Landweerstraat-Zuid 97E
5349AK Oss

Herman beoordeelde op 2018-08-29

Prima prijs, snelle en correcte levering

m.gielen -wetemans beoordeelde op 2018-08-28

precies gedaan wat we gevraagd hadden!!!

Chris beoordeelde op 2018-08-27

Zeer correcte en betrouwbare webwinkel!
Vragen ivm info over de produkten/zending worden steeds snel en vakkundig beantwoordt. Top!

Corien beoordeelde op 2018-08-24

Prima en snel bezorgd.

Lieke Gerlofs beoordeelde op 2018-08-23

Onze dochter was dolblij met haar Heelys toen ze onverhoopt kapot gingen.
Na een mailtje was er diezelfde dag al een reactie of we foto's wilden van het mankement.
Over elke stap van behandeling van het mankement werden we op de hoogte gehouden!
Met uiteindelijk zomaar een paar nieuwe Heelys. Dat noemen wij hier FANTASTISCHE SERVICE!!!
Bedankt Serge!

Pieter brons beoordeelde op 2018-08-22

Zondag avond besteld dinsdag morgen de kinderen op de step !

Fam B. beoordeelde op 2018-08-19

Snelle levering. Prima.

Ans kremer beoordeelde op 2018-08-19

Uitstekend binnen een dag thuis

Marian beoordeelde op 2018-08-15

Veel keuze en daarom voor deze winkel gekozen. Snelle levering en netjes verpakt. Superblije kids! Bedankt.

Marry beoordeelde op 2018-08-14

Ik had bij de bestelling een vraag gesteld over een maat. Hier werd ik maandagmorgen Mvoordat bestelling werd klaargezet voor verzending over gebeld. Dat is nog eens eens service. Nu hopen dat alles past bij de kleinzoon.

A. van Rooijen beoordeelde op 2018-08-14

Heel tevreden, maandag besteld, 1 artikel was niet voorradig, andere keuzes mogen nemen en de meerprijs was voor hun

Leon Assink beoordeelde op 2018-08-13

Levering was keurig op tijd; eerste keer kwam de levering beschadigd binnen, na retourneren kreeg ik nog dezelfde week een nieuwe step binnen. Prima service!

Sandra beoordeelde op 2018-08-11

Fantastische service! Er was een fabrieksfout opmee bestelde rolschaatsen. Terug gestuurd en direct een nieuw paar binnen een dag in huis. Er zat zelfs een persoonlijk briefje bij en een rubber armbandje van Wheelz4kids! Echt super service

Monique Pouw beoordeelde op 2018-08-10

Snelle levering. En hele mooie rolschaatsen voor mn dochter. Ze is er super blij mee

Gerda Boeren beoordeelde op 2018-08-07

De doos waar de rolschaatsen in zaten was helemaal beschadigd. Het leek wel een tweedehands doos.

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Gerda,

We vinden het vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Kunt u ons een mailtje sturen naar info@wheelz4kids.com, zodat we dit euvel netjes voor u kunnen oplossen?

Met vriendelijke groeten,

Team Wheelz4kids

Toiny beoordeelde op 2018-08-07

Supersnel in huis en duidelijke communicatie!

silvia beoordeelde op 2018-08-01

1 van mijn bestelde producten blijkt achteraf toch niet leverbaar. jammer maar helaas
Mijn teruggezonden pakketje bleek al een tijdje binnen te zijn maar is door de vakatiedrukte over het hoofd gezien. hier moest ik zelf achteraan mailen. het bedrag van voor de retour verzonden items verliep redelijk wat vertraging op, maar dankzij Ramon van Wheelz4kids is het alsnog goed gekomen.

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Silvia,

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. In bijna 100% van de gevallen gaat altijd alles goed. Bij u lijkt wel of de wet van Murphy heeft meegespeeld. We zijn blij dat we het toch nog samen hebben kunnen lossen.

Team Wheelz4kids

Martijn beoordeelde op 2018-07-29

Prima winkel!

Sabrina Scharpf beoordeelde op 2018-07-26

Alles Top! Kind ist glücklich!

Lief beoordeelde op 2018-07-26

Prima tevreden. Dag 1 in de namiddag besteld en dag 2 in de namiddag geleverd. Top