Masselinklaan 2
7065AG Sinderen

thierry turf beoordeelde op 2016-09-18

duidelijk overzicht en vlot geleverd in een goede verpakking, met daarenboven nog een deftige uitleg.

Marc Van Hoof beoordeelde op 2016-09-14

Heel tevreden over de communicatie. Spijtig dat de koekoeksklok niet voorradig was en ik moest wachten tog de levering van de fabrikant. De rest van de bestelling werd snel opgestuurd zonder bijkomende kosten. Alles goed te volgen via track en tracé.

Overmeer beoordeelde op 2016-06-24

Gezellig geluidje! Ben er al helemaal aan gewend!
Ik wil hem niet meer kwijt!

Erika van Wijk van Doorn beoordeelde op 2016-06-23

Ontzettend tevreden. De klok was uiterst zorgvuldig ingepakt met duidelijke beschrijvingen. Scherp geprijst voor zulke mooie houten klokken. Ook ben ik heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan en per mail beantwoord.

Henk J beoordeelde op 2016-06-02

Snelle levering en een goede klok voor een scherpe prijs.
Zeer tevreden met de aangekochte quartz koekoeksklok.

Kees beoordeelde op 2016-06-02

Prima klok. Precies zoals op de site. Snelle en zeer correcte levering. Kortom: Top!

ann marc beoordeelde op 2016-06-02

we zyn tevreden over de bestelling

M-J beoordeelde op 2016-04-07

We hebben Iemand heel erg blij kunnen maken met de koekoeksklok! Perfecte levering en kwaliteit.

Adri beoordeelde op 2016-04-07

Tevreden alleen jammer dat de gewichten zo vaak opgetrokken moeten worden

Herman Blik beoordeelde op 2016-03-18

Was prima verpakt.en geen schrammetje

Hismi beoordeelde op 2015-12-02

De koekoeksklok was een cadeautje voor mijn man en viel in zeer goede aarde. Het pakket was zeer zorgvuldig verpakt en er zat een duidelijke handleiding bij. De klok is in 1 woord geweldig.

herwin schacht beoordeelde op 2015-12-02

alles pico bello geleverd en in zeer goede staat meer moet dat niet zijn

2015