Essenlaan 7

Mystery shopper

Lees
waarom

Jennifer beoordeelde op 2016-04-02

Goede bereikbaarheid voor vragen en snelle reactie. Levering ook prima.

Walmar beoordeelde op 2016-03-01

Kooltherm isolatie gekocht voor een scherpe prijs. Levering volgens afspraak, zeer tevreden!

Ria Vendel beoordeelde op 2016-03-01

Via energienulshop heb ik een Renovent Excellent gekocht. Ik heb ervaren dat er sprake is van uitstekende kennis en goed advies. Ik ben heel tevreden en raad het iedereen aan.

Moniek beoordeelde op 2015-12-08

We hebben een passief dakraam van roto laten plaatsen. Alles is keurig geïnstalleerd en achtergelaten. Vriendelijke medewerkers. Daarnaast informatie ingewonnen over isolatie en ook hier is duidelijk de tijd voor genomen om een deskundig antwoord op te formuleren.

Wolkorte beoordeelde op 2015-11-26

Professionele service! Klantvriendelijkheid staat centraal, bedankt!

Mystery shopper beoordeelde op 2015-11-25

Onlangs hebben we Energienulshop verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerde voor een spaarlamp welke verschillende kleuren kon tonen. Wij stelden de vraag of de kleurreproductie egaal zou zijn of dat de kleuren duidelijk vanuit de 5 (interne) ledjes zichtbaar zijn. Daarnaast vroegen wij ons af of dergelijke lampen goed kunnen omgaan met een instabiel stroomnetwerk gezien wij zogenaamd last hadden van halogeen lampen die door een instabiel stroomnetwerk vaak kapot gingen. We kregen spoedig een reactie terug met daarin de mededeling dat onze vragen in goede orde zijn ontvangen en dat de vraag is doorgestuurd naar de leverancier/fabrikant (voor de zekerheid). Een paar dagen later kregen we wederom een reactie. De lamp zou (mede door veel retourzendingen) door de leverancier uit het assortiment worden gehaald. De webwinkel heeft besloten daarom het product niet meer aan te bieden. Hoewel we het product dus niet konden bestellen, zijn wij wel goed te spreken over de wijze waarop er met de klant wordt gecommuniceerd. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop daarom met vijf sterren.

Frank Bubbert beoordeelde op 2015-11-17

De door mij bestelde regenton met voet is in goede staat en tijdig ontvangen. Vr gr frank bubbert

Jacco beoordeelde op 2015-11-13

Super service en snel alles geregeld!

2015