Mr Troelstrastraat 48
2042 BT Zandvoort
0207727737

Goran Miskovic beoordeelde op 2016-06-26

Heel tevreden met de service en snelle levering!

Lydia Van Keuk beoordeelde op 2016-06-23

Prettig en snelle service

Elinn Ricciardi beoordeelde op 2016-06-12

Snel bezorgd, netjes verpakt, nu heerlijk aan het genieten van lekkere wijn

G. Weidema beoordeelde op 2016-06-06

Goede en snelle communicatie, door een fout van mij moest er iets na de verzending rechtgezet worden, dit is zeer snel, adequaat als service gedaan door Croation Grapes. Van harte aanbevolen, topservice en verrassend, echt uitstekende kwaliteit wijnen!

Anne beoordeelde op 2016-05-08

Bijtijds geïnformeerd dat de levering iets verlaat was en of ik daar akkoord mee ging. Een extra flesje wijn ter genoegdoening voor het "lange" wachten op de zending.

Carla beoordeelde op 2016-01-13

snelle levering. zeer goed verpakt.
super tevreden over.

Hope Rikkelman beoordeelde op 2016-01-11

De wijnen van Croatiangrapes zijn ontzettend goed! Er is veel variatie, allemaal met een zeer hoge kwaliteit. De Kabola Brut is een perfect bubbeltje voor speciale gelegenheden.

Marije Maat beoordeelde op 2016-01-11

Lekkere wijnen en goede service!

Niels van Felius beoordeelde op 2015-12-27

We hebben bij Croatian Grapes een proefpakket besteld met die witte en drie rode wijnen. Van wat we tot nu toe geproefd hebben zijn we zeer enthousiast. Mooie smaken die met een wat meer robuustere keuken te combineren zijn. Wat vooral interessant is zijn de online filmpjes met een korte uitleg over de wijn die je drinkt.

Anton D. beoordeelde op 2015-12-27

Orahovica Grasevina, heerlijke wijn die je lekker koud moet drinken!

2015