Landweerstraat-Zuid 97E
5349AK Oss

Anna-Katharina Willerscheid beoordeelde op 2018-06-06

Ich durfte überglückliche Gewinnerin in einem auf Facebook von Wheelz4Kids veranstalteten Gewinnspiel werden. Nachdem die Liste der 10 Glücklichen Gewinner gelöst und veröffentlicht wurde dürfte ich wirklich und wahrhaftig meinen Namen lesen , kaum zu glauben . Danach habe ich mich per Mail an Wheelz4Kids Gewand worauf ich eine Rückmail bekam in dem ich mir aus dem Shop mein gewünschtes Modell an Heels aussuchen durfte und die Daten dieses Models dann in einer Rückantwort Mail an Sie zurück gesendet habe.
Was soll ich sagen es hat alles wunderbar geklappt .
Wenige Tage später habe ich eineningomail erhalten in dem mir mitgeteilt wurde das Sie diese in dieser angegeben Kalenderwochen an mich versendet werden . Darauf bekam ich per Mail einen Link von bei dem ich jederzeit mein Packet und dessen Status abrufen und verfolgen konnte

Bei mir ging der Status zwar an einem Punkt fest , was aber dazu führte das ich völlig unerwartet mein Packet zugestellt bekam und es damit eine völlige Überraschung und Größe Greude war als ichbmeine Wunder schönen Heels in den Händen halten durfte

Ich bin von meinem Wunschmodell total begeistert und verliebt in sie
Diese sehen genau so aus wie auf den Bildern im Shop und habenneinentolle Qualität und sehen sehr gut verarbeitet auf

Ich freue mich nun sehr auf den ersten Einsatz meines tollen neuen Schatzes und möchte mich auch auf diesem Weg befinden Wheelz4Kids Team ganz ganz lieb für dieses Warnsinns sheeinn und die tollen Heels bedanken

Super Sache und die Schuhe sind einfach nur Ober Ober megaaa mäßig Spitze

Hi Anna-Katharina,

Vielen Dank für Ihre netten Worte und positive Erfahrung.

Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit den gewonnenen Heelys.

Liebe Grüße,

Mar beoordeelde op 2018-06-06

Snelle levering, duidelijke informatie verstrekking over de bestelling.

Maaike Franken Volmerink beoordeelde op 2018-06-04

Ziet er prima uit!!

Esther beoordeelde op 2018-06-04

Snelle levering en goede informatie over de mail. Helaas miste er een moer bij ontvangen van het board en ook waren er drie schroeven niet aangedraaid. Gelukkig hadden we zelf een moertje liggen in de goede maat. Na een telefoontje naar de klantenservice werd alles naar alle tevredenheid opgelost! Super service!

Iman Apitius beoordeelde op 2018-06-04

Meine Tochter hat sich sehr darüber gefreut 😍
Bequem und sofort ausprobiert
Vielen Dank fürs schnelle liefern

Yvonne van der Leest Hoving beoordeelde op 2018-06-04

Snelle levering!
Moet nog iets retour sturen, gaat vast goed komen!

Dirkje beoordeelde op 2018-06-04

Heel tevreden . Donderdag besteld en vrijdag al in huis ...

S. Hornstra beoordeelde op 2018-06-03

Er wird snel op vragen via mail gereageerd. Snelle levering

De Coninck Robert beoordeelde op 2018-06-01

Heel tevreden. Bestelling geplaatst 28/05 om 18 u. en ontvangen 30/05, netjes aangekondigd. Top !!!

Sandy beoordeelde op 2018-05-31

Snel levering en goed verzorgd. Mijn zon is super blij met zijn stunt step!

Annegien beoordeelde op 2018-05-31

In eerste instantie een bericht gekregen dat mijn bestelling niet de volgende dag kon worden geleverd ivm leveranciersproblemen. Optie om de opdracht te annuleren is aangeboden. Vervolgens de volgende dag toch een mail dat het dezelfde dag nog werd verstuurd. Erg blij mee, ivm verjaardag van kind! Prima!

Jeff beoordeelde op 2018-05-30

Goede site, snelle levering!

Christian Oelke beoordeelde op 2018-05-30

PRoducts are good, but sending back is worst shop I ever met as there is no cost neutral possibility. For out kids we ordered more ootions to trial if shape and sizes meet their feet. Even you buy products you have to send back the other products for your own.

Dear, Christian,

We find it very sorry that you are not happy.
We are currently hard at work on the returns, so that in the near future the returns easier.

Although we offer a special price for our clients, through a link in your track & trace you can buy these.

In our conditions, you can also read that the returns right now for the customer

Can we do something, so that you still have a good feeling about us?

We would love to hear from you.

Kind Regards,

Gerlofke Swart beoordeelde op 2018-05-29

Prima! Bestellingen snel in huis, goede communicatie en producten zijn van goede kwaliteit. Ik kom hier zeker terug.

Jennifer beoordeelde op 2018-05-29

Ik heb heel tevreden. Gisteren besteld en vandaag geleverd dus perfect

Rina beoordeelde op 2018-05-29

Snelle levering en te volgen via track en trace hoe laat pakket ongeveer aankomt.

Alex beoordeelde op 2018-05-28

Prima snelle levering

Sabina beoordeelde op 2018-05-27

16 mei besteld maar nog steeds niet in huis. Bericht gekregen dat hij week 21 binnen zal komen. Heb vervolgens een bericht gestuurd dat ik ze nog steeds niet binnen. Wordt het nu waarschijnlijk week 22. De bezorging doet er lang over en het contact gaat snel.

Beste Sabina,

Bedankt voor het prettige telefoon gesprek van zojuist.
Wij gaan het voor u in orde maken zoals besproken.

Nogmaals onze excuses voor het eerdere ongemak !

Dorien beoordeelde op 2018-05-21

Zeer degelijke uitvoering. Onze zoon van 10 is er heel blij mee. Draait soepel.

Pee Veen beoordeelde op 2018-05-17

Super tevreden, zondag besteld en dinsdag al in huis, ook keurig verpakt. De snelheid van bezorgen is net zo super snel als de skeelers!! Top!!!