.,

mvg

Miel Reijnen
One 2 z modelshop

R.A. Bulte beoordeelde op 2018-06-14

Materiaal is uitstekend. Wil beslist vaker bestellen. Alleen met de verpakking is zeer slordig omgesprongen

Leo zum Vörde sive Vörding beoordeelde op 2018-06-09

Snelle verzending. Goed overleg met verkoper. Denken met je mee.

R.A. Bulte beoordeelde op 2018-06-02

Snelle behandeling. Keurig verpakt. Voldoende informatie.

Thoralf Seltz beoordeelde op 2018-05-31

Ein tolles Modell und wie in der Anzeige beschrieben. Sehr gute Kommunikation per Mail. Sehr gute Preise. Schnelle Lieferung mit Hermes aus den Niederlanden. So soll es sein. Vielen Dank.

Een geweldig model en zoals beschreven in de advertentie. Zeer goede communicatie per post. Zeer goede prijzen. Snelle levering met Hermes uit Nederland. Dat is hoe het zou moeten zijn. Bedankt.

Jack van der Werf beoordeelde op 2018-05-31

Snelle levering, goed verpakt.

John Holtzer beoordeelde op 2018-05-16

Prima verzorgd en verpakt.