Angelenweg 129
5349 TG Oss

Berber Goris beoordeelde op 2019-02-09

Snel in huis maar hoge verzend- en retourkosten plus omslachtige retourprocedure in ruil voor een beetje korting op retourkosten.

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Berber,

Omdat we onze producten zeer gunstig aanbieden, kunnen we helaas nog niet gratis retourneren en alleen korting bieden voor de terugzending. Bij bestellingen met een orderwaarde boven € 50 verzenden we overigens gratis. Heeft u voor het retourneren wel gebruik gemaakt van ons retourneer portaal? Daar hoeft u alleen maar de track and trace code van de heenzending in te kopiëren en plakken. Vervolgens kunt u het retourneer label uitprinten zonder te betalen.

Met vriendelijk groet,

Team Wheelz4kids

Nicole Bornheim beoordeelde op 2019-02-08

Bin sehr zufrieden!!

Kim Peskens beoordeelde op 2019-02-08

Goede service en snelle levering!

Wim van de Mortel beoordeelde op 2019-02-07

Pakket keurig op tijd ontvangen in goede conditie.

Hilde Van de Velde beoordeelde op 2019-02-06

Op 4dagen was mijn bestelling al thuis,super

HOH beoordeelde op 2019-02-06

Keurig snelle bezorging! Goed verpakt. Nog niet uitgepakt, dus nog geen ervaringen.

HOH beoordeelde op 2019-02-06

Kirsten Jacobs beoordeelde op 2019-02-06

Snelle levering, makkelijke en duidelijke website

Ramon Bekelaar beoordeelde op 2019-02-06

H8j zit super. Ga vanavond op wintersport dus ven benieuwd hoe hij dan bevalt

Jacob den Toom beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering van een mooie en stevige step

Laura Seibt c/o Lienhard beoordeelde op 2019-02-04

Super schnelle Lieferung, sehr gute Qualität.

A Lambregts van Everdink beoordeelde op 2019-02-04

Goede ervaring! Het bestelde was snel geleverd en in orde

Marijke de Jong beoordeelde op 2019-02-04

Ondanks een leveringsprobleem waardoor de step pas na 5 dagen zou komen (precies op de verjaardag van onze dochter) kon hij na kort overleg toch binnen 2 dagen geleverd worden. De doos was mooi ingepakt en de step is echt super we zijn er blij mee mooi solide en onze dochter reed er zo op weg!

Hp Henraath beoordeelde op 2019-02-04

Heel goed gegaan.
Besteld
Gelijk de dag erop goed geleverd
Heel tevreden.

Serena Panizza beoordeelde op 2019-02-03

Er miste iets bij de bestelling, maar keurig gemaild en te woord gestaan.
Werd gelijk geregeld en is gelijk toegestuurd

Ans Wiendels beoordeelde op 2019-02-02

Snelle levering. ook het snel retour nemen van een defect product.

Roy Witkamp beoordeelde op 2019-01-31

Goed geprijsd en snelle service!

E Strating beoordeelde op 2019-01-31

Snel geleverd

Oliver Homann beoordeelde op 2019-01-30

Schneller Versand, tolle Ware zum fairen Preis.
Bestelle ich definitiv wieder

Els Bukkems beoordeelde op 2019-01-30

Tevreden, duidelijk invulformulier en goede, snelle service