Parallelweg 50
1131DM Volendam
KvK 371632090000

8,3

Nico Plugge beoordeelde op 2019-05-18

Binnen een mum van tijd had ik de bestelde op maat gesneden vellen veiligheidsfolie in huis. De bijgeleverde instructies waren uitgebreid en duidelijk en maakten het aanbrengen van de folie op 6 ramen uiterst makkelijk.

Henk Kleine beoordeelde op 2019-05-18

Prima kwaliteit, snel, voordelig!

Dirk beoordeelde op 2019-05-17

Uitstekende kwaliteit raamfolie met alle bijbehorende tools, zoals snijmes en trekkertjes om folie glad te strijken. Scherp geprijsd. Volgende dag al stevig verpakt in kunststof koker in huis. Een aanrader, de volgende keer weer bij raamfoliewebshop bestellen.

Scheermeijer beoordeelde op 2019-05-13

Keurige, snelle levering.
Bijgeleverde gebruiksaanwijzing en hulpmiddelen erg handig!
Folie gebruikt voor laptop en tabletscherm.
Na bevesteging nog een paar kleine luchtbubbeltjes (waar een soort puntje in zit) te zien maar niet echt stoorend tijdens gebruik.

Roger De Ruyck beoordeelde op 2019-05-11

Correct afgehandeld, zeer tevreden over het product. Doe zo verder.
Groeten, Roger

Udo Jansen beoordeelde op 2019-05-04

Alles in goede orde ontvangen

Karel Chaudron beoordeelde op 2019-05-04

Goed en bondig

Gert Van den pol beoordeelde op 2019-05-04

Zondag besteld .. en nog niet binnen ?

K.R. Noppert beoordeelde op 2019-05-03

Zeer snelle levering. En alle benodigdheden waren er bij geleverd. Met een goed resultaat.

joost beoordeelde op 2019-04-30

Complete levering met tools

Christa Van den Broek beoordeelde op 2019-04-29

Goed advies gekregen, bestelling gedaan en deze was erg snel binnen. Heel tevreden!

Ina Dolfing beoordeelde op 2019-04-28

Bestelling verliep voorspoedig. Kreeg ook al snel een melding vd verzending.
Daarna maakte de DPD er een zootje van… tot nu toe niets ontvangen. Het zou nu op een DPD pakketpunt moeten liggen. Eerst lag het in een depot 200km verderop…
Ik zal maandag eens kijken.
Raamfoliewebshop kan hier niets aan doen!

Sjoerd Roelofs beoordeelde op 2019-04-21

Bestelling is na 3 weken nog steeds niet bezorgt. Een reactie gekregen dat het pakket volgt en dat ze onderzoek doen. Helaas nog steeds niks ontvangen en er wordt niet op e-mails gereageerd meer. Inmiddels elders besteld en binnen een dag geleverd!

Harm Plat beoordeelde op 2019-04-21

Snel geleverd en goed product

D Voorbij beoordeelde op 2019-04-16

Uitstekende levering in grote koker. Het product heeft een goede handleiding erbij en het gereedschap dat je nodig hebt zit erbij. Dan de folie op het raam zetten. Dat was een makkie. Zat meteen OK. Heel tevreden en blij met de extra uv werende folie.

Storm beoordeelde op 2019-04-12

Kwaliteits producten, echter was er iets fout gegaan in de maten. Na een snelle respons gelijk de nieuwe producten binnengekregen. Goede service. Aanrader

J.W. Molster beoordeelde op 2019-04-10

Goede informatie aan de telefoon, goede website om te bestellen en snelle aflevering (nog geen tijd gehad de inhoud te controleren, ik neem aan dat het OK is)

Bram Meulblok beoordeelde op 2019-04-01

Goedkoop, snelle bezorging en duidelijke instructie voor het aanbrengen. Zelfs met inbegrip van een mesje en een spatel en dat voor net iets meer dan € 10.

Ed De Heij beoordeelde op 2019-03-22

1 rol en 4 losse stukken folie besteld, er werd 1 rol en 1 van de 4 stukken bezorgd. Woensdag gebeld, zou donderdag worden geleverd. Vrijdag nog niks, gebeld, nee het lag in depot, zou maandag pas komen. Om 12.15 uur, vrijdag gaat toch de bel en daar is het pakketje toch nog.

Ralf Meijer beoordeelde op 2019-03-02

Alles de verkeerde maat!